Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 (endret) Bare fordi jeg ikke får trena på grunn av en midlertidig greie, så ryker jeg for faen meg opp FEM kilo, uten at jeg lever noe som helst annerledes enn vanlig. Bortsett fra treninga. Bare på noen FÅ uker??! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!! Ja. Det var primalskriket fra meg i dag. Er livet virkelig så jævla urettferdig at jeg må tråkke meg minst tre-fire mil i uka resten av livet, kun for å holde vekta noenlunde normal str 38-40??? Hæ?? Gud for noen utsikter. Delt opp en setning, så siden ikke blir så bred Remyline Moderator Endret 4. april 2006 av Remyline
Yme Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 (endret) Bare fordi jeg ikke får trena på grunn av en midlertidig greie, så ryker jeg for faen meg opp FEM kilo, uten at jeg lever noe som helst annerledes enn vanlig. Bortsett fra treninga. Bare på noen FÅ uker??! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!! Ja. Det var primalskriket fra meg i dag. Er livet virkelig så jævla urettferdig at jeg må tråkke meg minst tre-fire mil i uka resten av livet, kun for å holde vekta noenlunde normal str 38-40??? Hæ?? Gud for noen utsikter. Delt opp en setning, så siden ikke blir så bred Remyline Moderator ← Nå veit ikke jeg hvordan du ser ut... Om du er i bra form eller dårlig, men det aller viktigste med å holde seg i form er kostholdet... det er viktigere enn selve treninga! Hvis du får i deg mye sukker blir det vanskligere for kroppen din å ta til seg næring, pga at det tuller med insulin nivået ditt. Veit heller ikke om du har et bra kosthold, men jeg kan jo si det som et tips sån tilfelle Endret 4. april 2006 av Yme
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Jeg tror ikke kostholdet er sinnsykt.. men det blir kanskje fort litt mye dill særlig i helgene. Er normalbygd slank. Men jeg vil være STRAM. Og uansett hvor stram man trener seg, lar man være å trene i tre uker så er man fiskebolle momentant altså! Det er helt hååååpløst. Det var ikke sånn når jeg var yngre. *sur*
Gjest Gjest_Yme_* Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Jeg tror ikke kostholdet er sinnsykt.. men det blir kanskje fort litt mye dill særlig i helgene. Er normalbygd slank. Men jeg vil være STRAM. Og uansett hvor stram man trener seg, lar man være å trene i tre uker så er man fiskebolle momentant altså! Det er helt hååååpløst. Det var ikke sånn når jeg var yngre. *sur* ← Hehehe. For å bli stram MÅ du bygge muskler! Ikke vær redd for at du skal få guttemuskler, for normalt så er det umulig for jenter/damer å få det. Hvis du trener sirka 3 ganger i uka, så ser du strammere ut pga blod som samler seg i musklene i en treningsøkt (det går vekk etter noen få timer da, men det er gøy så lenge det varer hehe). På 3 uker har nok noe av muskelmassen din streika, men ikk veldig mye... Jeg tror det er 2 grunder til at du føler deg som en fiskebolle. Først og frems, når du trener bygger kroppen opp en hinne rundt musklene dine, for å beskytte dem. Det gjør at musklene ser større og/eller strammere ut. Dette vevet forsvinner ganske fort... sirka 1 uke. Grunden til at du føler deg som en fiskbolle er nok at du ser en liten og litt skuffende forandring som du sansynligvis føler at er litt større enn den egentlig er Så du er nok ingen fiskebolle... Det er bare en sån greie man får når man trener
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Og med SÅ negative tanker blir du nesten en fiskebolle uansett i dine egne øyne... Tenk positivt, si til deg selv hver dag at du er flott!! Også begynner du med regemlessig trening igjen når din 'midlertidige ting' er over. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå