AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:06 #21 Skrevet fredag kl. 10:06 Har ingen naboblokk eller annet å se på. Ser rett mot friområdet og natur. Men, brannalarmen gikk hos naboen i underetasjen og da måtte jeg gå å sjekke om det var reelt eller falsk alarm. Da jeg kom frem stod ytterdøren på vidt gap og stekepannen på utsiden. Mannen hadde stekt makrell og tydeligvis ikke helt visst hvordan viften fungerer. I tillegg når jeg så inn døren, stod vedkommende butt naked og så ut vinduet. Heldigvis så jeg han bakfra 🙈🤮🤣 Anonymkode: 3abc3...37c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:11 #22 Skrevet fredag kl. 10:11 De fleste som har levd noen år har vel sett eller hørt litt av hvert. Det er sjelden det er veldig opphissende, nei. Noen unntak finnes jo. En gang vi hadde hatt selskap lå et annet par over. Etter at vi hadde lagt oss kunne vi høre sexlyder fra gjesterommet. Det var ikke slikt vi var vant til, så vi tente kraftig begge to. Og så hadde vi sex inne på vårt rom også. Tipper dette er noe mange har erfart i en eller annen fasong. Anonymkode: c74bc...dd6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:08 #23 Skrevet lørdag kl. 09:08 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har en nabo som alltid går naken inne. Tror han har det største penisen jeg noensinne har sett i slapp tilstand. Og en enorm pung. Den slenger og banker fra side til side når han går. Blir vel ikke direkte opphisset, men fascinert over at det er mulig å ha så stort utstyr. Lurer på hvordan det er å ha sex med ham, det har jeg tenkt. Anonymkode: cf207...047 Hvordan klarer du å se ham så tydelig gjennom vinduet som du her beskriver? Anonymkode: 8496c...63a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:34 #24 Skrevet søndag kl. 03:34 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan klarer du å se ham så tydelig gjennom vinduet som du her beskriver? Anonymkode: 8496c...63a Jeg har jo kikkert😄 Anonymkode: cf207...047 1
Million Skrevet søndag kl. 04:00 #25 Skrevet søndag kl. 04:00 (endret) Ja, jeg bor i blokk, med alle de lyder det medfører. Jeg har ikke sett noe til naboenes sexlix, takk og lov, men jeg har hørt noe. Ganske irriterende egentlig. Jeg har bodd her i ni år, og flere par har hatt soverommet rett over meg uten at jeg har hørt et pip fra sexlivet deres. Bra. Så flytter en singel fyr inn, og av og til har han tatt med seg en blond dame hjem fra byen. Og herregud den kjerringa... hun HVINER under sex på både inn- og utpust, det er noe så vanvittig irriterende lyd at jeg orker ikke være på soverommet når hun er der. Jeg må gå og legge meg i stua og sette på tv for å overdøve lyden fra henne. (han hører jeg ikke noe til heldigvis). Hvem faen hviner sånn på utpust og innpust under sex? Det virker så forbasket tilgjort! Har sett henne ta "walk of shame" der hun kommer med clutch-veske, høyhælte sko, festkjole og gammel sminke i fjeset på søndag formiddag når hun går hjem fra leiligheten hans. Har lyst å brøle til henne at hun skal holde kjeft om natten, så jævla nødvendig kan det ikke være å hyle og hvine hele forbanna tiden. PS! Heldigvis kan det gå en god stund mellom hver gang han har henne med seg hjem! Gudskjelov. Endret søndag kl. 04:04 av Million stavefeil rettet
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:17 #26 Skrevet søndag kl. 04:17 Kargo skrev (På 7.1.2026 den 17.18): Har ikke bodd i blokk, men bodde en gang i en leilighet i 2. etasje i en gammel enebolig. Og hun som bodde i nabohuset var ikke sjenert akkurat. Om morgenen når hun våknet dro hun fra gardina og stod en god stund i Evas drakt og lot sola kjæle med kroppen. Jeg pleide å sitte i kjøkkenvinduet hos meg selv når hun kom i vinduet, så hun var fullstendig klar over at jeg satt der. Så ikke på det som noe seksuelt, men koselig var det. Hun var nok en ekshibisjonist av den selektive sorten. En frodig flott kvinne. Anonymkode: efedc...702
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå