AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Hei dere. De siste to ukene har jeg opplevd en ting i kroppen to ganger, og jeg aner ikke hva det er - kanskje noen av dere kjenner det igjen. Første gangen satt jeg i sofaen og så på tv så plutselig blir jeg helt rolig i kroppen, kroppen blir tung og nesten litt «av» samtidig som den er på. Jeg klarte ikke gjespe engang, gjespene ble bare små sukk på en måte. Fikk typ alkohol syn om jeg kan kalle det for det, følte meg i hvert fall uvel og alt rundt meg så rart ut. Jeg gikk å la meg og var helt fin på morgenen. I går da jeg skulle legge meg skjedde det samme. Jeg føler meg uvel i kroppen, alt rundt meg så rart ut. Kroppen ble tung og av men på. Jeg sovnet og føler meg fin i dag. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 97e7c...7ec
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei dere. De siste to ukene har jeg opplevd en ting i kroppen to ganger, og jeg aner ikke hva det er - kanskje noen av dere kjenner det igjen. Første gangen satt jeg i sofaen og så på tv så plutselig blir jeg helt rolig i kroppen, kroppen blir tung og nesten litt «av» samtidig som den er på. Jeg klarte ikke gjespe engang, gjespene ble bare små sukk på en måte. Fikk typ alkohol syn om jeg kan kalle det for det, følte meg i hvert fall uvel og alt rundt meg så rart ut. Jeg gikk å la meg og var helt fin på morgenen. I går da jeg skulle legge meg skjedde det samme. Jeg føler meg uvel i kroppen, alt rundt meg så rart ut. Kroppen ble tung og av men på. Jeg sovnet og føler meg fin i dag. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 97e7c...7ec Må legge til at jeg er helt rolig i kroppen når dette skjer, kjennes ut som jeg har under hvilepuls 🤭 Anonymkode: 97e7c...7ec
AnonymBruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Noen form for migrene? Blodtrykksfall? Spør legen din. Tråden vil nok bli stengt pga manglende beskrivende overskrift jf forumsreglene Anonymkode: 7ab4d...f63
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Takk for svar ☺️ Har migrene, men føler ikke dette henger sammen med det. Kjennes heller ikke ut som blodtrykksfall. Har sendt melding til legen, var litt nysgjerrig om noen kjente det igjen her inne ☺️ Anonymkode: 97e7c...7ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå