Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du mener vel heller: ville dere godtatt en kjæreste som snapper svigerinnen sin for å invitere henne på samme fest som hennes kjæreste er på? 
Ja, det ville jeg «godtatt». 

Anonymkode: 98c8e...a03

Haha, også hvis denne svogeren hadde klapset henne på rumpa på fest tidligere, og gjort obskøne seksuelle danser foran kjæresten sin i fylla mot deg om kjæresten var til stede ? 

Anonymkode: bef5c...d04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Glemte å nevne at han i sommer klapset meg på rumpa, altså broren til kjæresten min,han som har kjæreste.

Ja som du også lager en tråd om hvis jeg ikke husker feil. 
du virker som du er litt interessert i denne svogeren din. Hold deg unna og slett han fra snap. Dette er utvilsomt noe du synes er spennende 

Anonymkode: 742c3...df5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Faen disse trolletrådene altså. Når har kg tenkt å ta grep og øke kvaliteten på dette drittforumet? 

Anonymkode: e6c13...c64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

du virker som du er litt interessert i denne svogeren din. Hold deg unna og slett han fra snap. Dette er utvilsomt noe du synes er spennende 

Flere tråder om det samme. 

Ts virker veldig interessert i denne vennen, mens vennen mest sannsynlig driver på slik med alle jenter rundt han. Han høres ut som en skikkelig drittsekk, men Ts omtaler sin egen kjæreste som "broren av en venn"...... Det er jo helt hinsides respektløst. Så kanskje det er en god match med denne vennen after all, så kan kjæresten og kjæresten av vennen kanskje finne tonen - i et dramafritt forhold med gjensidig respekt. 

TS, hvorfor har du ikke bedt vennen om å kutte det ut? Det ville vært det respektable å gjøre mtp din kjæreste. 

Anonymkode: 18dc4...a98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere tråder om det samme. 

Ts virker veldig interessert i denne vennen, mens vennen mest sannsynlig driver på slik med alle jenter rundt han. Han høres ut som en skikkelig drittsekk, men Ts omtaler sin egen kjæreste som "broren av en venn"...... Det er jo helt hinsides respektløst. Så kanskje det er en god match med denne vennen after all, så kan kjæresten og kjæresten av vennen kanskje finne tonen - i et dramafritt forhold med gjensidig respekt. 

TS, hvorfor har du ikke bedt vennen om å kutte det ut? Det ville vært det respektable å gjøre mtp din kjæreste. 

Anonymkode: 18dc4...a98

Drama fritt forhold med gjensidig respekt hæhæhæhæ duvet ikke noe om disse to menneskene 😂😂😂🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Faen disse trolletrådene altså. Når har kg tenkt å ta grep og øke kvaliteten på dette drittforumet? 

Anonymkode: e6c13...c64

Ikke trolletråd ...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spennende ?? nei, jeg sluttet å svare han, fant det ukomfortabelt, men tenker på stakkars kjærestens hans !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...