Belima Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Prøver inne her, da jeg ikke finner noe annet sted det kan passe. På FB er det mye reklame for en type knivsliper som er rund og har flere "deler" i forskjellig "styrke" 200-400 mm. Er det noen som har kjøpt eller vet om noen som bruker en sånn til å slipe knivene sine med. Er den grei å bruke? Ser at det er forskjellige steder som selger den.
ThereGoesBob Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Belima skrev (22 timer siden): Prøver inne her, da jeg ikke finner noe annet sted det kan passe. På FB er det mye reklame for en type knivsliper som er rund og har flere "deler" i forskjellig "styrke" 200-400 mm. Er det noen som har kjøpt eller vet om noen som bruker en sånn til å slipe knivene sine med. Er den grei å bruke? Ser at det er forskjellige steder som selger den. Ikke mye kjøtt på det beinet her. Tanken har ikke slått deg å legge ved en link så folk vet hva det er du snakker om? 1
Belima Skrevet 6. januar Forfatter #3 Skrevet 6. januar ThereGoesBob skrev (På 4.1.2026 den 23.30): Ikke mye kjøtt på det beinet her. Tanken har ikke slått deg å legge ved en link så folk vet hva det er du snakker om? Trodde ikke det var lov å gjøre det. Derfor ikke noe bilde.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Skrevet 6. januar FB tilpasser reklamen etter hva du søker på. Jeg søker aldri på knivsliper så har aldri fått denne reklamen. EN link hadde hjulpet mye..... Anonymkode: a268a...db2
gard Skrevet 7. januar #5 Skrevet 7. januar Jeg har kjøpt en fra HORL (https://www.horl.com/gb/en/ ) og jeg synes den funker. Det blir nok endra bedre dersom du bruker en slipestein og har god teknikk - men dette dingsen fra HORL gjør det enklere synes jeg.
Belima Skrevet 7. januar Forfatter #6 Skrevet 7. januar Jeg har ikke søkt på FB etter knivsliper, men er med i flere matgrupper, så kanskje derfor reklame kom opp. Ja, den jeg tenkte på er veldig lik den du viser fram Gard. Å bruke slipestein mm er helt umulig, er ikke flink nok til det. Har aldri lært det heller. Blir dyrt i lengden å stadig sende bort knivene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå