Gå til innhold

Noen som har vært i Fransk Polynesia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å dra dit, to voksne og to barn/tenåringer. 
Hvordan var det der?

Anonymkode: 91d26...0a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært på flyplassen, men jeg har vært i et par andre land i «området» (det er jo langt mellom øygruppene i Stillehavet…) og det var helt fantastisk. Dyrt da, særlig ting som må importeres (inkludert mye mat). 

Anonymkode: 1c95b...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2026 den 18.56):

Har bare vært på flyplassen, men jeg har vært i et par andre land i «området» (det er jo langt mellom øygruppene i Stillehavet…) og det var helt fantastisk. Dyrt da, særlig ting som må importeres (inkludert mye mat). 

Det er dyrt, ja. Er det dyrere enn i Norge? Nei.

Anonymkode: a77e9...3bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har seilt gjennom Fransk Polynesia, det var fantastisk. Men det er over 15 år siden nå, og å reise på vanlig måte med fly er nok ganske annerledes, så jeg har ikke noen råd å komme med. Men jeg anbefaler å reise dit!

Anonymkode: 5b3b0...1b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2026 den 17.43):

Det er dyrt, ja. Er det dyrere enn i Norge? Nei.

Anonymkode: a77e9...3bf

Nja, de matprisene jeg så på andre stillehavsøyer var høyere enn i Norge. Men det er noen år siden, jeg vet ikke hvordan det er nå. Jeg ville uansett dratt, alt jeg har sett av øystater i området er fantastiske. 😍 Vær bare forberedt på at det ikke er en billig opplevelse. Og sett av nok penger til å gjøre morsomme ting som koster penger, som båtturer, dykking/snorkling etc. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nja, de matprisene jeg så på andre stillehavsøyer var høyere enn i Norge. Men det er noen år siden, jeg vet ikke hvordan det er nå. Jeg ville uansett dratt, alt jeg har sett av øystater i området er fantastiske. 😍 Vær bare forberedt på at det ikke er en billig opplevelse. Og sett av nok penger til å gjøre morsomme ting som koster penger, som båtturer, dykking/snorkling etc. 

Så bra! Er det noe spesielt du vil anbefale av opplevelser eller ting å gjøre?

TS

Anonymkode: 91d26...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...