Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg blir frakoblet mitt trådløse nettverk ørten ganger på få minutter,det kommer opp en melding om at jeg har liten eller ingen tilgang.....jeg trykker på reparer og da kommer det tilbake,men det skal jo ikke være sånn.....har noen en ide om hva det kan komme av????all hjelp mottas med stor takk :)

hilsen 68.mod

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje dårlig signal p.g.a. strømsparing? Skjer det oftere når den går på batteri?

Gjest Gjest
Skrevet

den er tilkoblet strøm hele tiden

Skrevet

er det signalstyrken du snakker om når du sier at du har liten eller ingen tilgang?

Gjest 68.mod
Skrevet

ja,vi har den stasjonære maskina i kjelleren og den bærbare i stuen i første etasje,vi har hatt trådløst nettverk siden før jul,men dette problemet har begynt nå den siste uka

hilsen 68.mod

Skrevet

Kan være at du trenger en programvareoppdatering til accesspunktet ditt. Sjekk hjemmesiden til accesspunktet.

Gjest Gjest
Skrevet
Kan være at du trenger en programvareoppdatering til accesspunktet ditt. Sjekk hjemmesiden til accesspunktet.

:Nikke:

Dette måtte jeg gjøre en gang i verden. Problemene var sånn som trådstarter beskriver, og dukket opp fra det blå. Men etter at jeg oppdaterte firmware så fikset alt seg (var en D-Link trådløs router).

Gjest Gjest
Skrevet

vi har nå tilbakestillt systemgjennopprettingen og det ser ut til å ha hjulpet,men takk for alle svar

68.mod

Skrevet

Japp.. Pleier å fungere en stund, og så er det samme greiene igjen!

Du bør oppdatere firmware ;) Men gjør som du vil.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg skjønte ikke ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det skjønner du,var inne på nettsiden til netgear men ble ikke klokere av det :riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...