Gå til innhold

Med eller uten knapper til herre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min ønsker seg en slik. Er den finest med eller uten knapper til en gutt? 

IMG_5577.jpeg

Anonymkode: 74289...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med uten knapper? Skal han bare ha den åpen da? 

Anonymkode: c9c0c...2a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hel genser uten knapper er penest, synes jeg. Hvorfor kan du ikke bare spørre ham? Hvor gammel er han?

Anonymkode: e6246...3e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei sånn jakke skal ha knapper...

Anonymkode: eef74...cce

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er like fint, men det kan være mer praktisk med knappestolpe. Det er lettere å ta av og på, og det gir større mulighet til å justere varmen. Ellers tenker jeg også det er lurt å spørre ham hva han foretrekker.

Anonymkode: 01128...f62

Skrevet

Tja… jeg ville spurt han som ønsker seg den hva han foretrekker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Knapper er penest selv om jeg personøig foretrekker glidelås. Jakke er mer praktisk enn genser til daglug nruk. Genser best tiø turbruk.

Anonymkode: ae2a1...97e

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er altså… kofte eller genser. Hva har han mest bruk for da? -du har vel en mening/oppfatning om det? Hvis ikke, spør han! 

Anonymkode: f58b2...0ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Svaret mitt er basert på tolkning, da det dessverre er litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener når du legger ut bilde av en kofte og spør om den bør ha knapper eller ikke. 

Kofte passer akkurat like godt til menn som til kvinner, hvis det er det du spør om. Og hvis han skal ha kofte er det klart at den må ha knapper. Hva som er finest og mest praktisk kan handle om smak og behag, men det kan absolutt være fordeler å slippe å trekke en genser over hodet til stadighet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (På 10.1.2026 den 23.02):

Svaret mitt er basert på tolkning, da det dessverre er litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener når du legger ut bilde av en kofte og spør om den bør ha knapper eller ikke. 

Kofte passer akkurat like godt til menn som til kvinner, hvis det er det du spør om. Og hvis han skal ha kofte er det klart at den må ha knapper. Hva som er finest og mest praktisk kan handle om smak og behag, men det kan absolutt være fordeler å slippe å trekke en genser over hodet til stadighet. 

Det går jo fint an å sette inn en glidelås i en cardigan. Den *må* ikke ha knapper. Ts må jo uansett tilpasse mønsteret til brukeren - justere ting som skulderbredde, lengde og tykkelse på ermer etc. 

Ja, som helt nybegynner følger man et mønster som var det diktat fra en diktator. Så begynner man å gjøre ganske formidable endringer til absolutt alt man lager. (Om det nå er strikk, søm, hekling eller matlaging)

Anonymkode: 8430e...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...