Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fungerer svært dårlig. 6,3? Hvis jeg fikk velge ville jeg kanskje gitt 7 eller 7,5. De fjesene som skal gi en numerisk score gir rett og slett ikke mening, og det er ikke rart om selgeren blir overrasket/irritert pga den lave scoren fra meg.

Point Blur_Jan092026_005329.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så stor forskjell på 6,3 og 7 da? 😊

Om scoren er riktig eller feil, og om selgeren har rett til å bli overrasket/irritert, kommer jo an på hva dere gjorde med klokka. Om du fikk returnert den og pengene tilbake, burde det stå i anmeldelsen du la igjen. Tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Folk vurderer ulikt og bruker poengskalaen ulikt. Noen gir 10 nesten uansett så lenge ting er greit, og andre gir kanskje aldri over 7 fordi de alltid finner noe de er misfornøyde med.

Må ikke henge seg så mye opp i det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis et produkt er synlig brukt, når det står at den er som ny, så burde jo det være ganske alarmerende i seg selv. Sikkert en del som ikke bryr seg om slikt også.

Anonymkode: 697a4...97b

Skrevet
Sniff76 skrev (15 timer siden):

Er det så stor forskjell på 6,3 og 7 da? 😊

Om scoren er riktig eller feil, og om selgeren har rett til å bli overrasket/irritert, kommer jo an på hva dere gjorde med klokka. Om du fikk returnert den og pengene tilbake, burde det stå i anmeldelsen du la igjen. Tenker jeg.

Jeg valgte å beholde klokka, det er ikke et stort problem, jeg mener bare at selgeren burde vært ærlig eller sjekket bedre.

Skrevet

Ser nå at selgeren har fått 23 vurderinger, bare jeg som ikke har gitt 10. Riktignok en av de som ga 10 som nevnte uenighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...