AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Skrevet 6. januar Jeg har akkurat fylt 34 bare og lurer på om jeg en stund allerede har kommet i perimenopause. Tørr hud over hele kroppen som jeg aldri har hatt før Noe dårligere søvn og noen ganger følelsen av å bli varm midt på natten selv om det er kjølig på soverommet Mulig noe uttynning av hår (føler dog dette kan gå i bølger hos meg) En gang hoppet menstruasjonen over totalt, ellers er den som før nå Snikende fått lavere energinivå og muligens noe lettere irritabel Vanskelig å sette fingeren på om det sikkert er dette eller at det bare er normalt. Fikk menstruasjon tidlig. Sjekker jevnlig vitaminlageret. Burde jeg utredes eventuelt og hvor starte? Er det viktig med behandling? Jeg har ikke tålt prevensjonsbehandling i det hele tatt tidligere, så veldig skeptisk til akkurat det steget eventuelt. Anonymkode: c027c...9ee
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Skrevet 6. januar Glemte legge til at jeg må urinere oftere enn før og følelsen av å ikke få tømt blæra helt om jeg har drukket mye, må da gå igjen kort tid etter. Anonymkode: c027c...9ee
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Skrevet 6. januar Høres slik ut. Sjekk vitaminstatus. Anonymkode: de9c1...4df
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Skrevet 6. januar Høres helt normalt ut spør du meg, men Anonymkode: fe31c...4e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå