Gå til innhold

Jeg er goth

Queen_of_Darkness

Anbefalte innlegg

Goth - stilen er bra den,- for de som kan kle seg ordentlig. Er enig med Catzy`s punkter for øvrig.

Det nytter ikke å overdrive. Det holder bare ikke å farge håret svart og gå med fløyelskorsetter.

Kjenner flere som har goth-stilen og det ser bra ut på dem : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg simpelhen elsker Goth- stilen. Kjører ikke stilen helt ut men har noen få trekk :-)

Er enig med dere andre. Det å være en "fjortiss-wannabe-Goth" ser bare patetisk ut. Det må også ligge en "tanke" bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kunne sikkert blitt en Goth'er selv med min hvite hud og sorte hår, men jeg kjører heller Østen stilen med kinakjoler og blomster i håret når jeg skal pynte meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt Milla! du må da tåle at andre har forskjellig mening ifra deg selv!

Om Ravn og andre vil kjøre sin stil og bruke sine teknikker så må det da for svingende være greit! du trenger ikke hele tiden ha noe å utsette på andre!!

Synes goth er fascinerende.. men er nok ferdig med den perioden for godt!( Ikke kledde jeg sort leppestift spesielt godt heller! :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg kunne sikkert også kjørt Goth-stilen med mine farger, men jeg orker ikke stå opp en halvtime tidligere om morgenen for å sminke meg ekstra. Er ikke alle som passer den stilen heller, husker da jeg bodde i Trondheim hvor mange gutter som hadde langt svart hår og "matrix-kåpe" i svart skinn, det så latterlig ut på de fleste.

Og en som bodde på samme studentby som meg, han var egentlig blond, men farget håret svart. Etterhvert fikk han DEN stygge blonde etterveksten - grusomt!

Skal man være gother er det etter min mening like mye en livsstil, som en look. Og er det gjennomført, så er det skikkelig stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to brukernavn av samme person her? Eller er det meg som surrer. Skjlnner ingen ting..

Queen of Darkness skriver

Kjøpte meg et svart korsett idag! Det er kjempetøft. Fant også noen falske vampyrtenner, de skal jeg bruke når jeg skal ut på fredag. Noen flere gothere her?Det jeg ikke helt skjønner er hvordan Ravn plutselig ser ut til å svare på en kommentar til starteren av innlegg som var en eller annen Queen.

Også svarer hun plutselig igjen under ett annet nick Ravn:

Så, nå er jo jeg 25 år og vil neppe kalle meg noen fjortis wannabegoth! Jeg kjøper dyre gothklær fra London og vampyrtenner bruker jeg kun på spesielle gothevenements....

etter en kommentar tl Queen of darkness om fjortisopplegg og vampyrtenner...

Hvorfor har du registrert to profiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde to nick for mine forskjellige personligheter! Som dere ser snakker jeg om lys sminke i den ene tråden og brunkrem i den andre! Jeg ville derfor ikke forvirre dere unødig og lagde derfor to nick og trodde jeg kunne holde de begge under kontroll. Dette kunne jeg tydeligvis ikke og kanskje ble mange om mulig mer forvirret av dette! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Queen_of_Darkness er altså en tåpelig fjortis wannabe gother "ååå jeg er så frustrert- ååå ingen forstår meg" patetisk.... mens Ravn er den delen av deg som er mer normal.

Ble dette riktig?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror jammen at Ravn kjører en "Espen Benestad".

Milla

Da kan h*n sikkert få noen råd av deg Milla, du hadde jo en finfin Benestad i vinter da du "skulle hjelpe din håpløse venninne som skulle gifte seg". Var ganske flau på dine vegne egentlig da du avslørte deg så innmari grundig. :oops:

Var vel da jeg bestemte meg for at det ikke går an å tro på noe av det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Var ganske flau på dine vegne egentlig da du avslørte deg så innmari grundig. :oops:  

Var vel da jeg bestemte meg for at det ikke går an å tro på noe av det du skriver.

"Oppgitt Kvinne" var en morsom historie det, men hun var bare en ureg. bruker og det er en god stund siden nå, tråden ble startet i det gamle Forumet før KG fikk nytt. Husker ikke hvor lenge siden det er men gøy var det *Perser* og bryllupet ble flott.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

"

Oppgitt Kvinne" var en morsom historie det, men hun var bare en ureg. bruker og det er en god stund siden nå, tråden ble startet i det gamle Forumet før KG fikk nytt. Husker ikke hvor lenge siden det er men gøy var det *Perser* og bryllupet ble flott.

Milla

Nå er ikke jeg Perser da, men hva mener du med at hun var bare en uregistert bruker? Hun var jo vitterlig deg, du satt jo tilogmed og svarte deg selv med Millas signatur.

Skjerp deg, og ikke bland inn Perser for dette har hun ingenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

"Oppgitt Kvinne" var en morsom historie det, men hun var bare en ureg. bruker og det er en god stund siden nå, tråden ble startet i det gamle Forumet før KG fikk nytt. Husker ikke hvor lenge siden det er men gøy var det *Perser* og bryllupet ble flott.

Milla

Har det klikket for deg igjen nå`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Morsomt å se hvordan nesten alle trådene Milla svarer på sporer totalt av. Kan dere ta resten i PM, så kan vi andre få følge med i den opprinnelige debatten, som faktisk var en smule morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nå er ikke jeg Perser da, men hva mener du med at hun var bare en uregistert bruker? Hun var jo vitterlig deg, du satt jo tilogmed og svarte deg selv med Millas signatur.

Og det kan du bekrefte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

For å spore totalt av; Der er vi enige, Milla. Man bør ikke skrive mer her enn man kan stå for uten å logge seg av. Det er så falskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...