AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Ligger rett ut med influensa. Gøy å starte året med sykefravær! Andre som har like dårlig start på året?🤒 Anonymkode: 96256...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Skrevet 5. januar Samme her. Våknet i helga med panikkangst for første gang, så tar det med ro et par dager. Anonymkode: 38d07...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme her. Våknet i helga med panikkangst for første gang, så tar det med ro et par dager. Anonymkode: 38d07...4ef Hva kommer det av? Anonymkode: 96256...fdf
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Hanglet med influensa-greier siden slutten av oktober, er det bare meg? Jeg forstår ikke, på´n igjen heletiden etter noe greie dager. Anonymkode: 923ab...549 1
Molly 4.5 år Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Gått forkjøla siden 2 uka av oktober. Snørr, hoste, tett nese, tung I hodet, tungpustet, dårlig smaksans og føler meg elendig form. Hvor lenge skal dette vare !!!!
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar Molly 4.5 år skrev (2 minutter siden): Gått forkjøla siden 2 uka av oktober. Snørr, hoste, tett nese, tung I hodet, tungpustet, dårlig smaksans og føler meg elendig form. Hvor lenge skal dette vare !!!! Covid? Anonymkode: e901c...c60 1
Molly 4.5 år Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Fult mulig. Men er syk ennå. 3 måneder nå. Har som den over meg et par dager bedre form og så syk igjen
Enda en tulling Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar Molly 4.5 år skrev (53 minutter siden): Fult mulig. Men er syk ennå. 3 måneder nå. Har som den over meg et par dager bedre form og så syk igjen Allergi? Dårlig inneklima?
Molly 4.5 år Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Leier kommunal leilighet ,veldig tung luft tross lufting. Hadde vannlekkasje i taket for noen måneder siden. Dem stoppet vannlekkasjen men har ikke gjort noe med takplatene. Kom ikke og tørket platene. Dem er oppsvulmet, delvist løsnet flere steder og ruglette i halve stua. Kan være derfor jeg går og er syk hele tiden. Men dem kunne øke husleien fra januar til 10913 kr
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar Molly 4.5 år skrev (1 time siden): Leier kommunal leilighet ,veldig tung luft tross lufting. Hadde vannlekkasje i taket for noen måneder siden. Dem stoppet vannlekkasjen men har ikke gjort noe med takplatene. Kom ikke og tørket platene. Dem er oppsvulmet, delvist løsnet flere steder og ruglette i halve stua. Kan være derfor jeg går og er syk hele tiden. Men dem kunne øke husleien fra januar til 10913 kr Da må du klage, du betaler jo for en bolig. Anonymkode: 923ab...549 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Skrevet 5. januar Noro/omgangssyke. Passe jævlig start på det nye året. Anonymkode: 40341...647
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Skrevet 5. januar Fikk beskjed om brystkreft i desember og hadde første cellegift kur i romjula. Vært syk og pjusk siden😝Til å bli gal av! Blir sliten , trøtt og redd. Og dritt lei ! Anonymkode: 55973...46e 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #13 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk beskjed om brystkreft i desember og hadde første cellegift kur i romjula. Vært syk og pjusk siden😝Til å bli gal av! Blir sliten , trøtt og redd. Og dritt lei ! Anonymkode: 55973...46e Masse god bedring ❤️❤️❤️ Anonymkode: 3c49e...e7d
AnonymBruker Skrevet 5. januar #14 Skrevet 5. januar Molly 4.5 år skrev (3 timer siden): Leier kommunal leilighet ,veldig tung luft tross lufting. Hadde vannlekkasje i taket for noen måneder siden. Dem stoppet vannlekkasjen men har ikke gjort noe med takplatene. Kom ikke og tørket platene. Dem er oppsvulmet, delvist løsnet flere steder og ruglette i halve stua. Kan være derfor jeg går og er syk hele tiden. Men dem kunne øke husleien fra januar til 10913 kr Da ringer du hver eneste dag og klager, samt sender et formelt brev hvor du viser til sakens fakta og at du anser det som rimelig å betale lavere husleie slik det er nå. Blir de vanskelige så går du til avisa. Antar du kan være anonym dersom de tar saken. Anonymkode: e901c...c60
AnonymBruker Skrevet 6. januar #15 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fikk beskjed om brystkreft i desember og hadde første cellegift kur i romjula. Vært syk og pjusk siden😝Til å bli gal av! Blir sliten , trøtt og redd. Og dritt lei ! Anonymkode: 55973...46e Så forferdelig. God bedring ❤️ Anonymkode: 96256...fdf
Enda en tulling Skrevet 6. januar #16 Skrevet 6. januar Molly 4.5 år skrev (22 timer siden): Leier kommunal leilighet ,veldig tung luft tross lufting. Hadde vannlekkasje i taket for noen måneder siden. Dem stoppet vannlekkasjen men har ikke gjort noe med takplatene. Kom ikke og tørket platene. Dem er oppsvulmet, delvist løsnet flere steder og ruglette i halve stua. Kan være derfor jeg går og er syk hele tiden. Men dem kunne øke husleien fra januar til 10913 kr Kan være mugg på disse platene. Det er veldig usunt. Du burde be huseier ordne opp i dette snarest. Om vedkommende nekter, ikke svarer eller bare haler ut bør du kanskje kontakte et vannskadefirma selv, for dette kan være veldig ugreit å bo i. Regninga kan du jo forsøke å sende huseier. Kanskje erstatningskrav også om det viser seg å være ille.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #17 Skrevet 6. januar Hatt en veldig merkelig start på nyåret. Våknet med en svak hodepine andre dag, ikke uvanlig. Dro ut på løpetur - da festet det seg solid, og det var bare å krype hjem igjen.. dagen ødelagt. Dagen etter; mageproblemer, så søvnløs natt. Etter de to dagene var jeg bare sliten. Merkelige greier, tror det var tifleldigheter. Føler meg helt ok igjen i dag - så var tilbake på (hjemme) kontoret. Anonymkode: 73897...470
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå