Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Sitter her og sjekker selvangivelsen, og det er ikke ført opp noen pris på bilen min - og ved å lese rettledninga fant jeg ut at jeg må finne denne nybil-prisen SELV! Det har jeg prøvd via nettet i en time nå, uten restultat, og jeg trenger H J E L P!!! Hvis det kan være til hjelp så er det snakk om en Opel Astra 92-modell... Håper noen kan hjelpe meg! Kverula, ikke innlogget
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 (endret) Ring opel i morgen, da vel De finner den for deg. Eller gå inn på opel.no og klikk på "kontakt oss", fyll ut og vent på svar. Endret 4. april 2006 av Bjørnsdatter
Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Jo, jeg får vel det, men jeg ville så gjerne levere denne selvangivelsen i dag, derfor ville jeg sjekke om det gikk an å finne ut dette via Internett.
Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Har ikke tilgang til mailen min for tida, derfor kan jeg ikke sende mail - ellers hadde jeg gjort det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Trykk på Kontakt opel. Du får opp et skjema som skal fylles ut, be dem om å ringe deg i stedet for å sende mail.
Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Får jo uansett ikke svar i dag - så da kan jeg jo like godt ringe i morgen. Men nå var det jo tilgang til listepriser på internett jeg var ute etter å finne - men det er mulig at det ikke går, altså.
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Ingen grunn til å vente. Du finner det her. (Alle merker)
Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 Det der var jo suverent, bortsett fra at de listene ikke gikk tilbake til 92! Men jeg fikk nå i hvertfall en viss pekepinn! Takk! :-D
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #10 Skrevet 4. april 2006 http://www.listepris.as/nettsearch.html ?
Gjest Kverula i.i Skrevet 4. april 2006 #11 Skrevet 4. april 2006 Listeprisene man får fra den siste siden der er de som gjelder nå - har nemlig sjekka det ut allerede! Betalt 12 kr for sms med prisen har jeg også gjort!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #12 Skrevet 4. april 2006 Hm. Hunen tutle at listeprissiden ikke fungerte. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/2622605.html Hjelper neppe med 99 modellen nei. http://72.14.203.104/search?q=cache:x_BKpZ...o&ct=clnk&cd=28 Eller denne? Men gir kanskje en pekepinn? Beklager, jeg er egentlig totalt på viddene her.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #13 Skrevet 4. april 2006 Jeg fant jo en pekepinn etterhvert, men da jeg skulle legge til denne prisen i selvangivelsen på skatteetaten.no så ble jeg usikker på om det faktisk var denne summen jeg skulle legge inn - og i "hjelp" virket det som om det ikke var så farlig om jeg ikke la inn en pris - så da gjorde jeg det ikke. Så nå gjenstår det å se om det får noen konsekvenser for meg da...kanskje jeg må ut med straffeskatt bare fordi jeg har vært så utålmodig...
Gjest gjest 0 Skrevet 5. april 2006 #14 Skrevet 5. april 2006 Listeprisen på bilen min er 15000 mindre enn de aller fleste selger den for
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #15 Skrevet 5. april 2006 jeg leter etter listeprisen for en toyota carina 1983, men det er tydligvis ikke så lett.... kanskje den er så gammel at den har negativ verdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå