Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk før jul satt på noen quick fix- negler. Aner ikke hva det var for noe. Disse førte til at jeg ødela mine negler under, de ble revet opp når jeg prøvde å få de av igjen.

Jeg lurer på å prøve å sette på akrylnegler. Ødelegger de egne negler?

Ser det pent ut? Varer de noen uker?

Anonymkode: 250b2...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du fikk satt på negler av en negledesigner og rev de av selv? DA ville jeg latt de i fred til de vokste ut igjen og pleid de godt og ikke lagt på noe selv. 

Anonymkode: 720ca...9bc

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fikk før jul satt på noen quick fix- negler. Aner ikke hva det var for noe. Disse førte til at jeg ødela mine negler under, de ble revet opp når jeg prøvde å få de av igjen.

Hvis dine naturlige negler er ødelagt, så vent et par uker med å sette på noe nytt i salong. La neglene dine bli friske igjen. 

Og til en annen gang, IKKE riv av neglene på den måten, da svekkes dine egne negler. 

Akrylnegler og gelenegler (som jeg heller anbefaler) ødelegger ikke dine egne negler, så lenge det blir gjort skikkelig på salong. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er ikke meningen du skal rive de av selv. Tror de på neglesalong en (uten at jeg vet det med sikkerhet) har no greier å fjerne de gamle fake naglene mer skånsomt enn å rive de av. Men er usikker på hva slike negler gjør med de ekte neglene i lengden

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var hun negledama som sa at jeg bare kunne rive de av selv.. takk for svar☺️

Jeg venter til de gror ut igjen, og ser om jeg prøver akryl da.

Skrevet
Mardina skrev (På 5.1.2026 den 14.53):

Hvis dine naturlige negler er ødelagt, så vent et par uker med å sette på noe nytt i salong. La neglene dine bli friske igjen. 

Og til en annen gang, IKKE riv av neglene på den måten, da svekkes dine egne negler. 

Akrylnegler og gelenegler (som jeg heller anbefaler) ødelegger ikke dine egne negler, så lenge det blir gjort skikkelig på salong. 

Jeg har fått satt på gelenegler på forskjellige salonger, både i Norge og i utlandet. De har ødelagt mine negler hver gang, (uten at jeg har revet dem av). Det er ikke alle som tåler gelenegler særlig godt.

Anonymkode: 08b40...ad1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått satt på gelenegler på forskjellige salonger, både i Norge og i utlandet. De har ødelagt mine negler hver gang, (uten at jeg har revet dem av). Det er ikke alle som tåler gelenegler særlig godt.

Jeg har hatt gelenegler lenge og har aldri fått ødelagt mine naturlige negler. 

Gelenegler er mer holdbare enn akrylnegler. Derfor er de mye mer brukt. 

Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt gelenegler lenge og har aldri fått ødelagt mine naturlige negler. 

Gelenegler er mer holdbare enn akrylnegler. Derfor er de mye mer brukt. 

Har aldri prøvd akrylnegler, men etter ca 10 ganger med gelenegler som har endt opp med ødelagte negler, har jeg gitt opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har aldri prøvd akrylnegler, men etter ca 10 ganger med gelenegler som har endt opp med ødelagte negler, har jeg gitt opp.

Jeg har hatt gelenegler i 2-3 år nå og har fortsatt mine egne negler inntakt. 

Jeg tror mye kommer ann på hvordan neglene blir lagt av neglesalongen. Blir det gjort skikkelig, skal det ikke skade dine egne negler. 

Så tydeligvis har ikke neglesalongen du har gått til gjort en skikkelig jobb. Det er dessverre sånn som skjer. Men samtidig så skjønner jeg at du har gitt opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...