-Pusheen- Skrevet 28. mars #121 Skrevet 28. mars Nymerïa skrev (3 timer siden): Monaco har hatt sitt årlige roseball. Kjolen til Prinsesse Charlene er en av de fineste jeg har sett. Mannen til venstre er Christian Louboutin. De to til høyre på bildet under er sønnen til Prinsesse Caroline, Pierre Casiraghi og kona hans, Beatrice Borromeo. Beatrice Borromeo som er fra en gammel italiensk adelsfamilie, er kanskje den mest stilfulle kvinnen blant alle kongelige (hvis hun defineres som det). Jeg tror ikke den kjolen der er enkel å se bra ut i. Her fra tidligere år. Og det ser ut som om jeg ikke er den eneste som synes hun er den mest stilfulle. https://www.dailymail.co.uk/galleries/article-9918637/Beatrice-Borromeo-Monaco-named-Europes-stylish-royal.html Andre år Og selvfølgelig gjør hun gravidmote som ingen andre også. Beatrice Borromeo er ikke nevnt i Epstein-filene. Wow, vakre kjoler! 5 2
-Pusheen- Skrevet 28. mars #122 Skrevet 28. mars Natttåke skrev (41 minutter siden): Nyxdelig. Hun ser frisk ut. Enig🤩 1
Kollontaj Skrevet 28. mars #123 Skrevet 28. mars Godt hun fremstår friskere, men for et klesbudsjett. 😳 https://www.hola.com/us/royals/20260106876259/who-led-royal-fashion-spending-2025/?viewas=amp 1 2
Gulline Skrevet 28. mars #124 Skrevet 28. mars Kollontaj skrev (29 minutter siden): Godt hun fremstår friskere, men for et klesbudsjett. 😳 https://www.hola.com/us/royals/20260106876259/who-led-royal-fashion-spending-2025/?viewas=amp Det belgiske kongeparet har en meget omfattende arbeidsdag så jeg tror ikke så mange belgiere protesterer på at hun bruker så mye på klær. 5 1
Nymerïa Skrevet 28. mars #125 Skrevet 28. mars Gulline skrev (33 minutter siden): Det belgiske kongeparet har en meget omfattende arbeidsdag så jeg tror ikke så mange belgiere protesterer på at hun bruker så mye på klær. Dronning Mathilde står på 18. plass. Misforstår jeg noe her? 3
Kollontaj Skrevet 28. mars #126 Skrevet 28. mars Nymerïa skrev (9 minutter siden): Dronning Mathilde står på 18. plass. Misforstår jeg noe her? Vet ikke, jeg kommenterte Charlene pga bildet over. 1
Nymerïa Skrevet 28. mars #127 Skrevet 28. mars Kollontaj skrev (1 minutt siden): Vet ikke, jeg kommenterte Charlene pga bildet over. Jeg skjønner.
-Pusheen- Skrevet 28. mars #128 Skrevet 28. mars Kollontaj skrev (7 timer siden): Godt hun fremstår friskere, men for et klesbudsjett. 😳 https://www.hola.com/us/royals/20260106876259/who-led-royal-fashion-spending-2025/?viewas=amp Damn!🤯
blvck Skrevet 29. mars #129 Skrevet 29. mars Ti.09 skrev (På 9.3.2026 den 19.25): https://www.vg.no/rampelys/i/8pJbxd/prinsesse-eugenie-trekker-seg-som-beskytter Prinsesse Eugenie trekker seg som beskytter av Anti-Slavery International, mest sannsynlig som følge av hennes fars tilknytning til Epstein. Vil også legge til: Den tiaraen og kjolen som hun hadde på seg under bryllupet sitt var nydelig! De hatte fra 2011 er mer episke! 😂😂 2
Vonbrotenrojalist Skrevet 30. mars #131 Skrevet 30. mars Ti.09 skrev (På 9.3.2026 den 19.25): https://www.vg.no/rampelys/i/8pJbxd/prinsesse-eugenie-trekker-seg-som-beskytter Prinsesse Eugenie trekker seg som beskytter av Anti-Slavery International, mest sannsynlig som følge av hennes fars tilknytning til Epstein. Vil også legge til: Den tiaraen og kjolen som hun hadde på seg under bryllupet sitt var nydelig! Eg har forstått det slik at det som gjorde utslaget var dei siste avsløringane om at både prinsesse Beatrice og prinsesse Eugenie var med mora, Sarah Ferguson til USA i 2009 då ho skulle feira med Epstein at han var ferdig sona. Det var Epstein som hadde sponsa flyturen, og begge døtrene var myndige og vel så det (over 20) på den tida. 1 1
Vonbrotenrojalist Skrevet 30. mars #132 Skrevet 30. mars SVK skrev (På 22.2.2026 den 18.33): Vet ikke om andre har sett denne artikkelen i The Spectator: The hunting of Andrew Mountbatten-Windsor has gone too far Artikkelen er ikke verdt å lese. Jeg poster det kun fordi artikkelforfatteren Brendan O'Neill også har skrevet andre artikler det heller ikke er verdt å lese: There is Something Horribly Medieval About This Posthumous Pummelling of Jimmy Savile If You Were Abused by Jimmy Savile Maybe You Should Keep It to Yourself Det sier selvsagt enormt mye om hva slags mann artikkelforfatteren er, men det sier også mye om samfunnet når slike menn får betalt for å skrive slike artikler. Denne mannen blir forresten regelmessig invitert til BBC for å gi sine meninger om samfunnet. The Spectator blir rekna som ultrakonservativt, så ikkje tilfeldig at han skriv for dei. 1
SVK Skrevet 30. mars #133 Skrevet 30. mars (endret) Vonbrotenrojalist skrev (27 minutter siden): The Spectator blir rekna som ultrakonservativt, så ikkje tilfeldig at han skriv for dei. Takk, det var langt mer ekstremt enn jeg hadde trodd det var mulig å skrive i Storbritannia uten å miste jobben. Men forskjellene mellom Norge og Storbritannia er tydeligvis mye større enn jeg trodde. Endret 30. mars av SVK 2
SVK Skrevet 30. mars #134 Skrevet 30. mars Leste nå om prinsesse den nederlandske prinsessen Mabel av Oranien-Nassau After announcing the engagement of Prince Friso with Mabel in June 2003, Prime Minister Jan Peter Balkenende wrote in a letter to parliament that Mabel Wisse Smit had given "incomplete and incorrect information" about the duration and extent of her contacts with known drug lord Klaas Bruinsma, and that because of this, the government had decided not to seek permission for the marriage from parliament. In a letter to the Prime Minister dated 9 October, Prince Friso stated the couple had given some incomplete information, but had not given any incorrect information nor did they lie. The couple admitted that the sailing friendship with Bruinsma was indeed closer than had been mentioned, but denied a love or sexual relationship. This was later repeated by Wisse Smit in a number of interviews. According to Dutch law, the government had to submit the couple's marriage request to parliament for its approval, a prerequisite for succession to the throne. Prince Johan Friso said he would marry Smit regardless, and as a result lost his right to become king. He had been second in the order of succession, after his older brother, Willem-Alexander, the Prince of Orange In a report later issued by the Stichting Nederlandse Nieuwsmonitor (Dutch News Monitor Foundation),[17] it was alleged that the Dutch media had contributed to blowing things out of proportion after the prime minister made 'unnuanced' comments during two news conferences. During this period, she garnered further negative publicity by revelations about an affair, circa 1993, with married Bosnian UN Ambassador Muhamed Sacirbey. https://en.wikipedia.org/wiki/Princess_Mabel_of_Orange-Nassau Hun giftet seg ikke engang med kronprinsen. Hun giftet seg med den nest eldste prinsen. Hun hadde mastergrad med de beste karakterer, snakket 4 språk, vært med å starte fredsorganisasjon, osv. 2003 er 3 år etter den norske kronprinsen forlovet seg med Mette-Marit. 2 3
Kollontaj Skrevet 30. mars #135 Skrevet 30. mars Han fyren var Europas største narkobaron i sin tid, dømt for drap og drept selv. Så; skjønner at paret ville unngå mer rundt den saken. 2 4
Vonbrotenrojalist Skrevet 30. mars #136 Skrevet 30. mars (endret) Forts. av diskusjonen rundt den ukjende dottera til kong Albert, forrige kongen av Belgia - her er litt fleire detaljar: https://www.seher.no/kongelig/ukjent-datter-tok-kongen-til-retten/84411805 «Hun er ikke i arverekken, men er nå prinsesse.(…) I dag er Delphine prinsesse og medlem av den belgiske kongefamilien. Hun får ikke apanasje, men kan jobbe for kongehuset om de ønsker det. Hun har uttalt at hennes bror, kong Philippe, har vært støttende.» Endret 30. mars av Vonbrotenrojalist 1
Vonbrotenrojalist Skrevet 30. mars #137 Skrevet 30. mars SVK skrev (1 time siden): Takk, det var langt mer ekstremt enn jeg hadde trodd det var mulig å skrive i Storbritannia uten å miste jobben. Men forskjellene mellom Norge og Storbritannia er tydeligvis mye større enn jeg trodde. Ja, dei har mykje skarpare tunger enn det me er vane med. Dessutan spennar pressa over eit mykje breiare ideologisk spekter så det er eit meir reelt meiningsmangfold der enn her på berget. 5
SVK Skrevet 30. mars #138 Skrevet 30. mars (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Han fyren var Europas største narkobaron i sin tid, dømt for drap og drept selv. Så; skjønner at paret ville unngå mer rundt den saken. Han var Europas største narkobaron, men det står ikke noe på wikipedia om at han er dømt for drap. Forstå meg rett, kan godt være at han har drept noen uten å bli dømt for det. Han skjøt med våpen og var en narkobaron. Han ble drept, men det at han var blitt drept over et tiår før forlovelsen gjør at man vet hun ikke kan ha hatt noe å gjøre med han på over et tiår. Det er lettere å ha tillit til noen som har gjort noe dumt for lenge siden, enn noen som har gjort det nylig. Det er lettere å ha tillit til noen som har gjort noe dumt i en kort periode. Det er lettere å ha tillit til noen som ikke drev på med disse tingene mens hun var gravid eller mens hun hadde en unge. Mabel burde vært ærlig da hun beskrev relasjonen. For bakgrunnen henens er at typen man kan si "Dette var en dum enkelthendelse som skjedde for lenge siden". Det er ikke tilfeldig at det er Mette-Marit som og ikke Mabel som prøvde å forføre Epstein og oppdro ungen til å bli en narkoman kjærestebanker og voldtektsmann. Hadde vi hatt fokus på ærlighet i Norge så vi sluppet en Epstein-kronprinsesse. Marius hadde forhåpentligvis fått hjelp fra barnevernet. Endret 30. mars av SVK 11 1
SVK Skrevet 30. mars #139 Skrevet 30. mars (endret) Vonbrotenrojalist skrev (1 time siden): Forts. av diskusjonen rundt den ukjende dottera til kong Albert, forrige kongen av Belgia - her er litt fleire detaljar: https://www.seher.no/kongelig/ukjent-datter-tok-kongen-til-retten/84411805 «Hun er ikke i arverekken, men er nå prinsesse.(…) I dag er Delphine prinsesse og medlem av den belgiske kongefamilien. Hun får ikke apanasje, men kan jobbe for kongehuset om de ønsker det. Hun har uttalt at hennes bror, kong Philippe, har vært støttende.» Slik er det vel i alle monarkier? At man ikke er i arverekken og ikke får apanasje når man er født utenfor ekteskapet. Vet du om det er andre land hvor man får prins/prinsesse-tittel om man er født utenfor ekteskapet? Endret 30. mars av SVK 1
Nymerïa Skrevet 31. mars #140 Skrevet 31. mars (endret) Vonbrotenrojalist skrev (10 timer siden): Eg har forstått det slik at det som gjorde utslaget var dei siste avsløringane om at både prinsesse Beatrice og prinsesse Eugenie var med mora, Sarah Ferguson til USA i 2009 då ho skulle feira med Epstein at han var ferdig sona. Det var Epstein som hadde sponsa flyturen, og begge døtrene var myndige og vel så det (over 20) på den tida. Ut fra det jeg kan se er prinsesse Eugenie født i 1990. Hun var dermed under 20. Jeg er enig i at hun kunne holdt seg hjemme. Men av alle feilene som er gjort av kongelige i Epstein-saken så er ikke dette i nærheten av det verste. At du som 19-åring går ut fra at moren din vil deg vel og vet hva hun driver med, er ikke egentlig noe som man skal dømmes for i mine øyne. Jeg håper virkelig ikke at York-prinsessene blir utstøtt fordi den britiske kongefamilien ivrer for å markere avstand til Epstein. Det ville i så fall vært toppen av hykleri når de med glede omgås Trump som var mye mer involvert med Epstein, og i omtrent hele sitt voksne liv. https://www.newsweek.com/prince-william-reaction-donald-trump-meeting-viral-1997282 Endret 31. mars av Nymerïa skrivefeil 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå