AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Gode eller ikke. Vi hadde en diskusjon under dagens middag, så da spør jeg om dere liker dem, Anonymkode: aa9a4...0eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar De røde, ja. De blå, nei. Anonymkode: f281b...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Jeg liker også de røde. Anonymkode: 974a1...26e 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Vi tenker de røde, men de blå er også velkomne i denne tråden. ts Anonymkode: aa9a4...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar Kjempegode, særlig de røde 🤩 På normal selger de esker med små mariannedrops, kjempegode de også. Nesten blitt avhengig 🙈 Anonymkode: 29429...3db 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar Jeg liker dem veldig godt og har nettopp spist en pose. Har bare smakt de røde. Anonymkode: 94e5c...025 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Skrevet 4. januar De røde kan jeg spise til jeg får sår på tunga, de blå spiser jeg om jeg er sugen på søtt og ikke har noe annet liggende 😄 Anonymkode: d704f...b4f 1
Mardina Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar Vel, siden de bærer mitt navn, så er jeg jo nesten forpliktet til å like dem 😂 Og det gjør jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Skrevet 5. januar Ja jeg liker røde Marianne drops 😊, kollegene mine mobber meg litt og kaller meg gamlemor, siden jeg liker de 😂, er bare i 30 årene, så ikke så gammel 😅😉. Anonymkode: 33cc7...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg liker røde Marianne drops 😊, kollegene mine mobber meg litt og kaller meg gamlemor, siden jeg liker de 😂, er bare i 30 årene, så ikke så gammel 😅😉. Anonymkode: 33cc7...1fc Tolvåringe her elsker dem, hun på sju også. Over her er det noen som nevnte småeskene på normal, de er også gode. Men mer som mini-nonstop som smaker Marianne drops. Anonymkode: 19764...57f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Skrevet 5. januar er ikke det sånne drops man kan ha fremme i skål, siden de virker så uappetittlige? Anonymkode: 6b2a9...108
Frøya3 Skrevet 5. januar #12 Skrevet 5. januar Hvert enkelt drops er innpakket. Liker best de røde. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:07 #15 Skrevet onsdag kl. 13:07 AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 0.18): Gode eller ikke. Vi hadde en diskusjon under dagens middag, så da spør jeg om dere liker dem, Anonymkode: aa9a4...0eb De røde med sjokolade inni er godt, de blå med hard karamell er ikke godt. Anonymkode: aa2f3...48e
applestories Skrevet onsdag kl. 18:29 #17 Skrevet onsdag kl. 18:29 Liker de røde, det er de jeg har smakt. Lærte at jeg skulle putte dem i lommen, da smelter sjokoladen inni før man putter dem i munnen. Har ikke tålmodighet til det lenger, men tenker at jeg burde det hver gang jeg spiser ett. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:46 #18 Skrevet onsdag kl. 18:46 Jeg takker nei til de røde. Ikke er jeg noe glad i mint, og ikke synes jeg noe om konsistens-kombinasjonen drops og sjokolade. De blå har jeg ikke smakt. Anonymkode: d2dbc...848
Brunhilde Skrevet torsdag kl. 07:58 #19 Skrevet torsdag kl. 07:58 En gang fantes det gule, dropset smakte appelsin og det var mørk sjokolade inni. De var gode. Husker jeg fikk dem i en pakke med røde, blå og gule, men har aldri sett dem senere. Ellers foretrekker jeg de røde Mariannedropsene.
MarianneE Skrevet torsdag kl. 15:22 #20 Skrevet torsdag kl. 15:22 Mardina skrev (På 5.1.2026 den 0.50): Vel, siden de bærer mitt navn, så er jeg jo nesten forpliktet til å like dem 😂 Og det gjør jeg 😂 Vi er gode 😁 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå