AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Du har lyst til å finne på noe romantisk med kjæresten, en romantisk date, hva gjør dere? Ideer til ulike koselige og morsomme dater som er fint å gjøre sammen i løpet av helga? Anonymkode: 3d4ee...079
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Noen her inne skrev for noen uker siden at de datet på badeland. Det ville jeg elsket, rett og slett. Anonymkode: 2576d...023
RaggyReggie Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Har ikkje kjæreste, men her er nokre forslag til aktivitetar likevel 😀 Badstue Kveldstur med bål
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Jeg tror at i det man tenker, eller planlegger, en romantisk date, så blir det veldig lite romantisk.. Hva med å tenke at man skal være flinke til å gjøre hyggelige ting sammen? Her er noen forslag. Gå tur i marka om kvelden, fyre bål og prate sammen i mørket. Drikke kakao. Dra til havet, gå tur, kaste flyndre og spise lunsj sammen på en varm kafe. Spille kort og drikke vin, mens man hører på musikk. Anonymkode: d0b08...a80
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Ut og spise. Gåtur og kafe. Vinbar. Lang helgefrokost. Anonymkode: 8a221...c93
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror at i det man tenker, eller planlegger, en romantisk date, så blir det veldig lite romantisk.. Hva med å tenke at man skal være flinke til å gjøre hyggelige ting sammen? Her er noen forslag. Gå tur i marka om kvelden, fyre bål og prate sammen i mørket. Drikke kakao. Dra til havet, gå tur, kaste flyndre og spise lunsj sammen på en varm kafe. Spille kort og drikke vin, mens man hører på musikk. Anonymkode: d0b08...a80 Kaste flyndre? Anonymkode: 9bca1...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Skrevet 5. januar Gå tur, brenne bål, danse, drikke vin, se solnedgangen, spise god mat sammen, lese dikt for hverandre, høre på musikk og slappe av, trene sammen osv. Anonymkode: 9bca1...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Isbading Anonymkode: 75acd...146 Det hadde ikke jeg blitt med på. Anonymkode: 9bca1...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Skrevet 5. januar Escaperom var overraskende romantisk Anonymkode: 769e7...c4e
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Skrevet 5. januar Av det jeg kommer på siste året; spa-helg, staycation (ofte gode tilbud i lavsesong), badstubåt, gå tur i nye områder, parrmassasje, pizzagrill+rødvin+pledd, leie skøyter, kajakkurs, vinsmaking, utnytte søndagstilbud på bedre restauranter, gå på bondens marked, delta på turistforeningens grilling og nattbad. I det hele tatt får vi mange ideer av å være med i kundeklubber, følge lokale klubber og lag på facebook, ha by-app, følge restauranter, og et-par lokale spa-hotell.. Får ofte ideer til "oi, det så koselig ut", og fanger opp gode tilbud. Anonymkode: a843e...e5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå