Lennart Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Vurderer å anskaffe en Sybian til fruen. Er det noen som har prøvd og kan si om det er verdt pengene? Finnes det lignende alternativer?
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Skrevet 5. januar Bor du ute på landet, langt borte fra folk? Ingen barn i huset? Anonymkode: 25530...c2a
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Lennart skrev (2 timer siden): Vurderer å anskaffe en Sybian til fruen. Er det noen som har prøvd og kan si om det er verdt pengene? Finnes det lignende alternativer? Vi har. Det er en fordel om dere har enebolig med brukbar kjeller som den kan stå i. Den vibrerer jo veldig mye. Jeg i mitt gamle rekkehus av treverk kan ikke bruke den hos meg, da river jeg hele bygget. Men hos mannen min i enebolig kan vi bruke den dersom ingen barn er tilstede. Hvis hun kommer fort av vibrator så er det også en fordel. Jeg bruker lang tid. Anonymkode: 61424...504
Lennart Skrevet 5. januar Forfatter #5 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har. Det er en fordel om dere har enebolig med brukbar kjeller som den kan stå i. Den vibrerer jo veldig mye. Jeg i mitt gamle rekkehus av treverk kan ikke bruke den hos meg, da river jeg hele bygget. Men hos mannen min i enebolig kan vi bruke den dersom ingen barn er tilstede. Hvis hun kommer fort av vibrator så er det også en fordel. Jeg bruker lang tid. Anonymkode: 61424...504 Vi har enebolig med kjeller av betong og gjesterom i kjelleren
Lennart Skrevet 5. januar Forfatter #6 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har. Det er en fordel om dere har enebolig med brukbar kjeller som den kan stå i. Den vibrerer jo veldig mye. Jeg i mitt gamle rekkehus av treverk kan ikke bruke den hos meg, da river jeg hele bygget. Men hos mannen min i enebolig kan vi bruke den dersom ingen barn er tilstede. Hvis hun kommer fort av vibrator så er det også en fordel. Jeg bruker lang tid. Anonymkode: 61424...504 Bruker du den ofte?
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Lennart skrev (Akkurat nå): Bruker du den ofte? Nei. Men ikke fordi vi ikke vil. Det er fordi vi plutselig fikk et barn boende med oss hele tiden. Hvis ikke dette var situasjonen så hadde vi brukt den mye oftere. Det synes vi er litt leit, men barna først såklart. Ønsket meg slik lenge så det var gave fra mannen. Anonymkode: 61424...504
Lennart Skrevet 5. januar Forfatter #8 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Men ikke fordi vi ikke vil. Det er fordi vi plutselig fikk et barn boende med oss hele tiden. Hvis ikke dette var situasjonen så hadde vi brukt den mye oftere. Det synes vi er litt leit, men barna først såklart. Ønsket meg slik lenge så det var gave fra mannen. Anonymkode: 61424...504 Skjønner. Barna først. Forstår det vel slik at den var verdt pengene😊
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Lennart skrev (4 minutter siden): Skjønner. Barna først. Forstår det vel slik at den var verdt pengene😊 Han kjøpte maskinen og alt offisielt tilbehør. Jeg kommer ikke så fort som jeg trodde jeg skulle, men jeg har nerveskader så jeg er en dårlig kilde for referanse. Jeg kommer etterhvert såklart, men den er ikke ene og alene det vi gjør når vi bruker den. Jeg sitter på den men vi gjør mye annet samtidig. Anonymkode: 61424...504
Lennart Skrevet 6. januar Forfatter #10 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han kjøpte maskinen og alt offisielt tilbehør. Jeg kommer ikke så fort som jeg trodde jeg skulle, men jeg har nerveskader så jeg er en dårlig kilde for referanse. Jeg kommer etterhvert såklart, men den er ikke ene og alene det vi gjør når vi bruker den. Jeg sitter på den men vi gjør mye annet samtidig. Anonymkode: 61424...504 Så fint at du deler erfaringer 😊
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Skrevet 6. januar Den gjør ting en mann ikke kan🤭 Anonymkode: e2fcc...7cf
Lennart Skrevet 6. januar Forfatter #12 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den gjør ting en mann ikke kan🤭 Anonymkode: e2fcc...7cf Har du erfaring?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå