Frøkensmprippen Skrevet søndag kl. 21:23 #1 Skrevet søndag kl. 21:23 Nå kryr det av tråder om slemme svigermødre. Prøver å veie opp. Min svigermor er fantastisk, tilbyr så mye hjelp men presser seg aldri på. Gir en mening om vi spør om råd. Vært en klippe i en periode jeg slet psykisk. Oppmuntrer og støtter oss uten å invadere. Barnepass er null problem. Og hun laget verdens beste saft, får alltid en ny flaske, ofte en ny type hver gang vi er det. 6 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:29 #2 Skrevet søndag kl. 21:29 Min svigermor er også helt nydelig. En god samtalepartner. Klok, kunnskapsrik, reflektert. Bereist, belest, tøff. Åpen, aldri fordømmende. Alltid tilgjengelig for en samtale på telefon om jeg trenger råd, men trenger seg aldri på. Alltid raus med barnebarn. Flyr rundt på reiser, kunst og kultur, og med venner. Stiller likevel opp for oss støtt og stadig ved behov. Utrolig flott dame! Anonymkode: 9b952...77b 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:32 #3 Skrevet søndag kl. 21:32 Så heldige dere er❤️ Min svigermor kan finne på å gå midt i en samtale. Skulle så ønske hun ville være min andre mor😢 Anonymkode: b58e6...be6 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:33 #4 Skrevet søndag kl. 21:33 Hadde verdens beste svigermor. Hun hjap oss ikke mye pga helsa, men hun var altid der. Koselig å stikke innom å bare ta en kafekopp. Desverre døde hun for 10 år siden. Og jeg savner henne masse ennå. Hun var bare snill og god. Husker godt hvordan hun flirte og fniste. Da hun ikke ville direkte le. Anonymkode: 47df4...bb1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:56 #5 Skrevet søndag kl. 21:56 Jeg ser virkelig ikke at det «kryr av tråder om slemme svigermødre». Anonymkode: f08a2...3a2 1
Snickersogtwist Skrevet søndag kl. 23:53 #6 Skrevet søndag kl. 23:53 Synes virkelig ikke at det kryr, har fulgt med og kunne gjerne vært mange flere så jeg visste vi var flere i elendigheten. Misery loves company. 1
Urwa Skrevet mandag kl. 00:13 #7 Skrevet mandag kl. 00:13 Jeg hadde en nydelig svigermor. Og jeg er en snill svigermor selv vet jeg. Men føler også jeg har vært veldig heldig med min svigerdatter❤️
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:48 #8 Skrevet mandag kl. 00:48 Jeg hadde verdens beste svigermor. Etter en litt kjørlig start (hun mente jeg var for ung for sønnen henne) utviklet vi gradvis et fantastk godt vennskap bygget på gjensidig respekt og glede over samvær. Hun var så utrolig snill og god. Spanderte alltid når hun kunne. Når hun var på helgebesøk var det fest i heimen, for hun ba oss fylle matkurvene med alt hva hjertet begjærte (vi var fattige studenter). Samtidig hadde hun sterke meninger og var opptatt av skjevhetene i samfunnet. kvinners rettigheter var en fanesak Jeg lærte enormt mye av henne. Da barna kom e ble hun den beste bestemoren man kunne tenke seg. Hun elsket å være sammen med barna, på barnas premisser. Hver sommer reiste hun, jeg og ungene på bestemorferie. Det var årets høydepunkt. Når barna var i seng delte vi en flaske vin eller to og løste all verdens problemer. Jeg vil si at min svigermor er en av de som har betydd mest for meg i livet Anonymkode: 1e63c...be3 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 01:26 #9 Skrevet mandag kl. 01:26 Jeg er så glad i min svigermor! Vi har definitivt et par områder hvor vi kræsjer totalt og jeg kunne fortalt en historie eller to. Men mest av alt stiller hun (og svigerfar) opp i tide og utide, langt mer enn man kan forvente. Uten dem, vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort! Raus og fin dame, rett og slett. Anonymkode: cbdf8...1cf
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:00 #10 Skrevet mandag kl. 06:00 Min svigermor er fantastisk. Hos oss er det min samboer som er uheldig med sin svigermor... Anonymkode: 7bc06...b6d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:13 #11 Skrevet mandag kl. 06:13 Er så heldig at jeg har hatt to flotte svigermødre. Begge er døde nå. Vi hadde nok mange ulikheter, men respekterte hverandre, og brydde oss om hverandre, så da gikk alt fint. Fikk masse hjelp av nr 1. Nr 2 bodde et stykke unna, og var for gammel til å hjelpe til, men brydde seg veldig om oss. Vi hjalp henne når vi kunne. Det beste var at begge var fine å prate med. Fikk mange gode råd av nr 1 da vi fikk barn, og hun var veldig opptatt av barnebarna. Også må vi ikke glemme svigerfar. Hadde to flotte svigerfedre også. Kunnskapsrike og hyggelige menn. Anonymkode: 12e6d...3b4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:18 #12 Skrevet mandag kl. 06:18 Har også en veldig snill svigermor. Eneste klagen der er vel at hun har vært for snill. Hun hadde en vanskelig oppvekst selv og har dullet en del med både barn og barnebarn. Men hun har alltid vært grei mot meg og selv i uenigheter med mannen min kan hun ta mitt parti. Tror mange forøvrig har mye irritasjoner og uenigheter med sine egne mødre, man sliter bare mer med å angripe det med svigermødre. Derfor trådene om det. Anonymkode: eb7c3...98c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:54 #13 Skrevet mandag kl. 06:54 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror mange forøvrig har mye irritasjoner og uenigheter med sine egne mødre, man sliter bare mer med å angripe det med svigermødre. Derfor trådene om det. Anonymkode: eb7c3...98c Jeg tenker også dette, og at det er helt forståelig at «svigermor-tråder» dukker opp. Så tenker jeg jo at det ikke er sånn at trådstarter nødvendigvis mener at alt handler om «det store svigermonsteret» bare fordi en gitt situasjon faktisk dreier seg om vedkommende, men problemstillingen der og da involverer svigermor. En annen dag er det egen mor, eller andre. Men virker som at det at man nevner svigermor bare er så sykt provoserende for mange og jeg antar at veldig mange av de som lar seg provosere er svigermødre selv, som ikke har fått en god relasjon til sin svigerdatter. Så man får behov for å forsøke å sensurere alt som kan tolkes i negativ retning om svigermødre. Det er destruktivt i seg selv. Anonymkode: f08a2...3a2
Trolltunge Skrevet mandag kl. 06:56 #14 Skrevet mandag kl. 06:56 Min svigermor er et nydelig menneske. 🥰 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:09 #15 Skrevet mandag kl. 07:09 Min svigermor, og min svigerfar også for den del, er to fantastiske mennesker. De behandler min datter som jeg hadde fra tidligere forhold som sitt biologiske barnebarn. Aldri noen forskjellsbehandling mellom henne og de biologiske barnebarna. Anonymkode: becc5...ab4 2
Kålrota Skrevet mandag kl. 07:13 #16 Skrevet mandag kl. 07:13 Min er også fin, og en god støtte i livet. Det er ekstra viktig, siden mine foreldre ikke lever lenger. Hun buser ikke ut med meningene sine i tide og utide, men svarer når hu spør om råd. Hun er varm og klok. Evig glad i det mennesket. ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:41 #17 Skrevet mandag kl. 07:41 Min er helt magisk 🥰 Hadde alltid ordnet så fint stellebord når vi kom med barna, kjøpt inn bleier og salver og kremer 💙 Hun sto opp med barna og lærte de så mye. Alltid blid og god 💙💙 Anonymkode: c34fa...dbb 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:51 #18 Skrevet mandag kl. 07:51 Min svigermor er også helt super Mannens derimot...... 🙄 Anonymkode: 1c78b...487
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:22 #19 Skrevet mandag kl. 19:22 Hun er egentlig min eks-svigermor. Slutt mellom meg og sønnen for mange år siden. Hun var og er raus, snill, godhjertet og full av gode ord. Hun er fantastisk. Både hun og mannen. Anonymkode: 64295...cf8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:26 #20 Skrevet mandag kl. 19:26 Mine svigerforeldre har blitt en klippe i mitt liv. Og er de jeg går til når det er noe. Og de er der for oss som familie. Aldri nei hvis det er noe Anonymkode: 5fa73...0b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå