AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. skal liksom gifte meg til sommeren. Men mannen jeg har vært sammen med i over 6 år. Som jeg elsker. Som jeg alltid har tenkt godt om. Som jeg alltid har tenkt vil meg godt.. Men jeg har «demoner» i bagasjen min. Traumer fra tidligere forhold. Om utroskap, løgner og vold. Og dette vet nåværende kjæreste. Jeg har hele tiden opplevd at han har vist forståelse og en enorm tålmodighet rundt dette. Traumene har fått meg til å være enormt usikker og sjalu til tider. Han har hele tiden klart å roe meg ned, og «bagatellisert» mine tankespinn. Ment jeg burde heve meg over det, og stole på han. For det jeg har reagert på «har ikke betydd noe for han». Jeg trodde han hadde rett. At jeg faktisk overtenke og fikk «noia» pga tidligere opplevelser. Jeg kontaktet faktisk legen og har begynt på antidepressiva for å stanse det verste tankespinnet som har kommet i perioder. Og nå har det toppet seg (igjen!) Når jeg ser at han har blitt venn med sin kollega, som også er tidligere x/ fuckfriend. En person som har vært veldig sår for meg å måtte forholde meg til, og som har gjort meg usikker- både mtp deres historie men også hvordan hun gnir seg oppi han når vi er på jobbfester og hvordan hun overser meg totalt. Jeg har forklart dette 1000 gang til han, og alltid har han svart at jeg «overtenker», og at dette ikke betyr noe for han. For ca et halvt år siden var denne kollegaen virkelig frekk mot meg og han fikk også oppleve hvordan hun var mot meg. Endelig. Han ble sint på mine vegne og slettet henne fra Snapchat. Men i dag, når han viser meg en tik tok, så kommer det inn en snap fra (ja!!) akkurat henne.. Og jeg er så sliten nå.. Sliten av måtte forklare mine følelser til han. Om hvordan hans relasjon med henne sårer meg. Og når jeg spør hvorfor og når han la henne til igjen så svarer han «jeg vet ikke»..! Og «det betyr jo ingenting..» Kjenner jeg er så såret og irritert på meg selv for å ha latt dette pågå så lenge. Funnet meg i hans ord om at det er MEG det er noe feil med. Overreagerer og overtenker! At alt er i mitt hode. Men når han er usikker og sjalu på helt tilfeldige menn på byen som prøver å flørte med meg, så unngår jeg kontakt og nekter dele ut mine some- kontakter.. Jeg føler jeg liksom gir så mye, men får ikke det samme igjen fra han. Tidligere i starten av forholdet var han emosjonelt utro med en annen kollega. Det kom frem etter va 3 år. Han hadde å kontakt m x- kona si (uten at noe skjedde), men han skjulte denne kontakten fra meg en god stund før han sa det. Begge deler var vanskelig, men jeg har klart å gå videre etter det og lagt det bak meg. Samtidig tenker jeg at om han løye og skjulte det, så hva annet kan han lyve og skule for meg..? Og nå planlegger vi liksom bryllup. Han sier han er så skuffet for at jeg fortsatt tenker i disse banene, men det er jo han som gang på gang gir meg disse tankene..! Tidligere har jeg jo faktisk trodd at det VAR meg det var noe galt m pga egne traumer, men nå føler jeg meg mer som en dørmatte som har latt meg tråkke på i all denne tiden.. Jeg godtar jo ikke at kjæresten min har hemmelig kontakt bak min rygg med en x..! En som er frekk mot meg og som han vet er det. Føler bare alt er helt pyton nå, samtidig som jeg føler jeg endelig tenker mer klart og er gla for at det ikke kun er galskapen og traumene som gjør meg slik.. Samtidig føler jeg meg utrolig trist som stiller spørsmål m hele fremtiden vår nå, kun pga en bagatell som en Snapchat.. Sorry, takk som leste alt. Måtte bare skrive ned tankespinnet mitt Anonymkode: d8879...33f 13
BobbySocks Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Merkelig at det ikke «betyr noe som helst» for han at du blir lei deg? hvis det ikke er viktig for han henger han vel ikke når det fører til at du blir lei deg? sikker på at dere skal gifte dere? 7 1 5
gynta Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. skal liksom gifte meg til sommeren. Men mannen jeg har vært sammen med i over 6 år. Som jeg elsker. Som jeg alltid har tenkt godt om. Som jeg alltid har tenkt vil meg godt.. Men jeg har «demoner» i bagasjen min. Traumer fra tidligere forhold. Om utroskap, løgner og vold. Og dette vet nåværende kjæreste. Jeg har hele tiden opplevd at han har vist forståelse og en enorm tålmodighet rundt dette. Traumene har fått meg til å være enormt usikker og sjalu til tider. Han har hele tiden klart å roe meg ned, og «bagatellisert» mine tankespinn. Ment jeg burde heve meg over det, og stole på han. For det jeg har reagert på «har ikke betydd noe for han». Jeg trodde han hadde rett. At jeg faktisk overtenke og fikk «noia» pga tidligere opplevelser. Jeg kontaktet faktisk legen og har begynt på antidepressiva for å stanse det verste tankespinnet som har kommet i perioder. Og nå har det toppet seg (igjen!) Når jeg ser at han har blitt venn med sin kollega, som også er tidligere x/ fuckfriend. En person som har vært veldig sår for meg å måtte forholde meg til, og som har gjort meg usikker- både mtp deres historie men også hvordan hun gnir seg oppi han når vi er på jobbfester og hvordan hun overser meg totalt. Jeg har forklart dette 1000 gang til han, og alltid har han svart at jeg «overtenker», og at dette ikke betyr noe for han. For ca et halvt år siden var denne kollegaen virkelig frekk mot meg og han fikk også oppleve hvordan hun var mot meg. Endelig. Han ble sint på mine vegne og slettet henne fra Snapchat. Men i dag, når han viser meg en tik tok, så kommer det inn en snap fra (ja!!) akkurat henne.. Og jeg er så sliten nå.. Sliten av måtte forklare mine følelser til han. Om hvordan hans relasjon med henne sårer meg. Og når jeg spør hvorfor og når han la henne til igjen så svarer han «jeg vet ikke»..! Og «det betyr jo ingenting..» Kjenner jeg er så såret og irritert på meg selv for å ha latt dette pågå så lenge. Funnet meg i hans ord om at det er MEG det er noe feil med. Overreagerer og overtenker! At alt er i mitt hode. Men når han er usikker og sjalu på helt tilfeldige menn på byen som prøver å flørte med meg, så unngår jeg kontakt og nekter dele ut mine some- kontakter.. Jeg føler jeg liksom gir så mye, men får ikke det samme igjen fra han. Tidligere i starten av forholdet var han emosjonelt utro med en annen kollega. Det kom frem etter va 3 år. Han hadde å kontakt m x- kona si (uten at noe skjedde), men han skjulte denne kontakten fra meg en god stund før han sa det. Begge deler var vanskelig, men jeg har klart å gå videre etter det og lagt det bak meg. Samtidig tenker jeg at om han løye og skjulte det, så hva annet kan han lyve og skule for meg..? Og nå planlegger vi liksom bryllup. Han sier han er så skuffet for at jeg fortsatt tenker i disse banene, men det er jo han som gang på gang gir meg disse tankene..! Tidligere har jeg jo faktisk trodd at det VAR meg det var noe galt m pga egne traumer, men nå føler jeg meg mer som en dørmatte som har latt meg tråkke på i all denne tiden.. Jeg godtar jo ikke at kjæresten min har hemmelig kontakt bak min rygg med en x..! En som er frekk mot meg og som han vet er det. Føler bare alt er helt pyton nå, samtidig som jeg føler jeg endelig tenker mer klart og er gla for at det ikke kun er galskapen og traumene som gjør meg slik.. Samtidig føler jeg meg utrolig trist som stiller spørsmål m hele fremtiden vår nå, kun pga en bagatell som en Snapchat.. Sorry, takk som leste alt. Måtte bare skrive ned tankespinnet mitt Anonymkode: d8879...33f Dette er en mann som ikke er til å stole på. Kom deg ut av forholdet. 8 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Kutt ut tablettene og dump han. Det er ikke du som er problemet, men han. «Han vet ikke» hvorfor han la henne til som venn igjen! Selvfølgelig vet han det. Han liker henne og oppmerksomheten. Han bruker dine traumer mot deg, slik at du skal tro det er du som lager problemer i hodet ditt, når det er han som bryter tilliten gang på gang. Anonymkode: f57bb...795 6 1 12
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. skal liksom gifte meg til sommeren. Men mannen jeg har vært sammen med i over 6 år. Som jeg elsker. Som jeg alltid har tenkt godt om. Som jeg alltid har tenkt vil meg godt.. Men jeg har «demoner» i bagasjen min. Traumer fra tidligere forhold. Om utroskap, løgner og vold. Og dette vet nåværende kjæreste. Jeg har hele tiden opplevd at han har vist forståelse og en enorm tålmodighet rundt dette. Traumene har fått meg til å være enormt usikker og sjalu til tider. Han har hele tiden klart å roe meg ned, og «bagatellisert» mine tankespinn. Ment jeg burde heve meg over det, og stole på han. For det jeg har reagert på «har ikke betydd noe for han». Jeg trodde han hadde rett. At jeg faktisk overtenke og fikk «noia» pga tidligere opplevelser. Jeg kontaktet faktisk legen og har begynt på antidepressiva for å stanse det verste tankespinnet som har kommet i perioder. Og nå har det toppet seg (igjen!) Når jeg ser at han har blitt venn med sin kollega, som også er tidligere x/ fuckfriend. En person som har vært veldig sår for meg å måtte forholde meg til, og som har gjort meg usikker- både mtp deres historie men også hvordan hun gnir seg oppi han når vi er på jobbfester og hvordan hun overser meg totalt. Jeg har forklart dette 1000 gang til han, og alltid har han svart at jeg «overtenker», og at dette ikke betyr noe for han. For ca et halvt år siden var denne kollegaen virkelig frekk mot meg og han fikk også oppleve hvordan hun var mot meg. Endelig. Han ble sint på mine vegne og slettet henne fra Snapchat. Men i dag, når han viser meg en tik tok, så kommer det inn en snap fra (ja!!) akkurat henne.. Og jeg er så sliten nå.. Sliten av måtte forklare mine følelser til han. Om hvordan hans relasjon med henne sårer meg. Og når jeg spør hvorfor og når han la henne til igjen så svarer han «jeg vet ikke»..! Og «det betyr jo ingenting..» Kjenner jeg er så såret og irritert på meg selv for å ha latt dette pågå så lenge. Funnet meg i hans ord om at det er MEG det er noe feil med. Overreagerer og overtenker! At alt er i mitt hode. Men når han er usikker og sjalu på helt tilfeldige menn på byen som prøver å flørte med meg, så unngår jeg kontakt og nekter dele ut mine some- kontakter.. Jeg føler jeg liksom gir så mye, men får ikke det samme igjen fra han. Tidligere i starten av forholdet var han emosjonelt utro med en annen kollega. Det kom frem etter va 3 år. Han hadde å kontakt m x- kona si (uten at noe skjedde), men han skjulte denne kontakten fra meg en god stund før han sa det. Begge deler var vanskelig, men jeg har klart å gå videre etter det og lagt det bak meg. Samtidig tenker jeg at om han løye og skjulte det, så hva annet kan han lyve og skule for meg..? Og nå planlegger vi liksom bryllup. Han sier han er så skuffet for at jeg fortsatt tenker i disse banene, men det er jo han som gang på gang gir meg disse tankene..! Tidligere har jeg jo faktisk trodd at det VAR meg det var noe galt m pga egne traumer, men nå føler jeg meg mer som en dørmatte som har latt meg tråkke på i all denne tiden.. Jeg godtar jo ikke at kjæresten min har hemmelig kontakt bak min rygg med en x..! En som er frekk mot meg og som han vet er det. Føler bare alt er helt pyton nå, samtidig som jeg føler jeg endelig tenker mer klart og er gla for at det ikke kun er galskapen og traumene som gjør meg slik.. Samtidig føler jeg meg utrolig trist som stiller spørsmål m hele fremtiden vår nå, kun pga en bagatell som en Snapchat.. Sorry, takk som leste alt. Måtte bare skrive ned tankespinnet mitt Anonymkode: d8879...33f Du kjære deg, gjør vondt å lese dette. Jeg var sammen med en mann som oppførte som din. Jeg har også traumer pga oppvekst og dårlige forhold i ettertid. Han hadde tvilsomme vennskap med venninner og ekser, og frasen "det betyr ikke noe for meg" gikk igjen her og. Jeg også begynte på antidepressiva fordi jeg ble så trigget av oppførselen hans. Som du. Vi doper oss ned på antidepressiva fordi vi reagerer på oppførsel som ER RIKTIG å reagere på!! Jeg er ikke sammen med min eks, og ja han var utro med de damene. Både i form av emosjonell kontakt, nakenbilder og sexchat, og møter. Jeg spyr når jeg tenker tilbake på hans "men det betyr ikke noe for meg". Nei men for faen, det betyr noe for MEG. og for deg. Ikke gift deg riktig enda. Anonymkode: 93abf...172 7 2 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar Han sier hele tiden at det ikke betyr noe for han. Men det betyr noe for deg og da skal det betyr noe for han. Jeg tenker du har rett i at det ikke er deg som overreagerer, men du har faktiske ting å reagere på. Ville ikke giftet meg med han pga egne erfaringer i livet som gjør at jeg ikke stoler på fyren din. Han burde være opptatt av å gjøre deg trygg, men han driter i deg. Anonymkode: 7d20f...4c3 5 1 2
Dina86 Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Jeg blir så forbanna på dine vegne! Han sier det ikke betyr noe for han, det som skulle betydd noe for han er din reaksjon på det. Det virker som han bare overser og ikke bryr seg om hvordan hans oppførsel går utover deg. Det virker ikke som han respekterer deg! Godt du ser nå og ikke seinere hvordan han er. Forstår at det er liten trøst nå, men det hadde vært så mye verre etter åtte år og (kanskje) flere barn. Jeg trenger nok ikke si det, men det kan hende han vil bruke bryllupet som "bevis" på at det virkelig er deg han vil ha og hvor lite de andre betyr. Men om han er sånn nå vil han fortsette sånn selv om dere gifter dere. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar Rare responser her. Pleier ikke dere medsøstre på KG å kalle alle menn som bryr seg om hvorvidt dama henger med en hun har hatt sex med for usikker og at han må skjerpe seg osv? Hva skjer med dobbeltstandardene? Anonymkode: 9fc89...a9e 1 1
Frøkensmprippen Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rare responser her. Pleier ikke dere medsøstre på KG å kalle alle menn som bryr seg om hvorvidt dama henger med en hun har hatt sex med for usikker og at han må skjerpe seg osv? Hva skjer med dobbeltstandardene? Anonymkode: 9fc89...a9e Nå er jeg ny, men har vært inne å lest til tider og dette stemmer ikke. Regner med innlegg som dette er noe som alltid kommer, fordi noen tror kvinner er en gruppe og hopper ovet alt annet enn det som kan tolkes som mannehat. Hva med å lage en egen tråd? Btw. Mannen min har kontakt med sin ex. Hun viste seg å være utrolig hyggelig og inviterer henne gjerne i middagsselskap. De er venner. Hadde hun vært ufin mot meg hadde det vært anderledes. Her velger du å oppe over det sentralet - eksen er slem mot dama hans. Han burde ikke hatt gjevnlig kontakt med noen som aktivt gikk inn for å være stygg med hans partner. 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Skrevet 4. januar Han lyver til deg, og skjuler ting for deg flere ganger, og skylder på deg. Og det kommer han bare til å fortsette med. Du fortjener mye bedre enn det. Anonymkode: 533c8...c9a 3 1 2
Frøken79 Skrevet 4. januar #11 Skrevet 4. januar Dette var leit å lese. Føler virkelig med deg. Det er vondt å vanskelig. Og jeg skjønner deg godt. Det er viktig at du formidler til kjæresten din at du ikke tolererer oppførselen hans. Si at dette handler ikke om deg og din usikkerhet. Dette handler om at han går bak ryggen din. Det er stygt gjort. Si at du er usikker på om du klarer og stole på han i framtiden. Han visste jo hvordan du følte rundt dette. Og enda så holder han på med denne snappingen. Du får si at dersom det er viktig for han og være venn med ho på snap , så er det over og ut for dere. For da viser han jo at han ikke bryr seg om dine følelser. Skjønner du er skuffet og forvirret. 1 1 2
Frøkensmprippen Skrevet 4. januar #12 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han lyver til deg, og skjuler ting for deg flere ganger, og skylder på deg. Og det kommer han bare til å fortsette med. Du fortjener mye bedre enn det. Anonymkode: 533c8...c9a Han kan være feig og det å kutte eksen har ført til at andre blander seg. Ille det også. Synes ts burde forlange en seriøs prat. Hadde dette skjedd med min mann og han i tillegg nektet å svare hadde jeg kommet til konklusjonen om at dette muligens var toppen av ett isfjell og hadde ikke klart å levd godt i usikkerhet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Skrevet 4. januar Ts, jeg har ikke opplevd utroskap, løgner og traumer i tidligere forhold, og jeg er ikke sjalu. Din reaksjon på hans løgner og hans manipulering av deg, det er sunne reaksjoner på at du blir manipulert og løyet til! Du er ikke syk, du er ikke gal - du skal ikke godta at noen lyver og manipulerer deg! Attpå til er han sjalu hvis du bare snakker med andre ute. Du har forsøkt å snakke med ham, hans reaksjon har vært å lyve til deg. Du har forsøkt å snakke mer med ham og forklare, hans reaksjon har vært å lyve til deg og manipulere deg. Dette er ikke en mann jeg hadde giddet forsøke å prate mer med en gang. Jeg hadde bare konkludert at han er for umoden for å være i et forhold, og at han er for egoistisk opptatt av eget oppmerksomhetsbehov og pleie kontakt med tidligere sexpartnere enn å ta hensyn til deg. Ergo er han ikke egentlig veldig glad i deg. Jeg hadde gjort det slutt med en slik mann, for en slik man vil aldri endre seg. Han har allerede fått sjanser i flertall, men han har vist deg hver gang at han ikke er tilliten verdig. Han roter med din psyke, han gaslighter deg slik at du skal bli forvirret og tvile på deg selv og tro du er urimelig. Ikke utsett deg for flere slike menn! Dropp ham! Anonymkode: 2f3ec...573 4 1 7
petterm Skrevet 4. januar #14 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samtidig føler jeg meg utrolig trist som stiller spørsmål m hele fremtiden vår nå, kun pga en bagatell som en Snapchat.. Sorry, takk som leste alt. Måtte bare skrive ned tankespinnet mitt Anonymkode: d8879...33f Snappen alene er kanskje en bagatell. Sett i sammenheng med hvordan han oppfører seg og hvordan han ikke bryr seg om at oppførselen hans plager deg så er han en dårlig kjæreste. Jeg tror dessverre han ikke er villig til å endre seg på en måte som er bra for deg. Han vil kanskje endre seg på den måten at han blir bedre til å skjule kontakten med henne, og andre damer han har upassende kontakt med. 3 3
MacadamiaNut Skrevet 4. januar #15 Skrevet 4. januar Du kommer til å bli GAL tilslutt - på ordentlig. Snakker av erfaring. Du kan ikke endre en sånn mann. Han ser kun seg selv og sine behov. Et bekreftelsesbehov utav helvete. Han synes sikkert det er helt topp å få flotte mld fra denne kollegaen som kan booste det stakkars egoet hans. For på innsiden er det en usikker mann og derfor blir han sjalu på byen. Han VET hvordan menn kan være. håper virkelig ikke du gifter deg med han. 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar Forlovelse er ventetid. Forlovelse er for personer som vil finne ut om de passer for hverandre. Anonymkode: 68f92...0b4 4
Frøkensmprippen Skrevet 4. januar #17 Skrevet 4. januar De to andre tilfellene, fortalte han selv om dem eller var han bare lei seg da han ble tatt? Uansett burde han ikke være venner med noen som behandler deg dårlig. Jeg hadde ikke tålt det, det hadde trenktes en skikkelig oppvask til og om hun enda en gang prøvde seg på mannen min (og han avviste men hun forsatte) så hadde det endt opp med neseblod for hennes del. 2 1
Frøkensmprippen Skrevet 4. januar #18 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Forlovelse er ventetid. Forlovelse er for personer som vil finne ut om de passer for hverandre. Anonymkode: 68f92...0b4 Regner ikke med du inkluderer menn som vil finne ut av om dama klarer å få med seg om eller når han er utro? Han skjuler jo sitt sanne jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar #19 Skrevet 4. januar Hans sjalusi gjenspeiler hans egen oppførsel mot deg. Det er lett for han å være utro, derfor tror han du er i stand til å gjøre det samme mot han. Denne mannen er et vandrende rødt flagg. Vi er mange som har vært sammen med «din mann» (og like damer), som har lært på den harde måten. Det ødelegger deg, og du er allerede traumatisert. Det er nok nå, du fortjener å ha et liv uten emosjonell mishandling, uten å bli ytterligere traumatisert. Omså det betyr at du skal være alene, så kommer det til å være mye bedre for deg enn dette forholdet Anonymkode: 2a0c6...7bf 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #20 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. skal liksom gifte meg til sommeren. Men mannen jeg har vært sammen med i over 6 år. Som jeg elsker. Som jeg alltid har tenkt godt om. Som jeg alltid har tenkt vil meg godt.. Men jeg har «demoner» i bagasjen min. Traumer fra tidligere forhold. Om utroskap, løgner og vold. Og dette vet nåværende kjæreste. Jeg har hele tiden opplevd at han har vist forståelse og en enorm tålmodighet rundt dette. Traumene har fått meg til å være enormt usikker og sjalu til tider. Han har hele tiden klart å roe meg ned, og «bagatellisert» mine tankespinn. Ment jeg burde heve meg over det, og stole på han. For det jeg har reagert på «har ikke betydd noe for han». Jeg trodde han hadde rett. At jeg faktisk overtenke og fikk «noia» pga tidligere opplevelser. Jeg kontaktet faktisk legen og har begynt på antidepressiva for å stanse det verste tankespinnet som har kommet i perioder. Og nå har det toppet seg (igjen!) Når jeg ser at han har blitt venn med sin kollega, som også er tidligere x/ fuckfriend. En person som har vært veldig sår for meg å måtte forholde meg til, og som har gjort meg usikker- både mtp deres historie men også hvordan hun gnir seg oppi han når vi er på jobbfester og hvordan hun overser meg totalt. Jeg har forklart dette 1000 gang til han, og alltid har han svart at jeg «overtenker», og at dette ikke betyr noe for han. For ca et halvt år siden var denne kollegaen virkelig frekk mot meg og han fikk også oppleve hvordan hun var mot meg. Endelig. Han ble sint på mine vegne og slettet henne fra Snapchat. Men i dag, når han viser meg en tik tok, så kommer det inn en snap fra (ja!!) akkurat henne.. Og jeg er så sliten nå.. Sliten av måtte forklare mine følelser til han. Om hvordan hans relasjon med henne sårer meg. Og når jeg spør hvorfor og når han la henne til igjen så svarer han «jeg vet ikke»..! Og «det betyr jo ingenting..» Kjenner jeg er så såret og irritert på meg selv for å ha latt dette pågå så lenge. Funnet meg i hans ord om at det er MEG det er noe feil med. Overreagerer og overtenker! At alt er i mitt hode. Men når han er usikker og sjalu på helt tilfeldige menn på byen som prøver å flørte med meg, så unngår jeg kontakt og nekter dele ut mine some- kontakter.. Jeg føler jeg liksom gir så mye, men får ikke det samme igjen fra han. Tidligere i starten av forholdet var han emosjonelt utro med en annen kollega. Det kom frem etter va 3 år. Han hadde å kontakt m x- kona si (uten at noe skjedde), men han skjulte denne kontakten fra meg en god stund før han sa det. Begge deler var vanskelig, men jeg har klart å gå videre etter det og lagt det bak meg. Samtidig tenker jeg at om han løye og skjulte det, så hva annet kan han lyve og skule for meg..? Og nå planlegger vi liksom bryllup. Han sier han er så skuffet for at jeg fortsatt tenker i disse banene, men det er jo han som gang på gang gir meg disse tankene..! Tidligere har jeg jo faktisk trodd at det VAR meg det var noe galt m pga egne traumer, men nå føler jeg meg mer som en dørmatte som har latt meg tråkke på i all denne tiden.. Jeg godtar jo ikke at kjæresten min har hemmelig kontakt bak min rygg med en x..! En som er frekk mot meg og som han vet er det. Føler bare alt er helt pyton nå, samtidig som jeg føler jeg endelig tenker mer klart og er gla for at det ikke kun er galskapen og traumene som gjør meg slik.. Samtidig føler jeg meg utrolig trist som stiller spørsmål m hele fremtiden vår nå, kun pga en bagatell som en Snapchat.. Sorry, takk som leste alt. Måtte bare skrive ned tankespinnet mitt Anonymkode: d8879...33f Dette hadde ikke funket for min del. Jeg er helt enig i at kontakt med ekser ikke behøver å bety noe, da jeg selv har et godt forhold til to av mine. Men at han har slettet noen og lagt dem til bsk fin rygg etter at han selv opplevde deres handlinger så ille, ville vært en dealbreaker. Vi skal alltid være en enhet utad, og de som behandler ham stygt, velges bort av meg.. Løgn er en dealbreaker for meg. Å gå bak ryggen til og skjule noe, er det samme. Å avfeie den andres følelser er nok en dealbreaker. Han der du har funnet deg, er en vandrende dealbreaker.. Hilsen ei som ikke sliter med sjalusi. Anonymkode: 60d51...439 1 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå