Gå til innhold

Kjempemulighet for FrP i kveld.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trur folk har fått augene opp for kVA parti som er det beste for landet.Trur faktisk dei kjem over 40 prosent i løpet av 20206.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente kjempeoppslutning😅

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror nok ikke Frp greier å holde trykket oppe, men de vil nok uansett holde en stertk posisjon innenfor borgerlig flertall.

Et av problemene på ventresiden er nok at Mdg, Rødt og SV får altfor stor makt sammenlignet med partienes størrelse og en svak AP ledelse med et brennende ønske om å beholde makten, svelger masse kameler for å ha regjeringsro.  

Dette er ikke slik demokratiet burde fungere.

Endret av Stina234
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

FrP snubler alltid nær mål. Det er en slags selvfølgelighet fra deres side,og om de kommer i regjering,så er de så til de grader motsatt av det folk hadde forventet. Det skjer noe med partiene når de kommer i regjering. De blir helt handlingslammet,og bare fortsetter akkurat som før med mikroskopiske endringer. Det kaller de en god forutsigbar styring. Vel,hva om de som stemte de fram,gjorde det pga de ønsker å endre den gjeldende styringen.

Nå fortsetter vi jo egentlig akkurat som før. Ikke at jeg tror det ville vært noe bedre uansett hvem som styrte,men sån er det nå i hvertfall. De som ikke har råd til noe,har fortsatt ikke råd. De som behøver sykehjelp behøver fortsatt det. Maten er fortsatt et ran. Pensjonistene sitter å fryser like mye som før. Hvem de hjelper forstår jeg ikke. Det må i såfall være de som har mer en det jeg har i hvertfall. Føler ingenting har forandret seg til det bedre på flere tiår - om noe,så tvert i mot. Norge blir likevel rikere hvert døgn som går. Nå ble det noen gulerøtter til de uføre etc takket være først og fremst Rødt. Hvem andre som har fått det bedre vet ikke jeg. Ikke jeg,ikke mine foreldre,ikke mine venner. Riktignok har samtlige av oss blitt fattigere,først og fremst pga 0 konkurranse innenfor matkjedene.

• Nyttig 1
Skrevet
Pilleville skrev (På 7.1.2026 den 19.04):

Trur folk har fått augene opp for kVA parti som er det beste for landet.Trur faktisk dei kjem over 40 prosent i løpet av 20206.

Du har jo ganske god tid på deg da. Hvem som helst kan komme med spådommer med en tidshorisont på over 18´000 år

• Liker 1
Skrevet
Pilleville skrev (På 7.1.2026 den 19.04):

Er virkelig Trump-tilhengere som Listhaug det beste for landet? FRP er det eneste partiet som har forslått at den orange klovnen bør få fredsprisen. Dessuten er det ikke stortingsvalg før om 3 og et halvt år. 

• Liker 1
Skrevet
VinceEverett skrev (10 minutter siden):

Er virkelig Trump-tilhengere som Listhaug det beste for landet? FRP er det eneste partiet som har forslått at den orange klovnen bør få fredsprisen. Dessuten er det ikke stortingsvalg før om 3 og et halvt år. 

Nå er det vel ikke partiet FrP som har foreslått Trump til fredspris, men Gjedde som stadig gjør det? 

Listhaug er kanskje ikke den mest samlende personen i landet, men foretrekker definitivt henne fremfor en regjering som gir SV makt. Partiet som syntes den sosialistiske revolusjonen i Venezuela var en god ting og et godt forbilde for statlig styring av et land

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...