Rottmar Skrevet mandag kl. 12:03 #1 Skrevet mandag kl. 12:03 Hei. Lurer på om noen kunne tenkt seg å delt noen erfaringer om skolemiljøet ved de forskjellige skolene i Trøndelag? Hvordan opplever du/dere at miljøet er mtp inkludering, mobbing etc. Ta gjerne med aldersgruppen, om det er småtrinn, mellomtrinn eller ungdomsskole. Er ikke ut etter uthenging av hverken lærere eller enkeltpersoner, bare litt info om hvordan dere føler skolemiljøet er mtp trivsel og trygghet.😊
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:11 #2 Skrevet mandag kl. 12:11 Rottmar skrev (3 minutter siden): Hei. Lurer på om noen kunne tenkt seg å delt noen erfaringer om skolemiljøet ved de forskjellige skolene i Trøndelag? Hvordan opplever du/dere at miljøet er mtp inkludering, mobbing etc. Ta gjerne med aldersgruppen, om det er småtrinn, mellomtrinn eller ungdomsskole. Er ikke ut etter uthenging av hverken lærere eller enkeltpersoner, bare litt info om hvordan dere føler skolemiljøet er mtp trivsel og trygghet.😊 Hva er egentlig vitsen med det? Folks opplevelser er veldig subjektive. Klassemiljø er avhengig av dynamikken som oppstår i en klasse. Den blir påvirket av elevene, foreldrene og lærerne. I klasse 6A kan det være fred og harmoni. I klasse 6B kan det være «tredje verdenskrig». Folk som selv mobber eller som har barn som mobber opplever ikke situasjonen likt som de som opplever seg mobbet, eller som opplever at barnet deres blir mobbet. Anonymkode: cf267...dbf 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:02 #3 Skrevet mandag kl. 18:02 Siste jeg hørte var at det var trøbbel på Rosenborg ungdomsskole. Ellers gjør jo sør/vestsiden (spesifikt kolstad) det dårlig på nasjonale prøver, da… er jo hundrevis av skoler i Trøndelag så du må nesten spesifisere hvilke du vurderer om det skal ha hensikt å gi tips her Anonymkode: 99deb...d1d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:13 #4 Skrevet mandag kl. 18:13 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Siste jeg hørte var at det var trøbbel på Rosenborg ungdomsskole. Ellers gjør jo sør/vestsiden (spesifikt kolstad) det dårlig på nasjonale prøver, da… er jo hundrevis av skoler i Trøndelag så du må nesten spesifisere hvilke du vurderer om det skal ha hensikt å gi tips her Anonymkode: 99deb...d1d Rosenborg ungdomsskole har nå vært beryktet siden sent 90-tall/tidlig 2000-tall, egentlig. Gikk der selv i en av de tidligere periodene det var mye skriverier og drama rundt alt som skulle ha skjedd der, men opplevde selv null og niks skummelt eller ubehagelig. Eneste var at vi hørte prat om ting som skulle ha skjedd. Jeg svevde vel litt under radaren kanskje, jeg vet ikke? Tror ikke den er så mye verre enn andre skoler i realiteten. Anonymkode: 1d72d...c7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå