Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du sjal og hvor mange har du? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anonymkode: 84caa...c4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bruker du sjal og hvor mange har du? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anonymkode: 84caa...c4e

Bruker det stort sett hver dag om vinteren fordi jeg liker det bedre enn skjerf. Har 2 stk.  😄

Anonymkode: eb05d...d95

Skrevet

Har veldig mange fordi jeg har strikke-og hekledilla. Men bruker de sjelden, liker bedre skjerf. 

Skrevet

Et par stykker som jeg har strikket selv. Bruker de når jeg småfryser hjemme.

Skrevet

Ja, elsker store lange strikkesjal. 

AnonymBruker
Skrevet

Veksler nok mellom begge, har faktisk ikke tenkt på at det er forskjell. Jeg elsker begge deler. Har noen som er så store at de kan omtales som små tynne pledd. 😅. Bruker det hele året. 

Men enda flauere er vel at jeg telte over i høst da jeg ryddet i dem. Tenkte jeg måtte kvitte meg med noen. Da hadde jeg 72 stk. 😂🫣 Gav 10 stk i UFF - beholder. Resten ble for vanskelig å kvitte seg med. Så nå har jeg 63.. 😜... Huff. 

Anonymkode: 28460...ba3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Veksler nok mellom begge, har faktisk ikke tenkt på at det er forskjell. Jeg elsker begge deler. Har noen som er så store at de kan omtales som små tynne pledd. 😅. Bruker det hele året. 

Men enda flauere er vel at jeg telte over i høst da jeg ryddet i dem. Tenkte jeg måtte kvitte meg med noen. Da hadde jeg 72 stk. 😂🫣 Gav 10 stk i UFF - beholder. Resten ble for vanskelig å kvitte seg med. Så nå har jeg 63.. 😜... Huff. 

Har jo glemt å skrive hvorfor. For å holde varmen og style litt forskjellig. Med sort kåpe blir det liksom likt hver dag, da kan jeg variere med farger på sjalet. Noen er jo litt mer festpyntet, og noen er hverdagslig. Bruker ikke de i ull når det regner. Som nå i Bergen - 9, stort i ull. I høst +10. Litt tynnere i bomull. Kommer jeg hjem litt våt, så har jeg tørt til dagen etter. 

Himmel.. Jeg rettferdiggjør den samlingen på rimelig tynt grunnlag. 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg har strikket en del sjal opp gjennom årene, skal straks i gang med et nytt. Den strenge vinteren krever gode, varme ullsjal. Har noen, men kan ikke bli for mange. 

Skrevet

Jeg bruker sjal. Litt som hidjap. Tuller meg inn. Når det er 20 minus ute, så kler jeg på meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...