AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Skrevet 8. januar Brunhilde skrev (7 timer siden): En gang fantes det gule, dropset smakte appelsin og det var mørk sjokolade inni. De var gode. Husker jeg fikk dem i en pakke med røde, blå og gule, men har aldri sett dem senere. Ellers foretrekker jeg de røde Mariannedropsene. Mener de gule finnes i Finnland Anonymkode: aa9a4...0eb 1
Mardina Skrevet 8. januar #22 Skrevet 8. januar MarianneE skrev (1 minutt siden): Vi er gode 😁 Jepp 😁
Natriumclorid Skrevet 8. januar #23 Skrevet 8. januar De røde er kjempegode, liker godt miksen av mint og sjokoladesmak. Men de løser seg opp og blir små kniver i munnen. Så jeg blir litt sår. For jeg stopper ikke etter én
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Skrevet 8. januar Elsker de røde, i alle fall. Husker ikke hvordan de blå smaker. Anonymkode: cb40c...892
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 1.04): Ja jeg liker røde Marianne drops 😊, kollegene mine mobber meg litt og kaller meg gamlemor, siden jeg liker de 😂, er bare i 30 årene, så ikke så gammel 😅😉. Anonymkode: 33cc7...1fc Hæ, er det gamlisdrops?😅 Aldri tenkt over. De nye kamferdropsene, kanskje Anonymkode: cb40c...892
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå