mamanodrama Skrevet 13 timer siden #21 Skrevet 13 timer siden (endret) Jeg er autist og elsker å pusle! Det gir fullstendig ro. Hvis jeg pusler et jeg har fra før handler det om å slå tiden jeg klarer å pusle det på, pusler jeg et nytt nyter jeg bare prosessen og tilfredsstillelsen når jeg får ting på plass og blir litt lei meg når det er ferdig. Endret 13 timer siden av mamanodrama manglende ord
Beneath the Moon Skrevet 13 timer siden #22 Skrevet 13 timer siden Jeg liker å pusle, og jeg har ingen diagnose. Merkelig å tro at det kun er autister som driver med puslespill, det syns jeg er å ha et snevert syn. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #23 Skrevet 12 timer siden Jeg har ikke sittet med puslespill på over 10 år nå. Har puslet 2stk på 1500 brikker og ett på 3000 brikker. Tror du ikke at folk uten autisme sitter og pusler puslespill? En utrolig dum ting å tro i hvert fall. Tror du da at alle barn i barnehager også er autister? Utbredt blant barn å sitte og pusle. Hilsen en ikke autist. Anonymkode: dcc34...7b7
mamanodrama Skrevet 12 timer siden #24 Skrevet 12 timer siden "Hvem driver med strikking/broderi/maling? De fleste av dem er autister." Skjønner du hvor teit du høres ut nå? 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #25 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.1.2026 den 22.05): Hvorfor er det bare spesielle folk som pusler. De har som oftest autisme. Anonymkode: 7489d...de1 Høres laaangt mer spesielt ut å dømme folk basert på en ganske vanlig hobby, helt ærlig. Aldri tenkt tanket på at det er noe rarere enn andre hobbyer. Puslespill er jo blitt skikkelig hyperpopulært, både bokhandlere, supermarkeder og spesialbutikker som Outland selger jo gigapuslespill med motiv og tema fra alt fra kunst til kjente steder til store "fandoms", eller ulike 3D-varianter. Og så er det helt sikkert både god meditasjon og hjernetrim. Jeg har ikke puslet siden jeg var liten selv, men ser ikke problemet. Anonymkode: 3b098...9ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå