AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar En venn av meg begynte å snappe med meg i går kveld, ikke noe romantisk, men det var tydelig han ville ha meg med på fest, siden han og broren skulle ha fest i går,han sendte meg mange snapper fra festen de var på, men jeg sluttet å svare han, synes det var ukomfortabelt, for han har jo kjæreste, og de skal snart ha barn sammen,jeg er sammen med broren hans, så har kjent han noen år.Greit vi er venner på snapchat, MEN det er jo ikke en invitasjon til å skrive til meg fordi om. Ville dere godtatt en kjæreste som snapper m d andre kvinner slik ? Anonymkode: bef5c...d04
nordlending Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greit vi er venner på snapchat, MEN det er jo ikke en invitasjon til å skrive til meg fordi om. Hvorfor er dere venner på snapchat om han ikke kan skrive til deg på generell basis? 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Det som burde vært mest ukomfortabelt var vrl at du er sammen med broren hans, og at det ikke var han som ville ha deg med på fest. Men spesielt innlegg. Sikkert troll... Anonymkode: 7e586...1bd 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som burde vært mest ukomfortabelt var vrl at du er sammen med broren hans, og at det ikke var han som ville ha deg med på fest. Men spesielt innlegg. Sikkert troll... Anonymkode: 7e586...1bd Selvfølgelig ville kjæresten min ha meg med på fest 😂 Anonymkode: bef5c...d04
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar nordlending skrev (4 minutter siden): Hvorfor er dere venner på snapchat om han ikke kan skrive til deg på generell basis? Så du hadde latt kjæresten din skrive til andre damer på snapchat ? Anonymkode: bef5c...d04
nordlending Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du hadde latt kjæresten din skrive til andre damer på snapchat ? Anonymkode: bef5c...d04 Svaret mitt var knyttet til det jeg siterte, fordi jeg ikke forstår hvorfor folk legger til folk de ikke kan skrive med, eller får lov til ut fra hvordan du ordlegger deg. Kan ikke akkurat bestemme over kjæresten, men du er jo "svigersøster", ikke "alle andre damer". Sikker på at han ikke skrev til deg fordi han ville få med kjæresten din (hans bror?), som kanskje ikke drar uten deg? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Skrevet 4. januar nordlending skrev (Akkurat nå): Svaret mitt var knyttet til det jeg siterte, fordi jeg ikke forstår hvorfor folk legger til folk de ikke kan skrive med, eller får lov til ut fra hvordan du ordlegger deg. Kan ikke akkurat bestemme over kjæresten, men du er jo "svigersøster", ikke "alle andre damer". Sikker på at han ikke skrev til deg fordi han ville få med kjæresten din (hans bror?), som kanskje ikke drar uten deg? De planla en fest sammen, og kjæresten min spurte om jeg skulle være med. Anonymkode: bef5c...d04
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar Henger jo ikke på greip. en venn og broren skulle ha fest. du er sammen med broren. kunne du ikke bare skrevet, kjæresten og broren skal ha fest. Begge sendte meldinger til meg og ville ha meg med. Kunne fint skjedd her, jeg hadde ikke brydd meg om mannen sendte snap til svigerinne… Anonymkode: c4ea0...fbf 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar Jeg ville vært mer skeptisk til en som omtaler kjæressten sin som "broren til en venn". Jeg synes ikke det er noe merkelig eller mistenkelig om kjæresten min maser på svigerinnen sin om å bli med på fest. Hva mener du egentlig med at det å være venner på some ikke er en invitasjon til å skrive noe? Hvis du ikke ønsker at noen skal skrive til deg, så sletter du de fra vennelisten. Anonymkode: a7efd...365 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Skrevet 4. januar Glemte å nevne at han i sommer klapset meg på rumpa, altså broren til kjæresten min,han som har kjæreste. Anonymkode: bef5c...d04
AnonymBruker Skrevet 4. januar #11 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Glemte å nevne at han i sommer klapset meg på rumpa, altså broren til kjæresten min,han som har kjæreste. Anonymkode: bef5c...d04 Glemte også å nevne at forrige gang jeg på fest hos broren til kjæresten min,for en uke siden, så satte han seg plutselig helt nær meg, han gikk fra sofaen ser han satt til den sofaen jeg satt, altså 5 meter ,når kjæresten min skulle på do.Hva er det han holder på med tenkte jeg . Anonymkode: bef5c...d04
SPOCA Skrevet 4. januar #12 Skrevet 4. januar Nei, det er overhodet ikke greit. Og ikke skjønner jeg hvorfor du har han på snapchat heller, slik han oppfører seg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Skrevet 4. januar SPOCA skrev (21 minutter siden): Nei, det er overhodet ikke greit. Og ikke skjønner jeg hvorfor du har han på snapchat heller, slik han oppfører seg. Okei, da skal jeg slette han. Anonymkode: bef5c...d04
AnonymBruker Skrevet 4. januar #14 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): En venn av meg begynte å snappe med meg i går kveld, ikke noe romantisk, men det var tydelig han ville ha meg med på fest, siden han og broren skulle ha fest i går,han sendte meg mange snapper fra festen de var på, men jeg sluttet å svare han, synes det var ukomfortabelt, for han har jo kjæreste, og de skal snart ha barn sammen,jeg er sammen med broren hans, så har kjent han noen år.Greit vi er venner på snapchat, MEN det er jo ikke en invitasjon til å skrive til meg fordi om. Ville dere godtatt en kjæreste som snapper m d andre kvinner slik ? Anonymkode: bef5c...d04 Alt folk skal lage drama ut av… Jeg har invitert svoger og svigerinne med på ting. Av og til via ham. Av og til via henne. Av og til via felles-meldinger. Man kan like folk som venner, selv om man er av motsatt kjønn… 🙄 Anonymkode: 1abba...049 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #15 Skrevet 4. januar Kan man ikke ha svoger på snap? Anonymkode: cab59...da6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): En venn av meg begynte å snappe med meg i går kveld, ikke noe romantisk, men det var tydelig han ville ha meg med på fest, siden han og broren skulle ha fest i går,han sendte meg mange snapper fra festen de var på, men jeg sluttet å svare han, synes det var ukomfortabelt, for han har jo kjæreste, og de skal snart ha barn sammen,jeg er sammen med broren hans, så har kjent han noen år.Greit vi er venner på snapchat, MEN det er jo ikke en invitasjon til å skrive til meg fordi om. Ville dere godtatt en kjæreste som snapper m d andre kvinner slik ? Anonymkode: bef5c...d04 Du mener vel heller: ville dere godtatt en kjæreste som snapper svigerinnen sin for å invitere henne på samme fest som hennes kjæreste er på? Ja, det ville jeg «godtatt». Anonymkode: 98c8e...a03 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #17 Skrevet 4. januar Kan man ikke snappe med svoger? Og hva med venner, kollegaer ect? Snapper med alle jeg. Skal jeg trene med en kompis, kan vi jo avtale over snap f eks. Anonymkode: cba99...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): En venn av meg begynte å snappe med meg i går kveld, ikke noe romantisk, men det var tydelig han ville ha meg med på fest, siden han og broren skulle ha fest i går,han sendte meg mange snapper fra festen de var på, men jeg sluttet å svare han, synes det var ukomfortabelt, for han har jo kjæreste, og de skal snart ha barn sammen,jeg er sammen med broren hans, så har kjent han noen år.Greit vi er venner på snapchat, MEN det er jo ikke en invitasjon til å skrive til meg fordi om. Ville dere godtatt en kjæreste som snapper m d andre kvinner slik ? Anonymkode: bef5c...d04 Tenker du gjorde rett. Du sluttet å svare. Ikke noe mer å tenke på. Anonymkode: d0371...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #19 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan man ikke ha svoger på snap? Anonymkode: cab59...da6 Nei, ikke hvis han klapser henne på rumpa Anonymkode: bef5c...d04
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan man ikke snappe med svoger? Og hva med venner, kollegaer ect? Snapper med alle jeg. Skal jeg trene med en kompis, kan vi jo avtale over snap f eks. Anonymkode: cba99...f8f Hvis svogeren klapset deg på rumpa og han hadde kjæreste da? Anonymkode: bef5c...d04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå