Gå til innhold

Gode votter/hansker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg sliter med at de sitter så dårlig på jeg. Spesielt på 1 åringen som har bittelitt for stor dress. Får ingen votter ordentlig utenpå dressen på armene. Noen tips? 

Anonymkode: 6ffd9...385

Når jeg var ute med min ettåring tok jeg ofte vottene inni dressen. Altså tok på vottene først og så dressen over vottene. De fleste dresser er så trange rundt håndleddene at det ble ganske tett likevel :) Eller hun hadde bare strikka ullvotter så hadde jeg 1-2 ekstra par i lommene og byttet underveis mens vi lekte når de ble for våte. 

Anonymkode: 1b829...f92

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sliter med at de sitter så dårlig på jeg. Spesielt på 1 åringen som har bittelitt for stor dress. Får ingen votter ordentlig utenpå dressen på armene. Noen tips? 

Ville prøvd de fra Didriksons med lang mansjett, men det aller beste på mini var Nøstebarna sin barnehagevott inni dressen! Satt som et skudd, myke, gode og varme! Absolutt vår favoritt!

Anonymkode: 3a625...a84

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte Hestra til ungene i fjor, ble hull iløpet av sesongen. Var ikke så imponert 😅 Er kun hjemmestrikkete ullvotter jeg syns holder på varmen, da de holder på varmen når de blir våt. Gjerne tovet på de kaldeste dagene

Er det klissvått så bruker vi regnvotter med for

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Først og fremst så må du ta på votter før du tar på dressen. Vottene må sitte inn under dressen.  

Votter utenpå dressen er håpløst. 

Anonymkode: a27bb...000

• Liker 1
Skrevet
smurfebuss skrev (På 4.1.2026 den 15.49):

Vi har også disse, men bruker de kun som reservevotter eller når det er varmt ute. De er ikke spesielt varme.

Jeg liker best hestar med tova ullvott inni. Strikker ekstra så det er lett å bytte innervotten ved behov.

Skrevet
Anonym6789 skrev (17 timer siden):

Jeg kjøpte Hestra til ungene i fjor, ble hull iløpet av sesongen. Var ikke så imponert 😅 Er kun hjemmestrikkete ullvotter jeg syns holder på varmen, da de holder på varmen når de blir våt. Gjerne tovet på de kaldeste dagene

Er det klissvått så bruker vi regnvotter med for

Ullvotter også når det er feks 10 minus? Jeg har sånne ullvotter selv, men bruker jeg dem ute i snøen nå, har jeg så vondt i fingrene etter 15 min at jeg må gå med hendene i lommene.

Anonymkode: ab4bb...d76

Skrevet

Har Hestra polvotter og heli, synes de er bedre enn fjellvotten. Men billig er de ikke 

Anonymkode: 0ec3d...19d

Skrevet

Hestra! Fantastiske gode votter

Anonymkode: 9dd31...dfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ullvotter også når det er feks 10 minus? Jeg har sånne ullvotter selv, men bruker jeg dem ute i snøen nå, har jeg så vondt i fingrene etter 15 min at jeg må gå med hendene i lommene.

Anonymkode: ab4bb...d76

Det er sjeldent 10 minus her, men de brukte det i dag i rundt -5. Men det er under aking og aktivitet i helt tørr snø da, mulig det hadde vært for kaldt om de ikke herjet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...