AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:43 #1 Skrevet mandag kl. 12:43 Er det vanlig at det kommer svettemerker fra rumpa etter man har sittet på en treningsbenk på treningssenteret? Det skjer med meg, og er så flaut, spesielt hvis jeg trener sammen med noen Anonymkode: e65f8...6cc 1
MiominMio Skrevet mandag kl. 12:45 #2 Skrevet mandag kl. 12:45 Helt vanlig, men det er vel tørkepapir og spray på senteret du er? Bare å vaske bort etter bruk. 1
BobbySocks Skrevet mandag kl. 12:45 #3 Skrevet mandag kl. 12:45 Alltid. Man svetter jo på hele kroppen. Pleier være en hel svetteengel etter meg på gulvet vis jeg legger meg ned. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:49 #4 Skrevet mandag kl. 12:49 Helt vanlig! bare tørk av på apparatet etter bruk. … men jeg fikk det i sofaen på inngangssenteret etter økten, skulle ta på meg sko… Det gikk ikke an å ta bort, var jo en stoff-sofa! Da ble jeg flau, men tror ingen andre så det! Gikk bra. Anonymkode: 06265...9aa 2
Jdz Skrevet mandag kl. 12:51 #5 Skrevet mandag kl. 12:51 Alle får jo det, men hvorfor har du ikke med treningshåndkle? Og tørker av apparatene etter deg? Begge deler har vært påbudt på alle senter jeg har trent på. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:54 #6 Skrevet mandag kl. 12:54 Vanlig det. Men jeg sitter sllfid på håndkle. Å så skal man jo vaske etter seg Anonymkode: 7cddb...2c3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:55 #7 Skrevet mandag kl. 12:55 Helt vanlig. Mange jenter har lagt seg til en vane der de går av apparatet på en måte som gjør at de tørker av setet med fremsiden av leggen når de reiser seg og løfter beinet over fra andre siden. Da viser ikke svettemerket når man sår mellom settene eller går for å hente papir og spray. Anonymkode: ef46b...4bf
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:01 #8 Skrevet mandag kl. 13:01 Helt vanlig. Og lukter du på flekken lukter det ofte en blanding av svette/promp. Anonymkode: 6c282...dba 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:16 #9 Skrevet mandag kl. 13:16 Ok, takk! Har ikke sagt jeg ikke bruker håndkle eller tørker av. Jeg tørker selvfølgelig av☺️ Håndkle bruker jeg ikke, men det ser jeg ikke så mange som bruker? TS Anonymkode: e65f8...6cc
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:27 #10 Skrevet mandag kl. 16:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt vanlig. Og lukter du på flekken lukter det ofte en blanding av svette/promp. Anonymkode: 6c282...dba Jada Anonymkode: 3adfe...b4a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:31 #11 Skrevet mandag kl. 16:31 Nå begynte jeg å tenke på alle kjønnssykdommer….alle som svetter og hvor underlivet er gnisset mot setet på apparater. Gjerne i tynne tights og nestemann setter seg oppå…ikke alle vasker av… Anonymkode: 0d111...fba 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:33 #12 Skrevet mandag kl. 16:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå begynte jeg å tenke på alle kjønnssykdommer….alle som svetter og hvor underlivet er gnisset mot setet på apparater. Gjerne i tynne tights og nestemann setter seg oppå…ikke alle vasker av… Anonymkode: 0d111...fba Sjekk lukten på setene til ergometersyklene. Det lukter regelrett mannskit😀 Anonymkode: 6c282...dba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:33 #13 Skrevet mandag kl. 16:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå begynte jeg å tenke på alle kjønnssykdommer….alle som svetter og hvor underlivet er gnisset mot setet på apparater. Gjerne i tynne tights og nestemann setter seg oppå…ikke alle vasker av… Anonymkode: 0d111...fba Du har vel ikke tilfeldigvis OCD? Jeg har, og dette er en helt vanlig tankerekke for meg🤣 Nei jeg trener ikke på treningssenter😇 Anonymkode: 4c7ed...6ed
Ulven Skrevet mandag kl. 16:33 #14 Skrevet mandag kl. 16:33 Jeg begynte å trene den gangen alle brukte håndkle å sitte på, så det har jeg fortsatt med. Da slipper jeg å tenke over svettemerker, samt slipper å få andres svette og bakterier på treningstøyet.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:00 #15 Skrevet mandag kl. 17:00 Ulven skrev (25 minutter siden): Jeg begynte å trene den gangen alle brukte håndkle å sitte på, så det har jeg fortsatt med. Da slipper jeg å tenke over svettemerker, samt slipper å få andres svette og bakterier på treningstøyet. Men håndkle fungerer jo som en svamp og suger opp all dritten fra der det ligger. 😀 Anonymkode: 6c282...dba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:04 #16 Skrevet mandag kl. 17:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig at det kommer svettemerker fra rumpa etter man har sittet på en treningsbenk på treningssenteret? Det skjer med meg, og er så flaut, spesielt hvis jeg trener sammen med noen Anonymkode: e65f8...6cc Helt vanlig. En av grunnene til at det er god folkeskikk og god hygiene å vaske ned benken etter seg sjøl. Anonymkode: 27e02...9d6
Gaia Skrevet mandag kl. 17:05 #17 Skrevet mandag kl. 17:05 Jeg sprayer på og tørker av både før og etter jeg setter meg på apparater. Er så alt for mange som ikke tørker av etter seg på det senteret jeg trener på.
Ulven Skrevet mandag kl. 17:08 #18 Skrevet mandag kl. 17:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men håndkle fungerer jo som en svamp og suger opp all dritten fra der det ligger. 😀 Anonymkode: 6c282...dba Alternativet er jo å få den samme dritten på tightsen.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:15 #19 Skrevet mandag kl. 17:15 Ulven skrev (4 minutter siden): Alternativet er jo å få den samme dritten på tightsen. Men poenget er at håndkleet suger opp dritten der det ligger og når du går til neste apparat og bruker samme håndkle så får du overført dritten fra håndkleet til deg. Anonymkode: 6c282...dba
Ulven Skrevet mandag kl. 17:24 #20 Skrevet mandag kl. 17:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men poenget er at håndkleet suger opp dritten der det ligger og når du går til neste apparat og bruker samme håndkle så får du overført dritten fra håndkleet til deg. Anonymkode: 6c282...dba Man sitter jo på samme side av håndkleet mellom hvert apparat. Jeg har treningshåndkler med lomme på slik at jeg vet hvilken side som er opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå