AnonymBruker Skrevet 5. januar #21 Skrevet 5. januar Har fått mye skryt for to parfymer jeg har kjøpt her. Den ene hadde jeg på meg på 17. mai i fjor og da gjekk meg og mannen vidden, etter en stund bak meg sa mannen at jeg luktet helt himmelsk og at den lukten burde jeg bruke oftere. En annen kollega sa jeg luktet godt en dag og sa jeg hadde kjøpt parfyme på normal, hun sa at de har ofte de beste luktene men at det er få som ønsker å innrømme akkurat det. Har også en kollega som alltid gir meg en klem hver dag og han sier støtt og stadig at jeg lukter godt. Før jul så jeg den ene parfymen som jeg brukte før som jeg kjøpte i parfymebutikk bli solgt på normal så det er overhodet ingen forskjell, bare på pris og butikkmerke. Noen er jo såpass fisefin at de bryr seg om det men i realiteten er det ingen forskjell. Anonymkode: 9a229...c9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #22 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2026 den 18.45): Noen som har erfaring med det? Luket for gøy på et par av de i dag og de luktet sykt godt. Men, er jo redd de typisk lukter eddik etter to timer eller at lukten forandrer seg veldig. Hva er din erfaring? Anonymkode: 736f9...84b Jeg har masse av dere parfymer, billig og varer lenge, lukter ikke eddik etter et par timer, håper jeg, ingen har klaget i allefall 😅 Anonymkode: 5ee62...13a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå