AnonymBruker Skrevet 6. januar #41 Skrevet 6. januar Denne er den eneste jeg har prøvd, som jeg ikke blir Trump-orange av. https://lyko.com/no/purito/purito-wonder-releaf-centella-bb-cream-23-natural-beige-30-ml Veldig fornøyd. Anonymkode: e1fd8...374
HMK Skrevet 6. januar #42 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 12.15): Jeg har prøvd mye - det meste som er nevnt. Det som går igjennom på flere av forslagene er at det i større grad er cc kremer, ofte fargekorrigerende, i ulike varianter. Du vil gjerne oppleve at de har lettere, men likevel god, dekkevne. Er gode å bygge litt akkurat der man trenger det (kinnene for min del). Foundation blir lett for tungt og tørt på mer moden hud. Anonymkode: a44a8...31c Dette er helt riktig. Foundation er håpløst. Legger seg i porer og linjer og ser kakete og tørt ut. Og ansiktshårene blir veldig synlig.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #43 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg som svarte Nilens jord. Jeg bruker også denne innimellom, men høst og vinterstid kaker den seg og blir helt flekkete. Anonymkode: 44dd4...be7 Hvilken av de, Origins eller Sensai? Jeg har aldri opplevd at noen av de blir kakete - kanskje du bruker tykkere lag enn det jeg gjør? Eller vi har rett og slett ulik hud, og kanskje ulikt underlag? Anonymkode: aa3f7...695
AnonymBruker Skrevet 6. januar #44 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem er rimeligst og hvilke finner man i butikk og ikke bare netthandel? Av de som er nevnt til nå.? ikke ts ,men bare lurer om noen vet det Anonymkode: b7951...717 https://spotles-skn.com/product/renew-conditioner-200ml/ Denne finner du på Normal, mener å huske den koster 99 kr. Anonymkode: aa3f7...695
Disco Skrevet 6. januar #45 Skrevet 6. januar Jeg liker denne best, 55+ som har slitt mye med å finne en som ikke fremhever mer enn den skjuler: Kjøp Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light Medium - IT Cosmetics - KICKS 1
Kaneel Skrevet 6. januar #46 Skrevet 6. januar Maybelline sin serums foundation er faktisk den beste jeg har hatt slår cc krem fra lumene og sensai foundation glatt smelter inn og synes ikke men jevner feilfritt 1
Durancell Skrevet 6. januar Forfatter #47 Skrevet 6. januar Veldig mange bra forslag her😊 Og veldig mye jeg ikke har hørt om. Var på Kicks for en del år siden og prøvde en sånn «maskin» for å finne riktig foundation til huden min, men den slo ikke ut på noe. Var skikkelig nedtur for meg som alltid har mislikt huden min. Derfor er det vanskelig å finne riktig sminke til meg. Føler ingenting sitter pent og det hjelper ikke hva jeg bruker under heller.
Roci Skrevet 6. januar #48 Skrevet 6. januar Durancell skrev (1 time siden): Veldig mange bra forslag her😊 Og veldig mye jeg ikke har hørt om. Var på Kicks for en del år siden og prøvde en sånn «maskin» for å finne riktig foundation til huden min, men den slo ikke ut på noe. Var skikkelig nedtur for meg som alltid har mislikt huden min. Derfor er det vanskelig å finne riktig sminke til meg. Føler ingenting sitter pent og det hjelper ikke hva jeg bruker under heller. Hva er det du misliker med huden din, da? Har du prøvd å bruke hudpleieprodukter for å bedre på det du misliker?
AprilLudgate Skrevet 7. januar #49 Skrevet 7. januar Durancell skrev (På 6.1.2026 den 14.17): Veldig mange bra forslag her😊 Og veldig mye jeg ikke har hørt om. Var på Kicks for en del år siden og prøvde en sånn «maskin» for å finne riktig foundation til huden min, men den slo ikke ut på noe. Var skikkelig nedtur for meg som alltid har mislikt huden min. Derfor er det vanskelig å finne riktig sminke til meg. Føler ingenting sitter pent og det hjelper ikke hva jeg bruker under heller. Hva slags hud har du da? Jeg personlig opplever at skintints er bedre nå i 40årene enn foundation. For normal/fet hud: Fenty Tørr hud(om du tåler parfyme): Erborian CC cream eller IT Cosmetics radiant Eller liker jeg Loreals skin tint, ikke prøvd Mybelline sin. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #50 Skrevet 7. januar Bruker L’Oréal skin tint på sommeren, på vinteren bruker jeg L’Oreal Lumi Glow som base og CC-krem fra It Cosmetics på de områdene jeg ønsker dekke litt. Brukte Lumene CC før, men tåler den ikke lengre. Anonymkode: aee72...441
Durancell Skrevet 7. januar Forfatter #51 Skrevet 7. januar AprilLudgate skrev (3 timer siden): Hva slags hud har du da? Jeg personlig opplever at skintints er bedre nå i 40årene enn foundation. For normal/fet hud: Fenty Tørr hud(om du tåler parfyme): Erborian CC cream eller IT Cosmetics radiant Eller liker jeg Loreals skin tint, ikke prøvd Mybelline sin. Tror jeg har litt av alt-hud. Sliter med rød nese og hake. Uren hud på haka. Ingen foundation som legger seg pent på nesa. Har prøvd mye forskjellig opp igjennom, men synes ingenting legger seg pent dessverre.
Iia Skrevet 8. januar #52 Skrevet 8. januar Durancell skrev (9 timer siden): Tror jeg har litt av alt-hud. Sliter med rød nese og hake. Uren hud på haka. Ingen foundation som legger seg pent på nesa. Har prøvd mye forskjellig opp igjennom, men synes ingenting legger seg pent dessverre. Har du prøvd med en god primer under?
Durancell Skrevet 8. januar Forfatter #53 Skrevet 8. januar Iia skrev (35 minutter siden): Har du prøvd med en god primer under? Hva er en god primer da? Har flere primer, men synes ikke det gjør noen forskjell.
AnonymBruker Skrevet 8. januar #54 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 9.08): Jeg (40 år) er veldig fornøyd med denne😊https://lyko.com/no/bareminerals/bareminerals-original-spf-15-foundation-fairly-light?gad_source=1&gad_campaignid=16718898170&gbraid=0AAAAADgCiCjEZa1LtQMzBxNzRx0yKBwY9&gclid=CjwKCAiA3-3KBhBiEiwA2x7FdDQVt4yJBZrAPDrai8RkSeI0CKet1NVgN1x11U4W_c9qUQXpOW7ocxoCzEcQAvD_BwE Har ennå ikke funnet en flytende foundation som er fin på voksen hud. Anonymkode: 232b1...14d Bruker kun den og. Tåler ikke å mye annet. Anonymkode: 433f5...a00
Roci Skrevet 8. januar #55 Skrevet 8. januar Durancell skrev (11 timer siden): Tror jeg har litt av alt-hud. Sliter med rød nese og hake. Uren hud på haka. Ingen foundation som legger seg pent på nesa. Har prøvd mye forskjellig opp igjennom, men synes ingenting legger seg pent dessverre. Dette kan med stor sannsynlighet bedres med en enkel hudpleierutine med 3 produkter: Rens for fjerne sminke, azelainsyre (azelaic acid) for å dempe rødhet og redusere uren hud, samt en lett fuktighetskrem for din hudtype, som jeg tipper er kombinert, sensitiv med tendenser til urenheter. Og så bør du bruke solkrem når sola begynner å titte fram. Kommer gjerne med produkttips (du trenger ikke dyre produkter) og forslag til rutine for morgen og kveld, om du ønsker det 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #56 Skrevet 8. januar Lava Art Compact Cushion Anonymkode: fbfbf...375
AnonymBruker Skrevet 8. januar #57 Skrevet 8. januar Tirtir er det beste jeg har vært borti. Anonymkode: 156cb...22c
AnonymBruker Skrevet 8. januar #58 Skrevet 8. januar Bruker Lava Art, får den fast levert hjem. Eneste som dekker nok uten å tette porene for min del. Har mye pigmentering og arr fra akne. Anonymkode: 3baae...1eb
AnonymBruker Skrevet 8. januar #59 Skrevet 8. januar Jeg er velzig fornøyd med True match. Har brukt den i mange år. Så lenge jeg påpasselig msd fuktighet under, så syns jeg den ser veldig naturlig ut og dekker bra. Anonymkode: ebae3...e59
AnonymBruker Skrevet 8. januar #60 Skrevet 8. januar Jeg har begynt å bruke apobase i bunnen. Helt allergi fri, og tilfører masse fukt. Lar det ligge litt før jeg tørker oberskytende med papir. Også har jeg på puddder goundation. Ikke 100% fornøyd. Men alle typ krem, leggee seg i sprekker og fremhever rynker Anonymkode: 7497b...555
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå