AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 De fleste menn vil bare se meg naken. Anonymkode: 61a9b...d18 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste menn vil bare se meg naken. Anonymkode: 61a9b...d18 Kanskje du og mange andre blander sammen LinkedIn og Tinder? Altså: LinkedIn er der man snakker jobb og karriære. Tinder er der man finner dates og kjærester (kjærester er de man knuller med, i motsetning til venner, som man bare prater hyggelig med, om jobb, hobby oh sånt) 👍 Anonymkode: 5d813...abf 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 De mennene jeg har skrevet med de siste årene skriver mye om seg selv, men svarer ikke på spørsmål om jeg stiller de. De spør lite ingenting om meg og virker ikke interessert i meg, men mer interessert i å finne en som passer inn i deres liv. Er det snakk om å møtes eller noe om oss er det utelukkende på mannens premisser. Har flere ganger opplevd å bli spurt om jeg har barn, hvorpå jeg svarer ja, at jeg har et barn. Da lurer de gjerne på alder. Det har jeg bevisst ikke svart når jeg svarer at jeg har et barn dersom jeg har svart tidligere i chat at jeg har en sønn på 11 år. Dette står selvsagt i profilteksten min også, og om vi har skrevet sammen i type to dager og mannen spør om jeg har barn etter også å ha spurt om det samme i går uten å huske svaret og heller ikke leser profilteksten min tror jeg tolkningen min stemmer om at han ikke er særlig interessert. Jeg tror også at dette er en mann som skriver med mange. Jeg får spørsmål om hva jeg jobber med også enda det står i profilteksten min. Og så får jeg spørsmål om hvor jeg bor. Jeg synes det hele virker rart. Menn som søker Kortsiktig, Casual, nye venner eller den berømmelige "Prøver å finne ut av det" høyresveiper meg enda jeg skriver tydelig at jeg kun søker noe seriøst. Tror nesten at mange gjør det for moro skyld. Og dersom mannen oppgir å søke noe seriøst (forhold eller langsiktig) kommer det ofte frem at han likevel er i "åpent forhold", men ønsker likevel diskresjon. Og om de er stille og lite interessert i meg og mitt er de svært gira og veldig på når de vil spørre meg ut om seksuelle preferanser. Gjerne etter tre-fem meldinger. Da blir jeg stille. Veeeeeeldig stille. Herregud så jævla lei jeg er av mannfolka på Tinder. Og likevel håper jeg å kunne han finne han ene som viser seg å være annerledes enn røkla og gi meg tilbake troen på at det faktisk finnes en og annen allright mann der ute. Anonymkode: 5e627...cb9 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Skrevet 7. januar Det er helt vanlig å spørre om hva noen jobber med. Det er hvor man tilbringer 1/3 av tiden sin… Anonymkode: 8226f...e19 1 1
Strigiformes Skrevet 7. januar #6 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 Jeg tenker motsatt. Er mer opptatt av verdier, holdninger og interesser enn hva menn jobber med.
Pokhara Skrevet 7. januar #7 Skrevet 7. januar Jeg tenker at det er naturlig å spørre om hva den andre jobber med, og om hobbyer som innledende spørsmål. Jeg har aldri fått spørsmål om hvilke verdier jeg har, det kommer frem etterhvert som vi blir kjent.... 3
Aliquis Skrevet 7. januar #8 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 Hvis du har dårlige samtaler med de fleste kvinner på datingapper så er det du som er fellesnevneren. 4 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Skrevet 8. januar Verdier gir seg jo gjerne til kjenne ved å stille akkurat de spørsmålene også. Hva man har oppnådd gjenspeiler gjerne hvem man er? Dessuten er det like greit å få avklart om de detaljene er kompatible med seg seg selv. Da slipper man å legge tid på å bable med noen som uansett ikke passer. Er ikke veldig Anonymkode: 4de26...b09 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Skrevet 8. januar lett å kommunisere alle verdier og personlighet osv. via chat uansett🤷♀️ (beklager dobbelpost) Anonymkode: 4de26...b09
Rødvinsfilosofen Skrevet 8. januar #11 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 Ja og nei. Opplever at menn lar seg intervjue, men i liten grad stiller spørsmål. Når man slutter å stille de spørsmål så kommer det et «dua?» Hva man jobber med og hvilken utdanning man har sier gjerne litt om hvem man er og hvilket liv man lever. Men det tegner ikke et fullverdig bilde. Hvis man ikke er i jobb så kan nok spørsmålet oppleves som sårere enn om man er i jobb. Jeg tror at «like barn leker best», og at man har størst sannsynlighet for å trives som par hvis man et litt likere utgangspunkt. ( Jada, det finnes alltid unntak fra regelen, jeg vet det ) 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Skrevet 8. januar Verdier og interesser er jo ganske relevant da. Anonymkode: 60659...221
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 18.09): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 Dette er fordi det er overflod av menn på datingapper, og disse kvinnene føler de kan velge og vrake. De som får knullet disse damene, er de som nummer 1 ser bra ut og nummer 2 bløffer seg inn, knuller og går videre. Tilbake sitter bitre kvinner som "ikke kan forstå" hvorfor det er så vanskelig å få seg en ordentlig kjæreste. Etterhvert har de ligget med så mange at de blir helt nummen i sjela, bra menn vil ikke ta i dem med ildtang en gang (fordi vi kan lukte at de har ligget rundt) og ender opp alene med en hund eller to katter og Neflix. Anonymkode: eedea...7d3 1 1
Abundance Skrevet 9. januar #14 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 19.03): De mennene jeg har skrevet med de siste årene skriver mye om seg selv, men svarer ikke på spørsmål om jeg stiller de. De spør lite ingenting om meg og virker ikke interessert i meg, men mer interessert i å finne en som passer inn i deres liv. Er det snakk om å møtes eller noe om oss er det utelukkende på mannens premisser. Har flere ganger opplevd å bli spurt om jeg har barn, hvorpå jeg svarer ja, at jeg har et barn. Da lurer de gjerne på alder. Det har jeg bevisst ikke svart når jeg svarer at jeg har et barn dersom jeg har svart tidligere i chat at jeg har en sønn på 11 år. Dette står selvsagt i profilteksten min også, og om vi har skrevet sammen i type to dager og mannen spør om jeg har barn etter også å ha spurt om det samme i går uten å huske svaret og heller ikke leser profilteksten min tror jeg tolkningen min stemmer om at han ikke er særlig interessert. Jeg tror også at dette er en mann som skriver med mange. Jeg får spørsmål om hva jeg jobber med også enda det står i profilteksten min. Og så får jeg spørsmål om hvor jeg bor. Jeg synes det hele virker rart. Menn som søker Kortsiktig, Casual, nye venner eller den berømmelige "Prøver å finne ut av det" høyresveiper meg enda jeg skriver tydelig at jeg kun søker noe seriøst. Tror nesten at mange gjør det for moro skyld. Og dersom mannen oppgir å søke noe seriøst (forhold eller langsiktig) kommer det ofte frem at han likevel er i "åpent forhold", men ønsker likevel diskresjon. Og om de er stille og lite interessert i meg og mitt er de svært gira og veldig på når de vil spørre meg ut om seksuelle preferanser. Gjerne etter tre-fem meldinger. Da blir jeg stille. Veeeeeeldig stille. Herregud så jævla lei jeg er av mannfolka på Tinder. Og likevel håper jeg å kunne han finne han ene som viser seg å være annerledes enn røkla og gi meg tilbake troen på at det faktisk finnes en og annen allright mann der ute. Anonymkode: 5e627...cb9 Wooord!!! Jeg søker og noe seriøst. Men dersom en da i teorien chatter litt om seksuelle preferanser i tillegg til å ha sagt i fra om at en ønsker seriøsitet og forhold....da begynner smellen. Når en da møtes så tror dessverre noen menn at en møtes kun for sex allikevel. Så. Ingen flørting. Ingen teoretisk sex snakk. Ingen flørtende bilder. Ingen seksuell hinting. Da blir tinder forviklet med onlyfans. Bare korte samtaler om dagligliv, barn og trening. Møtes relativt kjapt for å teste kjemi. Dette satser jeg på å teste ut nå i helga...... 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 18.09): Når jeg chatter med kvinner på tinder, så virker det nesten som et "business møte". Virker som det er mer opptatt av hva jeg kan bidra med og hva jeg har oppnådd, en hvem jeg er som person! De virker mer opptatt av hva jeg jobber med feks, en hvilke verdier og interesser jeg har. Er det slik de fleste kvinner tenker? Ikke så veldig sjarmerende egentlig, virker som mange er veldig fordomsfulle. Er menn også slik ovenfor dere kvinner? Anonymkode: 60073...1e3 Det er bare sånn det er sånn helt generelt. Kvinner måler en manns verdi i det han presterer og produserer, hvem/hva han er som person er sekundært. Så når en kvinne "intervjuer" er mann med henblikk på om han er partnermateriale er det helt naturlig at det blir et slags jobbintervju. Anonymkode: 5622a...822 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Skrevet 9. januar Abundance skrev (54 minutter siden): Wooord!!! Jeg søker og noe seriøst. Men dersom en da i teorien chatter litt om seksuelle preferanser i tillegg til å ha sagt i fra om at en ønsker seriøsitet og forhold....da begynner smellen. Når en da møtes så tror dessverre noen menn at en møtes kun for sex allikevel. Så. Ingen flørting. Ingen teoretisk sex snakk. Ingen flørtende bilder. Ingen seksuell hinting. Da blir tinder forviklet med onlyfans. Bare korte samtaler om dagligliv, barn og trening. Møtes relativt kjapt for å teste kjemi. Dette satser jeg på å teste ut nå i helga...... Husk kondom da, når du kjører kukkarusellen på Tinder. Anonymkode: eedea...7d3 1
Abundance Skrevet 9. januar #17 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husk kondom da, når du kjører kukkarusellen på Tinder. Anonymkode: eedea...7d3 Takk for råd🙄. Kuk karuselllen er stoppet for å si det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er fordi det er overflod av menn på datingapper, og disse kvinnene føler de kan velge og vrake. De som får knullet disse damene, er de som nummer 1 ser bra ut og nummer 2 bløffer seg inn, knuller og går videre. Tilbake sitter bitre kvinner som "ikke kan forstå" hvorfor det er så vanskelig å få seg en ordentlig kjæreste. Etterhvert har de ligget med så mange at de blir helt nummen i sjela, bra menn vil ikke ta i dem med ildtang en gang (fordi vi kan lukte at de har ligget rundt) og ender opp alene med en hund eller to katter og Neflix. Anonymkode: eedea...7d3 Du er en selvutnevnt «Bra mann», regner jeg med? Anonymkode: 52438...a02 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #19 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er en selvutnevnt «Bra mann», regner jeg med? Anonymkode: 52438...a02 Hva mener du med det, og hvorfor går du i forsvar umiddelbart ? Jeg bare oppsummerer det vi alle vet. Bare å google det, men du har vel din egen teori og livsløgn fordi du selv har gått på den smellen der så mange ganger at du er nummen i sjela . Hvor lett du legger deg på rygg for tilfeldige "dater" sier alt om hvordan du er som person. Jeg har selv en ganske formidabel bodycount og god erfaring med den tidligere nevnte numne sjela, føler meg ikke "on top of the world" for å si det sånn - men du må gjerne gjøre dine egne erfaringer. Anonymkode: eedea...7d3 1
Abundance Skrevet 9. januar #20 Skrevet 9. januar Hvis damer som har ligget mye rundt ender opp med en hund, 2 katter og netflix fordi menn lukter at de har ligget rundt.....så ender vel dere menn som har ligget mye rundt opp med KI dame, onlyfans, knulledokke og sugemaskin, en undulat og 2 gullfisker. Fordi vi kvinner erfarer til slutt hvem som er ordentlige og ønsker en seriøs og respektfull mellommeneskelig relasjon. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå