AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Er det bare jeg som ser likheten? Trump styrer med trusler og frykt - Voldemort gjorde det samme. Trumps slagord er "America first", og alle midler blir tatt i bruk for å leve opp til dette - Voldemorts slagord var "trollmenn først", og alle midler ble tatt i bruk for å oppnå dette. Trump har sin nære krets som adlyder alle ordre uten motsigelse - Voldemort hadde sin krets, Dødsetere, som adlød alle ordre uten motsigelse. Hvis noen sier i mot Trump står de i fare for å bli utsatt for hevnaksjoner - hvis noen sa i mot Voldemort ble de utsatt for hevnaksjoner. Alle går på eggeskall rundt Trump i frykt for hva han kan gjøre mot dem - Alle gikk på eggeskall rundt Voldemort av frykt for hva han kunne gjøre mot dem. Og listen av likheter er lang! Ser du likhetstrekk mellom Trump og Voldemort? I såfall, hvilke? Anonymkode: 57a9e...96f 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar Selvsagt. Voldemort er jo kokt sammen av diktatorer gjennom all tid. Trump er åpenbart mindre intelligent, da. Anonymkode: af57f...5a8 4 1
Anne Liese Braun Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar jeg har ikke sett/lest Harry Potter så det kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg har tenkt at Trump har latt seg inspirere av House of Cards
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Jeg tenker at trump er mer som sauron fra ringenes herre Anonymkode: d7957...a78 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Skrevet 8. januar Eller President Snow fra Hunger Games Anonymkode: db83e...0ff
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Skrevet 8. januar Nei, for Trump har nese. Anonymkode: 7e8a8...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Skrevet 8. januar Altså slik som hvilken som helst diktator gjennom tidene..? Ja, det er han. Anonymkode: 6e4fd...38f 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker at trump er mer som sauron fra ringenes herre Anonymkode: d7957...a78 🤭🤭 Det sier litt om MAGA-folk også 🤣 Anonymkode: 0a06c...3de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå