AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:46 #1 Skrevet mandag kl. 13:46 Mi venninne datet en fyr. Han dro og vi logget meg inn på hans netflix som han ikke logget seg ut fra. Andre som har gjort det? Anonymkode: 057e5...5e5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:19 #2 Skrevet mandag kl. 14:19 Du vet han kan se kontoer..? Anonymkode: ca843...2ea 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:22 #3 Skrevet mandag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vet han kan se kontoer..? Anonymkode: ca843...2ea Hvordan, fra brukeren hennes? Hun hsr ikke netflix. Han forlot stua hennes og ble stående videre på hans konto. Mulig ham gjorde det med vilje Anonymkode: 057e5...5e5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:25 #4 Skrevet mandag kl. 14:25 Jeg ser bare to muligheter som wr innafor. 1. Logg ut av netflix kontoen. 2. Opprett tre nye profiler som sammen skriver "Ny date snart?" Anonymkode: 94d6b...f26 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:39 #5 Skrevet mandag kl. 14:39 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Mi venninne datet en fyr. Han dro og vi logget meg inn på hans netflix som han ikke logget seg ut fra. Andre som har gjort det? Anonymkode: 057e5...5e5 Selvfølgelig ikke. Jeg ser på min egen konto.. Anonymkode: 3f065...7d1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:41 #6 Skrevet mandag kl. 14:41 Hvis det er logget inn på hans konto, så ser han all aktivitet. Jeg hadde blitt ganske paff om jeg logget inn hos en date, glemte ligge ut, for å så se at daten bevist brukte min konto uten å spørre etterpå. Det er utrolig frekt. Jeg hadde logget ut, både av netflixen der og av datingen. Anonymkode: bb01b...f84 6 1 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:45 #7 Skrevet mandag kl. 14:45 Han ser det jo når dukker opp masse han ikke har sett og bytter nok snart passord. Anonymkode: 07dee...7c2 4
Taffel Skrevet i går, 16:30 #8 Skrevet i går, 16:30 Her har jeg netflix der alle har hver sin profil, barna deler vilt med venner og stadig nye kjærester, jeg bryr meg ikke, men tar en opprydning innimellom med å skifte passord ca hvert halvår, eller jeg ikke får komme inn på noe jeg selv vil se. No prob så lenge jeg er sjefen, ungdommene som har nytt godt av det godtar nok at de hadde tilgang en stund, men at det ville bli midlertidlig:)
AnonymBruker Skrevet i går, 16:43 #9 Skrevet i går, 16:43 AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 14.46): Mi venninne datet en fyr. Han dro og vi logget meg inn på hans netflix som han ikke logget seg ut fra. Andre som har gjort det? Anonymkode: 057e5...5e5 Tipper dere blir logget ut så fort han tar i bruk kontoen sin Anonymkode: 2d42b...ab7
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #10 Skrevet i går, 16:50 Var du med på din venninnes date? Eller hjemme hos dere? Anonymkode: ba08e...2c0
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #11 Skrevet i går, 16:54 Han kommer jo såklart til å merke det. Og det ble siste daten. Noe så teit Anonymkode: 113d8...5c6
AnonymBruker Skrevet i går, 21:37 #12 Skrevet i går, 21:37 Taffel skrev (5 timer siden): Her har jeg netflix der alle har hver sin profil, barna deler vilt med venner og stadig nye kjærester, jeg bryr meg ikke, men tar en opprydning innimellom med å skifte passord ca hvert halvår, eller jeg ikke får komme inn på noe jeg selv vil se. No prob så lenge jeg er sjefen, ungdommene som har nytt godt av det godtar nok at de hadde tilgang en stund, men at det ville bli midlertidlig:) Koster ikke dette ekstra penger å dele kontoen sånn? Det er jo ikke lov lenger. Eller lov mot ekstra betaling. Anonymkode: c25a8...0e8
AnonymBruker Skrevet i går, 21:41 #13 Skrevet i går, 21:41 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Koster ikke dette ekstra penger å dele kontoen sånn? Det er jo ikke lov lenger. Eller lov mot ekstra betaling. Anonymkode: c25a8...0e8 Hvem bryr seg? Anonymkode: fb846...e3c
AnonymBruker Skrevet i går, 21:49 #14 Skrevet i går, 21:49 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem bryr seg? Anonymkode: fb846...e3c Så lenge det ikke skjer noe så er det bare å kjøre på. Enig, hvem bryr seg? Anonymkode: 113d8...5c6
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så lenge det ikke skjer noe så er det bare å kjøre på. Enig, hvem bryr seg? Anonymkode: 113d8...5c6 Jeg hadde ikke hatt noe imot om han jeg dater bruker min konto, samma det vel. Han logget vel ikke av med for en grunn. Sikkert for at hun kan ha tilgang videre. Men jeg hadde ikke turt å bruke den mer enn den ene gangen rett etterpå som hun gjorde. Anonymkode: 057e5...5e5
Janmar Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Koster ikke dette ekstra penger å dele kontoen sånn? Det er jo ikke lov lenger. Eller lov mot ekstra betaling. Anonymkode: c25a8...0e8 Her deler husstanden konto. Ikke noe ekstra betaling for det. 4 kontoer på meg.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Janmar skrev (7 minutter siden): Her deler husstanden konto. Ikke noe ekstra betaling for det. 4 kontoer på meg. Samme her. Deler med ei venninne. Tåpelig å ikke dele. Hvorfor skal folk huse på det alene? Kan jo være greit å deøe regningen om det skulle svi for hardt i buksa Anonymkode: 057e5...5e5
Janmar Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Deler med ei venninne. Tåpelig å ikke dele. Hvorfor skal folk huse på det alene? Kan jo være greit å deøe regningen om det skulle svi for hardt i buksa Anonymkode: 057e5...5e5 Betalt samme sum i lang tid. Ikke akkurat noe som velter økonomien 😅 189 har jeg betalt siden det økte for et par år siden. Før det 159. Har hvertfall aldri betalt ekstra for 4 kontoer. Før det delte jeg en annen konto med fetter. Uten å betale ekstra. (Ikke samme husstand)
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 15.19): Du vet han kan se kontoer..? Anonymkode: ca843...2ea Hun kan jo ha brukt en av kontoene som er der allerede. Det eneste han kan se, er at det kommer opp programmer som er sett, som han ikke har sett. Anonymkode: 58acb...8df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå