Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Perine skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Men Victoria er jo ny. Hun må i kamp, og kanskje hun vinner den. Da er det jo en av de originale som i så fall må dra, og savnet kan sikkert bli stort.

Spoiler

Jeg synes ikke det spoilet noe. Det ble jo mer spoilet av tv2 på facebook at Sleipnes skulle inn som utfordrer. Når han forsvinner blir de jo en ny trio på Torpet. Iallefall til de kommer en ny farmen deltaker og de har no utslagskonk der

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Perine skrev (50 minutter siden):
  Skjul innhold

Men Victoria er jo ny. Hun må i kamp, og kanskje hun vinner den. Da er det jo en av de originale som i så fall må dra, og savnet kan sikkert bli stort.

Vi vet jo ikke hvordan det blir på Torpet i år enda. Om det blir kamper osv. Mtp den nye «modellen» at de skal ta over Farmen. Kan like gjerne være nye vrier også på Torpet. For i kjendis-versjonen pleier det jo å være ganske mange igjen i finaleuka(?)

• Liker 3
Skrevet
Ninaen skrev (52 minutter siden):

Vi vet jo ikke hvordan det blir på Torpet i år enda. Om det blir kamper osv. Mtp den nye «modellen» at de skal ta over Farmen. Kan like gjerne være nye vrier også på Torpet. For i kjendis-versjonen pleier det jo å være ganske mange igjen i finaleuka(?)

Ja, det er jo sant. Jeg synes det er gøy med litt forandring i opplegget :) 

• Liker 3
Skrevet
Cid skrev (15 timer siden):

De sier de skal inn på Farmen og ta over gården i uke 5 men da er det jo finaleuke så hvordan skal det funke :klo: 

De blir vel med på konkurransene da? Det skal jo uansett bare stå igjen én vinner til slutt, så gjenstår det å se om det blir en kapitalist eller en kommunist.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Digger både farmen og Torpet i år! Gøy med litt forandringer. Man vet liksom aldri hva som skjer. Men uvant at Torpet plutselig går på tirsdager i stedet for fredager, så jeg glemte det i går. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Digger både farmen og Torpet i år! Gøy med litt forandringer. Man vet liksom aldri hva som skjer. Men uvant at Torpet plutselig går på tirsdager i stedet for fredager, så jeg glemte det i går. 

Enig. Jeg begynte å se farmen fordi jeg var litt gira på å se hvordan ninni og jens august går sammen så mange år etter endt rolle, men måtte jo nesten se torpet og siden det var så gøy twist

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (16 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg synes ikke det spoilet noe. Det ble jo mer spoilet av tv2 på facebook at Sleipnes skulle inn som utfordrer. Når han forsvinner blir de jo en ny trio på Torpet. Iallefall til de kommer en ny farmen deltaker og de har no utslagskonk der

Spoiler

Åå dette hadde jo selvfølgelig ikke jeg fått med meg 😂 så da ble jeg spoilet her, men det er jo min skyld som leste. Hehe! Trodde at det ble kamp og at en røk! 

Skrevet
Dupers skrev (20 minutter siden):

Enig. Jeg begynte å se farmen fordi jeg var litt gira på å se hvordan ninni og jens august går sammen så mange år etter endt rolle, men måtte jo nesten se torpet og siden det var så gøy twist

Elsker at «Jens August» og «Ninni» er med! :hoppe: Håper vi får se dem jobbe mer sammen etterhvert. Spent på om Ninniene vil møtes og hvordan de går sammen også. Er jo ganske alternative begge to, så kanskje de blir bestiser. Skulle kommet to Cæsar-stjerner til som utfordrere da, hehe, det hadde vært gøy. 

• Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (På 14.1.2026 den 0.26):

De blir vel med på konkurransene da? Det skal jo uansett bare stå igjen én vinner til slutt, så gjenstår det å se om det blir en kapitalist eller en kommunist.

De bruker å komme inn siste uken før finaleuken.

Skrevet

Jeg vet det ikke funker sånn, men skulle nesten ønske at de andre på Torpet ikke delte alt med Isak. Han er en løs kanon på dekk. Det er tydelig at han ikke kan stoles på, så løsluppen han er i kjeften. Beste hadde vært om han reiste hjem.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Disse KI genererte klippene føles surrealistiske 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde at Isak skulle være en kjedelig deltaker men der tok jeg grundig feil 😜

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Disse KI genererte klippene føles surrealistiske 😅

Ja, det føles litt som at produksjonen vil vise frem sitt nye leketøy. (Og at deltakerne har fått velge avatar, for en juni Isak ble! :ler: ).

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet nå er jo at lars sa navn til alle på torpet, så de to som farmen ikke vet navnet på kan da ikke brukes som nye deltagere, da er det jo kun karsten som kan brukes, og eneste mulighet er at han får værvet medlemmer. 

Hadde lars vært lur, hadde han sagt at de var de orginale fra torpet. Og det kun  var utslåtte deltagere på torpet igjen

• Liker 3
Skrevet
Kålrota skrev (3 minutter siden):

Ja, det føles litt som at produksjonen vil vise frem sitt nye leketøy. (Og at deltakerne har fått velge avatar, for en juni Isak ble! :ler: ).

Men trass i min skepsis til KI lagede klipp så syntes jeg ikke at disse er så ille. Men Isak var ikke lik seg selv, så mer ut som en mannlig modell 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Krokenguri skrev (18 minutter siden):

Problemet nå er jo at lars sa navn til alle på torpet, så de to som farmen ikke vet navnet på kan da ikke brukes som nye deltagere, da er det jo kun karsten som kan brukes, og eneste mulighet er at han får værvet medlemmer. 

Hadde lars vært lur, hadde han sagt at de var de orginale fra torpet. Og det kun  var utslåtte deltagere på torpet igjen

Håper at Karsten får gitt beskjed i neste brev. Av en eller annen grunn "heier" jeg på Torpet-gjengen 😅

• Liker 3
Skrevet
Mollebolle skrev (8 timer siden):

Håper at Karsten får gitt beskjed i neste brev. Av en eller annen grunn "heier" jeg på Torpet-gjengen 😅

Det gjør jeg også 

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig trasig at tv2 bruker KI genererte klipp i stedet for å ansette og betale kunstnere, klippere eller animatører. Om noen burde ta seg råd til det (eller bare løse det helt annerledes) så er det de store tv-selskapene.

• Liker 3
Skrevet
Tonus skrev (På 23.1.2026 den 13.03):

Så utrolig trasig at tv2 bruker KI genererte klipp i stedet for å ansette og betale kunstnere, klippere eller animatører. Om noen burde ta seg råd til det (eller bare løse det helt annerledes) så er det de store tv-selskapene.

Enig, all dette ki/ai-genererte innholdet man ser overalt får en veldig billig feeling og finish som gjør at det fort oppleves som en form for krympflasjon. Veldig plastic og nærmest som medie verdenes form for ultraprosessert halvfabrikat/fast food. Det kommer hvertfall ikke til å tåle tidens tann særlig godt, det kan jeg nesten garantere 

• Liker 2
Skrevet

Faen at de måtte vise hvem som røk ut fra Farmen i dagens Torpet episode 😠 Jeg trodde ikke at det ville skje i denne episoden siden det allerede hadde vært en kamp og Lars som kom inn, søren ass…

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...