AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Mulig jeg er parnoid, men er det tryggt å reise med nordmenn jeg blir kjent med fra feks Facebook grupper? Typisk grupper man søker etter venner eller reisepartner. er redd de er en del av human traficking. At når jeg reiser til feks Marokko, at dem kidnapper meg. Noe som er lettere fordi nå er jeg ikke i Norge? det er jo lett å ha target , dem vet jeg ikke har noen å reise med + vi reiser en annen land? er dette sannsynlig eller overtenker jeg? Anonymkode: 8fb1c...506
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Det er noen land jeg kun ville reist med folk jeg stoler på. Land hvor det ikke er kjekt å være alene av ulike grunner. Språk,kultur, kriminalitet, ukjent plass osv. Å reise til Granca er feks annerledes. Lettere å kontakte andre hvis det er noe, men også et sted man er trygg om man plutselig vil feriere uten gruppen. Ville møtt reisevennene først. Feks på kafe. Det er jo greit å komme overens ved treff også, ikke bare nettet. Man skal jo faktisk tilbringe mye tid på en evt ferie. Anonymkode: 375b0...ee6
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Og bestill reisen selv, ikke la andre ordne. Sjekk evt ut matreiser, kunst reiser osv. Finnes en del arrangert for grupper. Da har du en ordentlig arrangør å forholde deg til. Noen reiser alene på slike reiser, men også mulig å avtale med noen på Facebook. Anonymkode: 375b0...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Det har vel knapt forekommet at etnisk norske er utsatt for trafficking til andre land. Det som er av trafficking i Norge, er stort sett billig arbeidskraft og prostituerte som hentes hit. Anonymkode: a804b...662 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar En tommelfingerregel, uansett hvor du befinner deg, er at du ikke oppholder deg med mennesker du ikke stoler på. Hvis du seriøst spør deg selv om det er fare for at du skal bli kidnappet og ''trafficked'', følger du magefølelsen og finner på noe annet. Anonymkode: 17dec...2e5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå