Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Jeg vet jeg er tidlig ute, men har så lyst på nye hagemøbler Ønsker meg vedlikeholdsfrie som kan stå ute hele året. Noen som vet om butikker som har tjuvstartet våren?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Pleier å komme inn hagemøbler stort sett overalt nå rundt påsketider. Avhenger litt av været der du bor men. Ville gått for plast eller aluminun/kurv hadde jeg vært deg. det er så vedlikeholdsfritt som det går an.
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Skal du ha vedlikeholdsfrie plastmøbler bør de ikke være hvite.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Plast tåler ikke frost, så det vil jeg ikke ha. Det har kommet noe nytt på markedet de siste årene som ikke tar skade av å stå ute hele året, så det er det jeg vil ha. Bor i Oslo, så jeg forventer meg strålende påskevær
Plonk Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Vi har blå plastmøbler, og de har overlevd årets beinkalde og snøfattige vestlandsvinter helt strålende. Ble aldri til at vi tok dem inn fra terrassen siden høsten var så lang, og vips så ble det bare for sent og vi tenkte at et par måneder med vinter går vel bra. Og det gjorde det, går ikke an å se på dem at de har stått ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå