Gå til innhold

Dere som bor i blokk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett noe spennende i vinduet i naboblokka? Eller dere som har utstikt mot et hotell, hender det at dere får et glimt av det som skjer der inne på hotellrommet?

Anonymkode: 631b7...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da jeg bodde sånn at jeg kunne se inn til de over veien for meg så jeg en mann som konsekvent gikk i kun underbukse inne. Han hadde stor ølvom og brukte ikke boxer, men underbukse, sånn med åpning foran og sliten strikk. 

Det var i og for seg litt komisk, men det ga meg ingen seksuell opplevelse for å si det mildt.

Ellers må jeg beklage at jeg nok skuffer deg. Ingenting spennende å se.

Endret av isw
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men naboene ved siden av har høylytt sex og en veldig knirkete seng. Kvalmt som Fen. 

Anonymkode: 69865...25c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg var på hotell nyttårshelgen, vi «glemte» å trekke for gardinene, utrolig hvor pirrende det var at noen kanskje så oss ha sex 🤭

Anonymkode: 63df1...188

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 17.50):

Mannen og jeg var på hotell nyttårshelgen, vi «glemte» å trekke for gardinene, utrolig hvor pirrende det var at noen kanskje så oss ha sex 🤭

Kan være spennende det enig med deg

Skrevet

Litt å se, mye å høre. 

Bodde i en gammel tegelsteinsgård i Oslo, en sånn U-formet en med parkrom i gården. Lyden bærer godt mellom murveggene.

Vi hadde naboer både ved siden av og under oss som hadde ofte og høylytt sex. De ved siden av om kvelden, de under om morgenen. 

Anonymkode: 8b3f1...f2d

Skrevet

Har ikke bodd i blokk, men bodde en gang i en leilighet i 2. etasje i en gammel  enebolig. Og hun som bodde i nabohuset var ikke sjenert akkurat. Om morgenen når hun våknet dro hun fra gardina og stod en god stund i Evas drakt og lot sola kjæle med kroppen. Jeg pleide å sitte i kjøkkenvinduet hos meg selv når hun kom i vinduet, så hun var fullstendig klar over at jeg satt der. Så ikke på det som noe seksuelt, men koselig var det. Hun var nok en ekshibisjonist av den selektive sorten. En frodig flott kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Ikke blokk, men enebolig av den moderne typen med store vinduer. På et tidspunkt hadde jeg hele to forskjellige naboer som var naturister. De gikk nakne hjemme hele kvelden. Han ene veide sikkert 150 kg, så det var alt annet enn opphissende. Jeg lærte meg raskt å ikke se inn, noe som er en grei egenskap å ta med seg ettersom det stadig bygges tettere...

Anonymkode: e1aa6...996

Skrevet

Jeg vet om en nabo som banker kona si. Han er en voldelig bølle. Har ikke sett det skje, men ser jo henne stadig vekk.

Liten grå mus med blåveiser og knekt nese. Jeg har fått bekreftet fra bekjente som kjenner til dem at det skjer.

Det er ingenting jeg kan gjøre med det, dessverre.

(Ikke skriv «ring politiet», vær så snill. Det har ingen effekt. Den naiviteten trenger vi ikke.)

Anonymkode: 838be...7c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du tror noen er interessert i å se på det? 🙄

Anonymkode: 9a226...fb2

• Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av lovbrudd.

veronica<3, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, sikkert noen, men langt i fra alle. Regner med de som ikke vil se velger å se bort 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De som ikke vil se kan bare la være å se...

Anonymkode: 631b7...0c9

Skrevet

Det hadde jeg likt å se. 

Anonymkode: 8496c...63a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 12.04):

Nei, men naboene ved siden av har høylytt sex og en veldig knirkete seng. Kvalmt som Fen. 

Anonymkode: 69865...25c

Det virker jo bare vidunderlig å høre på❤️😊

Anonymkode: 2742a...dad

• Hjerte 1
Skrevet

Har en nabo som alltid går naken inne. Tror han har det største penisen jeg noensinne har sett i slapp tilstand. Og en enorm pung. Den slenger og banker fra side til side når han går. Blir vel ikke direkte opphisset, men fascinert over at det er mulig å ha så stort utstyr. Lurer på hvordan det er å ha sex med ham, det har jeg tenkt. 

Anonymkode: cf207...047

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 17.31):

Ikke skriv «ring politiet», vær så snill. Det har ingen effekt. Den naiviteten trenger vi ikke

Nei, i Norge hjelper ikke det. Dessverre. Og om man tar loven i egne hender for hjelpe blir man selv tatt. Hipp hurra for norsk politi. 

Anonymkode: cf207...047

Skrevet

Jeg har sett flere i naboblokka vandre rundt nakne og hører andre i huset ha sex relativt ofte. Det er omtrent like spennende som ungeskrik, festbråk og naboer med klær...

Skrevet
Daria skrev (17 minutter siden):

Jeg har sett flere i naboblokka vandre rundt nakne og hører andre i huset ha sex relativt ofte. Det er omtrent like spennende som ungeskrik, festbråk og naboer med klær...

Jeg hadde gått i spinn.

Anonymkode: 0f900...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 17.31):

100% her.

Anonymkode: 0f900...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...