AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Jeg var på legevakten for å ta en test for covid. Da ble det positivt svar på influensa- rs- og covidvirus. Jeg hoster sånn at lungene mine vrenges. Dere som har hatt alle disse samtidig: Hvor lang tid tok det før dere merket bedring? Legen sa 10 dager, men nå er jeg på 10. dagen uten bedring 🤒 Anonymkode: b5af9...79d 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar Å fy faen stakkars deg! 10 dager hva egentlig, etter 10 dager så har nå faenskapet knapt løsnet er min erfaring. Du kommer til å hoste og harke, og slite en stund. ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: eb6a2...6a5
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å fy faen stakkars deg! 10 dager hva egentlig, etter 10 dager så har nå faenskapet knapt løsnet er min erfaring. Du kommer til å hoste og harke, og slite en stund. ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: eb6a2...6a5 Uff. Hoster så jeg spyr. Fikk Bronkyl og den gjorde at slimet i lungene ble til vann og jeg har hostet i hele dag uten stans. Jeg får smøre meg med tålmodighet og la det bare gå. En dag må det da bdre seg 😪 Anonymkode: b5af9...79d
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar Ingen av mine covid-perioder har vart så lite som 10 dager. Jeg har ikke hatt den kombinasjonen du har, men har hatt to influensavirus på en gang, det var heftig. Da var jeg mye yngre, men var dårlig i tre uker tilsammen, og brukte flere uker etter det med hoste og før jeg kom meg helt igjen. Siden du hoster så mye som du gjør - sjekk om du kan få tak i en minipep blåsefløyte!!! Den vil hjelpe deg med å få slimet opp av lungene uten at du blir så utslitt og må hoste så mye som du gjør nå, og bruker du den flere ganger om dagen vil den forebygge ev. lungebetennelse (og ribbensbrudd pga. så mye hoste) også. Kommunefysioterapeut-avdeling bør ha slike tilgjengelige, sykehus også (få i så fall noen til å hente for deg, slik at du ikke smitter noen). Ellers kan du også bestille slik på nett, men det tar jo litt lenger tid. Anonymkode: 1a43e...133
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Skrevet 7. januar Da ville jeg tatt kontakt med legen igjen og fortalt hvor ille det fortsatt er. Anonymkode: 3c9e1...3f7
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Skrevet 7. januar Hva fikk du som behandling? Er du vaksinert for noen av disse tre? Anonymkode: b3855...595
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen av mine covid-perioder har vart så lite som 10 dager. Jeg har ikke hatt den kombinasjonen du har, men har hatt to influensavirus på en gang, det var heftig. Da var jeg mye yngre, men var dårlig i tre uker tilsammen, og brukte flere uker etter det med hoste og før jeg kom meg helt igjen. Siden du hoster så mye som du gjør - sjekk om du kan få tak i en minipep blåsefløyte!!! Den vil hjelpe deg med å få slimet opp av lungene uten at du blir så utslitt og må hoste så mye som du gjør nå, og bruker du den flere ganger om dagen vil den forebygge ev. lungebetennelse (og ribbensbrudd pga. så mye hoste) også. Kommunefysioterapeut-avdeling bør ha slike tilgjengelige, sykehus også (få i så fall noen til å hente for deg, slik at du ikke smitter noen). Ellers kan du også bestille slik på nett, men det tar jo litt lenger tid. Anonymkode: 1a43e...133 Tusen takk. Det skal jeg gjøre AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da ville jeg tatt kontakt med legen igjen og fortalt hvor ille det fortsatt er. Anonymkode: 3c9e1...3f7 Har vært i kontakt med henne, men hun anbefaler å fortsette med Bronkyl om dagen og Solvipect hostestillende til natten. Anonymkode: b5af9...79d
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Siden du hoster så mye som du gjør - sjekk om du kan få tak i en minipep blåsefløyte!!! Den vil hjelpe deg med å få slimet opp av lungene uten at du blir så utslitt og må hoste så mye som du gjør nå, og bruker du den flere ganger om dagen vil den forebygge ev. lungebetennelse (og ribbensbrudd pga. så mye hoste) også. Kommunefysioterapeut-avdeling bør ha slike tilgjengelige, sykehus også (få i så fall noen til å hente for deg, slik at du ikke smitter noen). Ellers kan du også bestille slik på nett, men det tar jo litt lenger tid. Anonymkode: 1a43e...133 Blåse såpebobler, forsiktig utpust gjennom et sugerør eller blåse opp ballonger gjør samme nytten 😃 Det er ikke sikkert alle sykdommene er der samtidig, positive svar kan henge igjen lenge. Ikke at det gjør at du føler deg noe bedre da 😑 God bedring! Anonymkode: f92fc...1af
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva fikk du som behandling? Er du vaksinert for noen av disse tre? Anonymkode: b3855...595 Alltid vaksinert. Både for covid og influensa. Jeg fikk bronkyl og solvipect. Anonymkode: b5af9...79d
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Skrevet 9. januar Jeg har hatt «bare» influensa i år, og selv som vaksinert var jeg syk i 3 uker!! Herregud. Jeg føler virkelig med deg! God bedring! Anonymkode: 2caeb...df5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt «bare» influensa i år, og selv som vaksinert var jeg syk i 3 uker!! Herregud. Jeg føler virkelig med deg! God bedring! Anonymkode: 2caeb...df5 Samme her, har vært syk i snart 3 uker nå på tross av vaksine. Fortsatt ikke bra. En liten trøst at det ikke er bare meg, jeg begynte å lure på hva som feiler immunforsvaret mitt. TS: god bedring! Høres helt j… ut, håper du blir bedre snart. Anonymkode: 35673...da3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå