Gå til innhold

En mann som sender mld innimellom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har vi treffets og vi hadde sex. Men ikke foreslått noen nytt møte. Men sender noen mld i ny og ne. Ellers helt stille. Hva vil han egentlig med meg? 
Jeg får inntrykk av at han ser etter en å dele livet med. Men… 

Vi var sammen en del ganger for 5 mnd siden så da jeg noe dumt å han ghosta meg. Tok opp tråden igjen utover høsten på mld virket interessert. Og plutselig ble det stille igjen. Nå har vi treffets . Men det skjer ingen ting. En uke siden siste møte. Men jg hører omtrent ingen ting. 

Anonymkode: c6f6d...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi klina og han ville kose når vi treffets. Sånn som kjærester gjør.Men jeg føler interessen er laber . Han har holdt meg på gress i lang tid. Jeg klarer ikke å komme meg videre. 

Skrevet

Ikke alle lever livet sitt på telefonen eller some. 

Anonymkode: b5f83...92f

Skrevet

Jeg tror også han har ligget med to ekser etter han ghosta meg. Men begge de er borte nå sier han. Den ene er klin kokos. Og den andre kjenner jeg ikke til . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå har vi treffets og vi hadde sex. Men ikke foreslått noen nytt møte. Men sender noen mld i ny og ne. Ellers helt stille. Hva vil han egentlig med meg? 

…der har du det han vil (ville) med deg. 

Anonymkode: 60b37...817

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han liker nok bare å treffets med dg for sex. 

Anonymkode: ee1cd...486

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

…der har du det han vil (ville) med deg. 

Anonymkode: 60b37...817

Men hvorfor ville han kline og kose? Jeg skjønner ikke. Han må vel ha følelser da? For meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi klina og han ville kose når vi treffets. Sånn som kjærester gjør.Men jeg føler interessen er laber . Han har holdt meg på gress i lang tid. Jeg klarer ikke å komme meg videre. 

Folk som kun er ute etter sex, koser og kliner og kysser jo de også. Jeg tror du forveksler lidenskap, kåthet og nærhet for romantisk interesse. Her skyter du deg selv i foten. 

Denne mannen du beskriver viser selvfølgelig helt tydelig at han kun er interessert i seksuell relasjon med deg. Det er ingenting seriøst mellom dere, beklager. 

Anonymkode: 1c471...fa4

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Men hvorfor ville han kline og kose? Jeg skjønner ikke. Han må vel ha følelser da? For meg? 

Hvor gammel er du? Er du ny på dating? 

Anonymkode: 1c471...fa4

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Kun sex og kos . Du er en ventepølse og tidsfordriv 

Anonymkode: d696f...d10

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei. Man trenger ikke følelser for kun sex. Det har jeg hatt mange ganger, uten at det skullet være noe mer. Og ja, jeg er kvinne. 

Anonymkode: 2a276...ecc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg får inntrykk av at han ser etter en å dele livet med. Men… 

Vi var sammen en del ganger for 5 mnd siden så da jeg noe dumt å han ghosta meg. Tok opp tråden igjen utover høsten på mld virket interessert. Og plutselig ble det stille igjen. Nå har vi treffets . Men det skjer ingen ting. En uke siden siste møte. Men jg hører omtrent ingen ting. 

Dette kommer til å bl en vond erfaring for deg. Når man ikke har opplevd sterke følelser for noen og plutselig får det så tror man jo at han føler det samme. Det stemmer ikke. Du kan kjenne på vanvittige sterke følelser og kjemi mens han ikke føler det samme.

Dette minner meg alt for mye på ett hekt jeg hadde i 5 år. For var jeg enkel tilgang for sex. 

En som er interessert i deg hadde du ikke vært i tvil.

Han her vil bedrive hot and cold taktikk for ha deg der han ønsker og samtidig ha ryggen fri hvis du begynner å bli masete. 

Løp sier jeg bare. Kutt han ut. Jeg sliter nå med å stole på menn i det heletatt etter den opplevelsen. 

Anonymkode: dde75...730

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kun sex og kos . Du er en ventepølse og tidsfordriv 

Anonymkode: d696f...d10

Hvor finner man disse mennene? Jeg vil og være ventepølse og tidsfordriv, riktig nok helst lenge, men allikevel🤷‍♀️😂

Anonymkode: 25d37...1d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det må han ikke, da hadde han ikke behandlet deg sånn. Hvor mange ganger har du vært gjennom dette nå? Hvor mange ganger har du fått forklart for deg at du må slutte å tolke alt som interesse? 
(det er bare du i hele verden som begynner annenhver setning med «Men»)

Anonymkode: 1a584...08b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er et enkelt ligg når han ikke finner noen andre.

Anonymkode: 6f01b...c72

• Nyttig 5
Skrevet

Når en fyr er interessert så vet du det. Da er han i kontakt med deg hver dag. Om så moren hans dør så får du en melding. 

Denne fyren er ikke interessert. Høres ut som han kun vil ha sex og nærhet når det passer han. Bare blokker han og gå videre.

Anonymkode: 77d34...f4c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 0.20):

Jeg tror også han har ligget med to ekser etter han ghosta meg. Men begge de er borte nå sier han. Den ene er klin kokos. Og den andre kjenner jeg ikke til . 

I følge han.

Pass på for menn som slenger dritt om eksen. 🚩🚩🚩🚩

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 0.31):

Nei. Det betyr bare at han vil det der og da. Og du er tilgjengelig.

Du høres ut som enkel tilgang for en mann som bare kan kontakte deg for å få det han trenger når han trenger det.

Jeg liker chips. Men jeg liker det ikke hele tiden. Men når jeg vil ha det så er det så jævlig bra at jeg vet det er tilgjengelig på butikken hvis jeg vil det. Jeg har ikke følelser for chipsen. Liker kun å spise den.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han holder deg varm, sånn for sikkerhets skyld. Ikke sitt å vent på han.

Anonymkode: 1a4f2...b7a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker chips. Men jeg liker det ikke hele tiden. Men når jeg vil ha det så er det så jævlig bra at jeg vet det er tilgjengelig på butikken hvis jeg vil det. Jeg har ikke følelser for chipsen. Liker kun å spise den.

Og hvis ikke det er den typen chips jeg liker på ene butikken, eller det er stengt, så går jeg på neste. Har ingen følelser for butikken heller. Liker bare det den gir meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...