AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Jeg har ei tann som må rotfylles. Har hatt problemer med tannen i ett halvår. Tannlegen fant ikke ut hva som var problemet før nå. Jeg har ei stund hatt en liten hevelse under øyet, litt langt ned. Og bare på den siden hvor den tannen som må rotfylles er. Er det en sammenheng? Anonymkode: 7e4c3...471
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Det kan det fort være ja… Anonymkode: 5d189...497 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Meget mulig. Jeg fikk til legen på grunn av hevelse en gang, men hun fant ingenting. Noen dager senere så jeg sånn ut, og dro på legevakta. Der spurte legen med en gang om jeg hadde merka noe til noen tannproblemer. Noe jeg hadde. Anonymkode: cd879...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meget mulig. Jeg fikk til legen på grunn av hevelse en gang, men hun fant ingenting. Noen dager senere så jeg sånn ut, og dro på legevakta. Der spurte legen med en gang om jeg hadde merka noe til noen tannproblemer. Noe jeg hadde. Anonymkode: cd879...e5d Dro du tilbake til tannlegen? Fikk du ordnet opp i det? Anonymkode: 7e4c3...471
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dro du tilbake til tannlegen? Fikk du ordnet opp i det? Anonymkode: 7e4c3...471 Jeg fikk en hestekur av legen, og fikk tatt knekken på betennelsen. At tanna er ødelagt må jeg vel leve med til tannlege kommer inn i egenandelsordningen 💀 Anonymkode: cd879...e5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå