AnonymBruker Skrevet 9. januar #41 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤢 Jeg har kontorjobb, og kjører bil fra garasje til garasje. men dusjer da virkelig likevel hver dag. Ikke rart det stinker av enkelte. Anonymkode: 231af...12a Vedkommende var på hjemmekontor dag to da, så.. Anonymkode: 17224...33a 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤢 Jeg har kontorjobb, og kjører bil fra garasje til garasje. men dusjer da virkelig likevel hver dag. Ikke rart det stinker av enkelte. Anonymkode: 231af...12a Jeg stinker ikke. Og jeg dusjer hver gang jeg skal på kontoret. Gidder ikke nødvendigvis dusje når jeg bare har hjemmekontor. Kona har VELDIG sensitiv nese, og kommenterer det dersom jeg lukter. Anonymkode: ce8e9...31d 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar #43 Skrevet 9. januar Det som alltid forundrer meg i alle disse trådene som omhandler klutvask eller daglig dusjing, er hvor lite forståelse det er for at folk har ulik svettemengde, ulik styrke på kroppslukt, ulik mengde/lengde på menstruasjon, og ikke minst ulik hverdag... For å ikke snakke om at behovet for hygiene endrer seg i løpet av livet, og i løpet av syklus. Noen bør dusje hver dag, andre klarer seg fint med klut. Ingen av delene er feil, og ingen av delene er fasit. Anonymkode: 5090d...f23 4 2
Mezzosoprena Skrevet 9. januar #44 Skrevet 9. januar CrazyCatLady2500 skrev (8 timer siden): Dusjer hver dag. Men kan finne på å ta en kjapp klutvask under armene før trening for ikke å stinke mens jeg trener. Kluten vaskes på minst 60 grader så klart - ville aldri falle meg inn å henge den opp og bruke den om igjen. Jeg tolket det ikke som at kluten bruker igjen, men at man ikke vil kaste en våt klut i skittentøyskurven. Hvis man ikke vasker tøy hver dag, som man gjerne ikke gjør hvis man bor alene, er det ganske dumt 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #45 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Klutvask er utelukkende minner om en tid der vi hadde hytte uten innlagt vann 😅 At man, med dusj i hus, ikke dusjer minst en gang om dagen, er på meg helt utrolig. Og noe jeg kun har lest om her inne. Anonymkode: 231af...12a Folk flest snakker jo ikke om hvor ofte de dusjer, så du aner vel ikke hvor ofte de du har rundt deg dusjer. Og hvorfor skulle du bry deg?? Anonymkode: 097a0...fe1
Million Skrevet 10. januar #46 Skrevet 10. januar Jeg ville aldri tatt en kattevask med klut om jeg hadde mensen. Da er det kun dusj og rikelig med rennende vann som gjelder daglig. En og annen gang når jeg føler jeg ikke har svettet og stresset noe særlig, kan en omgang med klut duge som vask. Men ikke flere ganger på rad. Det må dusjes og skylles skikkelig neste gang man skal vaske seg, etter at forrige gang man vasket seg bare gjorde det med klut og såpevann (uten rennende vann). Dette er hva jeg mener da. 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. januar #47 Skrevet 10. januar Mezzosoprena skrev (11 timer siden): Jeg tolket det ikke som at kluten bruker igjen, men at man ikke vil kaste en våt klut i skittentøyskurven. Hvis man ikke vasker tøy hver dag, som man gjerne ikke gjør hvis man bor alene, er det ganske dumt 🙂 Jeg henger den på kanten på skittentøyskurven.
AnonymBruker Skrevet 10. januar #48 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kommer jo ann på. Man skal ikke bruke samme såpe i ansikt, på kroppen, i underlivet og på hodet. Så det blir skyll ansikt , såp inn ansikt, skyll hender, ansikt og kropp, såp inn kropp, skyll kropp, såp Inn underlivet og skyll underlivet. Så er det håret. Underlivet og håret bør vaskes to ganger. I tillegg kommer størrelsen på kroppen inn. Har man mange kriker og kroker, tar det en stund å skulle av såpen.. Anonymkode: 17224...33a Jeg bruker den samme såpen over hele kroppen. Ikke noe problem det. Anonymkode: 4c67c...e54
Mezzosoprena Skrevet 10. januar #49 Skrevet 10. januar CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Jeg henger den på kanten på skittentøyskurven. Joda, hvordan man henger den opp får være opp til den enkeltes praktiske løsninger - jeg svarte utelukkende på bakgrunn av at du trodde av TS brukte klutene om igjen 😉
Maleficenta Skrevet 10. januar #50 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker den samme såpen over hele kroppen. Ikke noe problem det. Anonymkode: 4c67c...e54 Du bruker vel ikke vanlig såpe i trynet uten å tørke ut som en rosin?
AnonymBruker Skrevet 10. januar #51 Skrevet 10. januar Disse «kattevask» folka tror at de ikke lukter, men vi andre på jobben / på bussen lukter ting veldig godt…🤢 Anonymkode: 46af6...8ad 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:48 #52 Skrevet lørdag kl. 15:48 Maleficenta skrev (2 timer siden): Du bruker vel ikke vanlig såpe i trynet uten å tørke ut som en rosin? Menn gjør jo det. 🤷🤷🤷 Anonymkode: 097a0...fe1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:00 #53 Skrevet lørdag kl. 16:00 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva er poenget? Spare tid eller spare penger? Jeg er ikke ts men kan svare for egen del. Jeg bruker mye klutvask fordi jeg blir så kald når jeg må kle av meg alt for å dusje. Bedre å ta halvparten og være påkledd på andre halvparten. Og så har jeg heller ikke alltid energi til å dusje. Noe bare de som har opplevd det forstår virker det som. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spare tid trur jeg ikke har så mye å si. Jeg kan fint vaske hele kroppen i dusjen på rundt 60 sekunder. Hvis det er pengene det står på så hjelper det. Her har jeg et tips som jeg selv fulgte en stund: kaldt vann i en balje. Gå inn i dusjen og vask deg med en øse. Det er så og si gratis. Jeg gjorde dette hver dag en periode på et par måneder, fordi dusjen var ødelagt, og siden jeg bare leide leiligheten, så gadd jeg ikke bry meg med å fikse det. Det er en frisk og god start på dagen! Anonymkode: 71879...740 Anonymkode: f2007...ee9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:02 #54 Skrevet lørdag kl. 16:02 Maleficenta skrev (3 timer siden): Du bruker vel ikke vanlig såpe i trynet uten å tørke ut som en rosin? Hvem bruker såpe i ansiktet da? Anonymkode: f2007...ee9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå