AnonymBruker Skrevet 13. januar #21 Skrevet 13. januar 2-6mnd, så har en av partene fått følelser og da kræsjer det Anonymkode: 78a28...474
AnonymBruker Skrevet 13. januar #22 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men om vennskapet er godt og sexen en bra - hvorfor ikke kalle dere kjærester...? Jeg setter langt større krav til kompatibilitet for en kjæreste, enn en fwb som jeg tilbringer en natt eller to sammen med i måneden. Dessuten: jeg ville ikke forplikte meg, og jeg hadde mange venninner. Det er mer uproblematisk med flere fwb-er enn å ha mange kjærester. Det har jeg i hvert fall ikke jeg fått til. Anonymkode: 9a9b4...856
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Skrevet 21. januar Jeg er nysgjerrig på dette, har aldri hatt eller ønsker heller ikke noen pulevenn. Men hvordan greier man å skille sex fra følelser? Blir det bare en teknisk ting for å få utløsning/ orgasme? Anonymkode: 7a155...e45
AnonymBruker Skrevet 21. januar #24 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er nysgjerrig på dette, har aldri hatt eller ønsker heller ikke noen pulevenn. Men hvordan greier man å skille sex fra følelser? Blir det bare en teknisk ting for å få utløsning/ orgasme? Anonymkode: 7a155...e45 Jeg prøvde dette og feilet totalt. Det er mulig for noen, men ikke alle. Noen klarer fint å skille følelser og sex. Anonymkode: 0764a...d2d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå