Gå til innhold

Vinterdress fra okidoki

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har noen av dere erfaring med disse vinterdressene til barn? Er det greit til bhg bruk? Virker litt billig

Screenshot_20260105_005513_Kupp.jpg

Anonymkode: 89e2f...585

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har parkdress fra okidoki og den har vært helt super, like god som mye annet.🤗

Anonymkode: 126e5...aca

AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd okidoki sin dress, men prøvde vintersko, og de var jeg ikke fornøyd med. Drakk vann i tørr snø som joggesko, og ble fort ødelagte. Var fornøyd med friends som var merket obs hadde før. Men sjelden jeg synes dresser fra slik billigmerke er gode. Sett noen i forbindelse med jobb i bhg, og ofte er de ikke særlig vanntette. Og slites fort i stykker.

Anonymkode: 8101e...3a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte denne i fjor til 2 åring og 4 åring. 4 åringen slet hull i knærne etter to mnd bruk, mens 2 åringen sin er like fin enda. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Til små barn blir det ikke samme slitasjen syns jeg. Virker varme og gode. Kan hende jeg var uheldig også. Mye dress for pengene iallefall.

Anonymkode: 6e023...2bf

Skrevet

Ville aldri latt ungen gå i slik billig dress. Kjøper kun kvalitet når det kommer til ytterklær.

Anonymkode: 58ba4...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ville aldri latt ungen gå i slik billig dress. Kjøper kun kvalitet når det kommer til ytterklær.

Anonymkode: 58ba4...d02

Det meste i dag er av god nok kvalitet.

Anonymkode: 0857e...72d

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte et år dress fra Okidoki til guttungen da han gikk i bhg. Den ble fort ødelagt av bruken hans! Aldri opplevd at vinterdressene tidligere eller etter har blitt ødelagt på samme måte. Nå er ungen min en som er høyt og lavt. 

Anonymkode: f589e...d67

Skrevet

Har ikke prøvd denne, men erfaring fra barnehagen er at billigdressene ikke er vannavstøtende og blir fort tung og våt

Skrevet

Vi hadde den i fjor til gutten vår. Den var ikke like varm som andre dresser, og ble fort slitt. Det må sies at gutten sliter hardt på klær, men dressen han har nå er tykkere i stoffet på slitesteder.

Jenta vår har parkdress fra okidoki, og den fungerer helt fint. Hun sliter ikke like hardt på klærne, så for henne er slitestyrken absolutt bra nok. 

Anonymkode: 26182...225

Skrevet

Ja jeg kjøpte som ekstra dress hjemme før jul. Brukt i julen, men ikke særlig fornøyd. 3.5 år, lang og smal jente. Hun bruker 98-104 på det meste nå, men 98 i den dressen ble for klumpete og liten for henne. Prøvde neste størrelse, men den ble for tykk og klumpete i forhold til Reima hun er vant til. Bare vår erfaring 

Anonymkode: 1d256...6e9

Skrevet

Fornøyd her i huset. Men som de andre sier så blir de fortere slitt. Hull i knærna etter en sesong. Vi er på tredje sesong med disse dressene, og fungerer fint her på sørvestlandet i våre øyne.

Anonymkode: 2a007...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...