Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som har latt barna få hull i ørene , frisør eller piercing ? Alder ? Og samme regler for gutter og jenter ?

Anonymkode: 7657a...98d

Kun piercing da jeg anser pistol som idiotisk. Det ødelegger vevet, større sjans for arrvev, betennelser, lite eller ingen trening ("alle" kan bruke en pistol til å lage hull. Kreves ingen forkunnskap og resultat kan bli deretter).++ er bare å google for å finne ut mer om hvorfor pistol burde vært forbudt. Jenta mi måtte til piercingstudio, hun var redd for nålen sa hun. Jeg sa at hull i ørene er frivillig. Hun har nå både hull i ørene og andre piercinger, så langt stakk DEN frykten.. lol.

12 år minimum. Den som blir piercet bør kunne holde hygiene og stå for renholdet selv. 

Kun kirurgisk stål eller titan for å unngå nikkelallergi. Ikke bytt før minst 6 mnd, gjerne et år for å sikre at det er ordentlig grodd også innvendig.

Anonymkode: 327c9...848

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kun piercing da jeg anser pistol som idiotisk. Det ødelegger vevet, større sjans for arrvev, betennelser, lite eller ingen trening ("alle" kan bruke en pistol til å lage hull. Kreves ingen forkunnskap og resultat kan bli deretter).++ er bare å google for å finne ut mer om hvorfor pistol burde vært forbudt. Jenta mi måtte til piercingstudio, hun var redd for nålen sa hun. Jeg sa at hull i ørene er frivillig. Hun har nå både hull i ørene og andre piercinger, så langt stakk DEN frykten.. lol.

12 år minimum. Den som blir piercet bør kunne holde hygiene og stå for renholdet selv. 

Kun kirurgisk stål eller titan for å unngå nikkelallergi. Ikke bytt før minst 6 mnd, gjerne et år for å sikre at det er ordentlig grodd også innvendig.

Anonymkode: 327c9...848

Tar de begge ører på likt med piercing? Tenker hvis barnet trekker seg etter første øret 😅 

Anonymkode: 52fa3...201

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Rundt ti. Jente. Frisør.

Jeg hadde antagelig motarbeidet det mer om vi hadde gutt, basert på at jeg synes det ser så sykt schtøgt ut på gutter.

Anonymkode: 20e12...bb1

Hvorfor det? Hadde du motarbeidet hvis gutten spurte om å få gå med kjole også? Er ring i øret kun forbeholdt jenter? 

Hilsen gutt med ring i øre

Anonymkode: f9698...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...