Amalthea Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Jeg likte godt den vanlige. Men etter at jeg nylig prøvde vannfast mascara igjen har jeg blitt helt hekta. Mest av alt fordi dryssingen sjelden forekommer og bøyen holder. Så lurer jeg på om den vannfaste Hypnôsen duger? Parfymeridamen sa at den var litt mer flytende i konsitensen(!) enn den vanlige. Forresten, så kjøpte jeg akkurat YLS Faux Cils, og jeg ville så gjerne at denne skulle være mascaraen over alle mascaraer. Men på meg drysser den litt utover dagen. Faktisk prøvde jeg Maybelline Volum' Express, vannfast, som jeg hadde liggende, og fikk kjempefine "falske vipper" med en utrolig hold hele dagen! Dét hadde jeg ikke trodd! Alle mine teorier om beste macara for meg faller i grus! Jeg konkluderte med at Faux Cils kunne vært tingen i vannfast for meg, men det finnes ikke(?). Diorshow vannfast kanskje også, men den sier så mange ikke holder. Så hva med Hypnose vannfast?Hvis ikke holder jeg meg til Maybelline
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Har ikke prøvd Hypnose vannfast fra Lancome, men ellers synes jeg at Lancome sine vannfaste mascaraer er de eneste som duger, og faktisk holder det de lover. Jeg er sikker på at Hypnosen er bra jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Hvis du har prøvd den, så oppdater gjerne her Amalthea! Jeg vurderer også å prøve den
Amalthea Skrevet 8. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2006 Will do! Den er neste paa lista i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå