Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han blonde med flettene, han har jo allerede vært med på 71, hvorfor er han med igjen??

Jeg skulle ønske de kunne slutte å gi han tv tid, jeg boikotter denne sesongen. Orker ikke en sesong til med han der.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jo Gaute også…. Har mer problemer med at han får tv-tid 🤢

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
enkefru skrev (47 minutter siden):

Det har jo Gaute også…. Har mer problemer med at han får tv-tid 🤢

Hva?? Hadde ikke fått med meg at han også var med.

Han er vi i alle fall forsynt med.

Skrevet

Aff, Stig André Berge og den sure kona hans er også med. Har ikke hatt noe i mot han før, men synes han tapte seg i Hotellet. Og kona hans var mildt sagt usjarmerende. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Når begynner det? 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 8.1.2026 den 10.33):

Når begynner det? 

25. Januar

• Liker 1
Skrevet

Takk! 

Skrevet

Kjedelig at de har et par lag som er fysisk sterke og vet hva de driver med, og andre som er mer på jordet. 
Blir jo lite spennende å se på. Og når de i tillegg har med Gaute, så tror jeg dette blir første gang jeg ikke gidder se 71. 

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet

Huff, Caroline ser jo sykelig tynn ut nå:

IMG_9645.thumb.jpeg.87ee2322e2b2efdbe7d502eeab6e64ba.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Så søt søstra til Caroline Nitter er😃

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Ingebjørg skrev (På 17.1.2026 den 8.34):

Kjedelig at de har et par lag som er fysisk sterke og vet hva de driver med, og andre som er mer på jordet. 
Blir jo lite spennende å se på. Og når de i tillegg har med Gaute, så tror jeg dette blir første gang jeg ikke gidder se 71. 

Det var søstrene Nitter som vant første episode 👏 Ikke alltid det hjelper å være fysisk sterk 😀👍

• Liker 3
Skrevet
Hanne67 skrev (1 time siden):

Det var søstrene Nitter som vant første episode 👏 Ikke alltid det hjelper å være fysisk sterk 😀👍

Kan jo håpe de har klart å lage en sesong hvor jenter har like muligheter som gutter 🤞🏼Men frykter at når de skal opp på høye fjell med like tunge sekker etc, blir det fordel gutter. 

Kommer ikke til å se på i år. Fortsatt sjokkert over at de caster GGG etter oppførselen hans sist. Så får følge med litt her og heie på jentene/blandalagene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer bare ikke denne dama. Trasser seg til å delta med ødelagt kne, for hun skal på tv! Samma f om hun risikerer å måtte trekke seg underveis og ødelegge tv-programmet. Dette usmakelige paret burde ikke tatt opp disse plassene. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/stig-andr-berge-trosset-legens-advarsel/s/5-95-2840674?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcAPj4zNleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR4FfRuFNl5yMdaHrIaLzNZ65u02ySKFhZthgBD9Zf_I9FncsqZy-drQbENl9w_aem_LIrjhDNclEUt2nyCOm-SRw

• Liker 2
Skrevet
Babyface skrev (19 minutter siden):

Jeg klarer bare ikke denne dama. Trasser seg til å delta med ødelagt kne, for hun skal på tv! Samma f om hun risikerer å måtte trekke seg underveis og ødelegge tv-programmet. Dette usmakelige paret burde ikke tatt opp disse plassene. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/stig-andr-berge-trosset-legens-advarsel/s/5-95-2840674?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcAPj4zNleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR4FfRuFNl5yMdaHrIaLzNZ65u02ySKFhZthgBD9Zf_I9FncsqZy-drQbENl9w_aem_LIrjhDNclEUt2nyCOm-SRw

Veldig enig med deg! Å mannen hennes er ikke så veldig sjarmerende han heller.

• Liker 2
Skrevet

Synes litt synd på Tom Stiansen som må forholde seg til slik dårlig casting, med kjedelige b-kjendiser og ikke minst influensere 🙈 Dette har blitt så dumt. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

I en teams-variant burde det i det minste være mulig å ha lagsammensetninger som utjevner forskjellene. Helt greit at de ikke bare vil caste sterke, utholdene og sterke folk (menn) , men de kunne for eksempel ha satt sammen lagene med en "sterk" og en "svakere". Slik det blir nå, er det så tydelig hvem som skal være underdogs og som generelt har liten sjanse til å nå toppen, til tross for at de skal forsøke å justere ko kurransense litt for at styrke ikke skal telle alt. Det vil alltid telle mer i et slikt konsept.

Endret av Nymphadora
Korreksjon i tekst
  • Liker 5
Skrevet
Nymphadora skrev (1 time siden):

I en teams-variant burde det i det minste være mulig å ha lagsammensetninger som utjevner forskjellene. Helt greit at de ikke bare vil caste sterke, utholdene og sterke folk (menn) , men de kunne for eksempel ha satt sammen lagene med en "sterk" og en "svakere". Slik det blir nå, er det så tydelig hvem som skal være underdogs og som generelt har liten sjanse til å nå toppen, til tross for at de skal forsøke å justere ko kurransense litt for at styrke ikke skal telle alt. Det vil alltid telle mer i et slikt konsept.

I starten da de begynte med teams, hadde de ikke litt mer tilfeldig sammensatte lag da? Det hadde egentlig vært artigere, om de både måtte bli kjent og ikke nødvendigvis en var i toppform og en ikke, men en litt mer turvant og en ikke for eks. At de faktisk må danne et team og klare det i lag innad i teamet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...