Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok piercing i nesevingen 22 desember. Den er fortsatt veldig rød, vond og det kommer litt blod. Renser 2-3 ganger daglig. Noen som har opplevd noe lignende? Har kontakt med hun som tok piercingen på meg og skal dit til uka om det ikke bedrrr seg. Hun mener det kan skyldes at kroppen frastøter seg ringen og at vi heller setter labrett/stang til det har grodd.

Noen erfaringer.

Anonymkode: a5c4f...917

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar vel 6 mnd i brusk, høres betent ut.

Anonymkode: 3c00e...36a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tok piercing i nesevingen 22 desember. Den er fortsatt veldig rød, vond og det kommer litt blod. Renser 2-3 ganger daglig. Noen som har opplevd noe lignende? Har kontakt med hun som tok piercingen på meg og skal dit til uka om det ikke bedrrr seg. Hun mener det kan skyldes at kroppen frastøter seg ringen og at vi heller setter labrett/stang til det har grodd.

Noen erfaringer.

Det høres ikke så godt ut. Kan ikke huske at min var slik når jeg tok for over 20 år siden! Men blod var jeg vel aldri bort med den i nesa 

Anonymkode: e9356...9a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tar vel 6 mnd i brusk, høres betent ut.

Anonymkode: 3c00e...36a

Ja, den virker betent, men da blir den bytta til uka, så hadde jeg håpet det roet seg i mellomtide,  men virker ikke sånn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen erfaringer.

Høres betent ut, ja. Hva renser du med? Lar du den være i fred når du ikke renser? Sett inn stang, har selv i nesevinge og det er generelt lettere å holde rent med stang. Har ikke hatt betent selv, husker at min grodde ganske raskt men jeg har hatt stang helt siden jeg tok den. 

Anonymkode: bc9d2...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...