Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #81 Del Skrevet 22. mars 2002 Svar til SiBa og PAPPA: Dere har rett i det at jeg er ei mor selv. Jeg syntes noen timer hørtes veldig lite ut siden PAPPA hadde ca.1 time kjøring. Så det var derfor jeg spurte om du ikke hadde samvær i en hel dag. Er du fornøyd med samværet og tiden/lengden, eller har du muligheten til overnatting? Etter at jeg og samboer skilte lag så flyttet han til sitt hjemsted. Det ligger ca.15-16 mil fra der jeg bor. Vi ble enig om at vi skulle begynne med vanlig samvær når barnet var ca.2 år. Og det har fungert veldig bra. Før det så var han hos oss en hel dag og det hendte seg at han overnattet. Vi hadde et problem som vi måtte forholde oss til, og det var at barnet vårt likte ikke å sitte på bil. Så jeg håper at det ordner seg for dere også. STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #82 Del Skrevet 22. mars 2002 Svar til anonym! Jeg er der ca 5 timer i uken,da må vi trekke fra tiden barnet sover, det gjør de jo ganske ofte i den alderen. så det blir ikke mange timer effektivt samvær i måneden, så jeg er vel ikke så veldig fornøyd med samværet nei. Nei det er ikke mulighet for overnatting, eller jeg får ikke lov til det. Vet ikke om jeg er så interesert i det selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #83 Del Skrevet 3. april 2002 Hvis du har delt foreldreansvar har du noe du skulle ha sagt hvis moren vil flytte ut av landet, skifte navn på barnet og hva slags skole og lignende barnet skal gå på. Du kan også ta med barnet på ferie til utlandet og skaffe pass til barnet selv uten morens samtykke. Det er med andre ord veldig lurt å få dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå