Arkana Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Hvordan kan man forhindre at fremmede katter kommer seg inn kattedøren? Jeg vet det finnes sprayer og diverse kjerringråd om appelsinskall, klorin o.l., men når man har katt selv blir jo det et problem. Jeg mener å huske at man kan få tak i et halsbånd med en slags magnet som åpner kattedøren slik at kun den riktige katten kommer seg inn, men finnes det andre måter?
-Fisken- Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Har ikke hørt om annet enn den der halsbånd/magnetgreia, men du kan jo ta deg en tur i en dyrebutikk og høre om de har noen råd?
Lillesøster Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Jeg trodde det var slik at den magnet til tilhørte katteluken var en slags ""nøkkel" til den døren? Er det virkelig slik at en manget passer til alle luker?
jordbær Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 En magnet er en magnet Mulig man får noe mer innviklet som man kan stille frekvens på selv..
*Lene* Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Vi, anbefale deg å bytte ut den vanlige luken, til fordel for en magnet luke. Vi har selv begge typer, men magnet til utgangsdøren. Da er det kun katten/e dine som kommer inn/ut. Har tilfeldigvis naboen også katteluke med magnet, kommer de også inn. Men hvor stor er sjansen? Hos oss funker det kjempefint ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå