Gå til innhold

Jeg er goth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg simpelthen digger gothstilen ass. Fins ikke noe kulere enn å kle seg ut som drakkulas brud lissom haha :sjarmor:

Kjøpte meg et svart korsett idag! Det er kjempetøft. Fant også noen falske vampyrtenner, de skal jeg bruke når jeg skal ut på fredag. Noen flere gothere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, så hater alle ekte gothere vampyr-wannabe-gothere. Så dropp løstennene.

Og ellers kan man jo gi beng i å prøve å drite ut stiler som ikke er main-stream-miss-sixty-fjortis-Britney-dåse-stilen.

Goth er utrolig kult når det gjøres av noen som kjenner stilen og som har stil.

Goth er utrolig ukult på fjortisjenter som går for hvit klovnesminke og korsetter de ikke klarer å snøre.

Catzy

Skrevet

Var selv sånn halveis gother i en periode. Eneste jeg har igjen av den stilen er svart hår :ler: Et kritthvitt ansikt med sort, tykk sminke o vampyrtenner ser bare teit ut :ler:

But that's just my opinion....

Skrevet

Jeg synes det var et helt greit innlegg.Ingenting som er tøffere enn dem som tør kle seg som de selv vil,helt ærlig sak det da.Kjør på!

Skrevet

Hei!

jeg er ikke goth, men jeg liker klesstilen. (Selv om jeg ikke kler meg goth.)

Har du foresten sett på denne siden? http://www.blackrose.co.uk/ De har KJEMPEMASSE fine klær der :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Eksen min er meget inne på denne stilen, selv om han aldri har brukt den selv. Og jeg må innrømme at NOE av klærne er litt kult :D

Skrevet

Bare dødskult! Hadde helt klart kjørt den stilen, hadde jeg vært noen år yngre....

Skrevet

Synes det ser patetisk ut på fjortiser som føler behov for å skille seg ut se kuule ut (ass)... :roll:

Gjest Tristessa
Skrevet

Elsker goth over nesten alt på jord, men kjører ikke stilen fullt ut. Men glad i svart er jeg, og ingen ting er kjekkere enn å være en svartkledd liten djevel når humøret tilsier det.

Skrevet

Du kan kjøpe goth klær på Extreme i Bergen 8) Der selges både sko og klær, lakk, latex, lær, fløyel +++ De har alt!

Skrevet

Så, nå er jo jeg 25 år og vil neppe kalle meg noen fjortis wannabegoth! Jeg kjøper dyre gothklær fra London og vampyrtenner bruker jeg kun på spesielle gothevenements....

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Så, nå er jo jeg 25 år og vil neppe kalle meg noen fjortis wannabegoth! Jeg kjøper dyre gothklær fra London og vampyrtenner bruker jeg kun på spesielle gothevenements....

He He, var det ikke du som i går spurte hvor i Oslo man kunne få tak i ekstremt mørk brunkrem? Det er vel neppe noe som hører hjemme i en Goth jentes sminkesaker.

Milla

Skrevet

Ja dette er riktig, Milla, men jeg er entertainer, min blonde side bruker jeg når jeg opptrer. Til daglig når jeg vil være anonym er jeg goth. Kan være forvirrende for mange vet jeg, men i mitt yrke må jeg beskytte identiten min og mitt blonde bilde er ikke meg selv om vi har samme stilen. Mitt gothbilde er ekte. Derfor bruker jeg brunkrem istedet for solarium for ellers ødelegger det helt og gjør det vanskelig for meg å se goth ut

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Til daglig når jeg vil være anonym er jeg goth

Hvis man vil være anonym så er vel Goth neppe looken å gå for :-) Lys norsk hud dekket med foundation type: kaffebrun vil nå etter min mening se temmelig heslig ut. En klassisk feil er jo for mørk foundation men hvis du er entertainer aka skremmende klovn så kan det jo utvilsomt ha en god effekt.

Milla

Skrevet

Hvor jeg entertainer bruker vi mye lyskastere og mørke som effekter og jeg spiller en slags parodi på en kvinne så det gjør ikke noe om jeg ville sett helt ape ut i dagslys :P

Vel, det fine med goth er at utseendet blir helt forandret og det passer meg ypperlig.... Og jeg liker oppmerksomhet selv om jeg er anonym :P

Skrevet
Lys norsk hud dekket med foundation type: kaffebrun vil nå etter min mening se temmelig heslig ut. En klassisk feil er jo for mørk foundation men hvis du er entertainer aka skremmende klovn så kan det jo utvilsomt ha en god effekt.

Milla

Du skulle hatt deg ett år på en Make Up Artist Skole du Milla...for da hadde du skjønt at dine påstander er grunnløse og jeg lurer på om du sier det for å ta motet fra andre mennesker. På skolen lærer du om effekter og skyggelegging. De som jobber på/bak en scene vet bedre enn dette. Hadde jeg vært deg så ville jeg hatt mer tyngde i det jeg påstår! Her er det vel ikke snakk om en vanlig hverdags-make up.

Gjest Missuganda
Skrevet
Synes det ser patetisk ut på fjortiser som føler behov for å skille seg ut  se kuule ut (ass)... :roll:

Begynnte å lure på om jeg var den eneste som var ikke - goth. Takk og pris.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Du skulle hatt deg ett år på en Make Up Artist Skole du Milla...for da hadde du skjønt at dine påstander er grunnløse og jeg lurer på om du sier det for å ta motet fra andre mennesker.  

Hadde jeg vært deg så ville jeg hatt mer tyngde i det jeg påstår! Her er det vel ikke snakk om en vanlig hverdags-make up.

Uansett hvor sterkt motlys det er på en scene så er mørkebrun foundation helt vilt hvis du selv ikke er svært mørk i huden fra naturens side. På meg virker det som om Ravn er entertainer innenfor DragQueen sjangeren og jeg har hvertfall aldri sette en DragQueen med foundation type skokrem :sjarmor:

Jeg har faktisk ett års make-up utdannelse og jeg har bijobb som liksminkør. Der bruker jeg riktignok aldri mørk brunkrem men make-up, det kan jeg.

Milla

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...